problem med getdataback

Permalänk
Medlem

problem med getdataback

jag har hjälpt en kompis med en skadad hdd. Den har skadad bootsektor och jag vill först spara allt intressant på min hårddisk med getdataback. Jag ser alla filer och har en reggad version så allt ska fungera. Problemet är att jag inte kan kopiera filer rakt av. Enda sättet att få dom över är att öppna filen i gdb. Efter att jag öppnat den så syns den i målmappen. Den byte också namn vilket är skit. Jag får upp rätt fil med rätt namn i gdb och då ska den väl kunna kopiera rakt av? Någon som känner igen sig och/eller vet hur jag ska gå vidare?:confused:

Visa signatur

"nous somme les hommes de troup d´assault ..."

Permalänk
Medlem

Gratis versionen är så. Köper/registrerar sn så blir den som du vill.

Du kan alltid pröva med de andra.

Permalänk
Hedersmedlem

WRC skriver ju att han har en "reggad" version, men det behöver ju inte innebära att den är köpt, det har man ju fått lära sig på det här forumet, med emfas.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

OK, råkade hoppa över slang uttrycket.

Förändrar fortfarande inte att den uppför sig som en ej registrerad.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tror dig givetvis, panpo98!

Mitt inlägg var snarare en reaktion på att en del på forumet ska ha hjälp med krånglande program när det i själva verket är piratkopior det handlar om. Nu säger jag inte att WRC är skyldig, men att programmet uppför sig som oreggat får mina varningsklockor att ringa iaf.

Tråden om varningen för Whereisit! under konsumenträtt är ett trist exempel på uppenbart krångel pga tidigare använd piratkopia. Jag tycker folk borde skaffa ett samvete och låta bli supportförsöken om man vet att mjölet i påsen är kontaminerat.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

sluta larva er. Om jag skulle använda ett program fler än en gång så skulle jag köpa det . Tex antivirus mm. Men om jag använder ett program en gång så betalar jag inte alltid 79$ för att se om det kan hjälpa mig med mitt problem. Vill ni inte svara på den ursprungliga frågan så avstå i tysthet, APB lobbyister. Jag körde demo och kom då till sista steget där man ska kopiera filerna till hdd (ej den hdd man kopierar ifrån) och då fungerar inte demo längre. Då skaffade jag ett prog med licens. Det står också i prog att det är en licensierad ver. Men det går ju inte att se de kopierade filerna. Det går att öppna filen i gdb och efter det finns/syns den i målmappen.

Visa signatur

"nous somme les hommes de troup d´assault ..."

Permalänk
Hedersmedlem

Fel forum för hjälp med piratkopierade program.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM