Internet Explorer problem

Permalänk
Medlem

Internet Explorer problem

Hej.

Har Windoms Vista home premium 64 bit. Och Internet explorer finns i både 32bit och 64bit versioner.

Men nu har 32bit versionen slutat fungera. när jag startar står de ''Webbsidan kan inte visas''

Men 64bitars versionen funkar.

Msn funkar inte heller. Kommer upp en ruta om att jag inte kan logga in på grund av att jag har problem med min internet anslutning. Men det har jag inte. Eftersom de funkar att surfa på IE 64 bit.

När jag felsöker mitt nätverk hittar den inga fel alls.

Nån som har nån idé eller lösning på mitt problem?

Är duktigt trött på detta problem nu. Så snart åker min dator ut om jag inte fixar detta!!

Väldigt tacksam för svar!

Mvh Emil

Visa signatur

Riktiga män luktar diesel

Permalänk
Snusfri

Testa först med CCleaner, hjälper inte det så kör en repair med Vista-skivan, det kan ha blivit nått knas som kan fixas till med hjälp av en reparation.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

okej, ska testa de! tack så mkt för svaret!

Visa signatur

Riktiga män luktar diesel

Permalänk
Medlem

får också internetproblem med min stationära då den inte får någon gateway ibland och när datorn startas så funkar inte anslutningen. Jag är ansluten till nätverket men kan inte gå ut på internet. Måste starta om routern någon gång och dra ur kabel och sedan kan jag få det att fungera.
Varför gör det så?
Har nyligen installerat om allt ganska nyss (windows xp sp2) så några virus och dylikt bör inte ligga och spöka.