Permalänk
Medlem

Det är ingen fara

Sitter med på praktiken nu och funderade på att testa att sätta nätagget där uppe när jag kom hem. Vilket sammanträffande men du får lägga upp bild på det med så vi får se skillnaden för iaf jag skulle vilja se det

Visa signatur

i7 970 || EX58-UD5 || R9 290X || Vengeance 24GB || HX 850W || 5,7 TB SSD, 20 TB HDD + 58 TB NAS || U3011 + 3007WFP + 2x LP2065 || Lian li PC-A71B || Asus Xonar STX + Sennheiser HD595 || Qpad MK-85 + Qpad 8K

Permalänk
Medlem

yes yes, det skall bli bäste vän! Ska bara fixa pannan när jag kommer hem sen blire av att skruva, funderar även på att låna "minisåg" av grannen sen kanske å dra ut nått fint hål under mobot, och prova även det.

Jag gillar att ha nätagget där nere, det blir fint, men vill prova där uppe just för att man kan dra kablarna på ett bätre sätt.

det kommer en update på galleriet när jag provat.

Visa signatur

Sup?

Permalänk
Medlem

Hehe låter fint, om du sågar lite i mobo plåten vill jag jättegärna se det med för jag är bra sugen på det med men har inte haft hjärta att sätta såg eller annat i chassit ännu.

Vart inte så mycket gjort för mig igår hadde annat å göra men idag ska jag nog fixa i chassit kan kanske fixa en bild som kanske kan ge lite tips om så önskas men blir nog rätt sent har så långa dagar..

Visa signatur

i7 970 || EX58-UD5 || R9 290X || Vengeance 24GB || HX 850W || 5,7 TB SSD, 20 TB HDD + 58 TB NAS || U3011 + 3007WFP + 2x LP2065 || Lian li PC-A71B || Asus Xonar STX + Sennheiser HD595 || Qpad MK-85 + Qpad 8K

Permalänk
Medlem

Är det bara jag, eller är "Lian Li" texten högst upp till höger på front luckan, spegelvänd?

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph33r
Är det bara jag, eller är "Lian Li" texten högst upp till höger på front luckan, spegelvänd?

Det gör det.

Men gosh, det är ju Lian Li, omöjligt... *host*

Permalänk
Medlem

Hahahah, nästan hela framluckan ser ut att vara inverterad, osis!

Permalänk
Medlem

Framluckan ser ut som den ska, alltså inte spegelvänd eller liknande, och LIAN LI står rätt, alltså inte fel.

Visa signatur

Sup?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pixn
Framluckan ser ut som den ska, alltså inte spegelvänd eller liknande, och LIAN LI står rätt, alltså inte fel.

Aaaaah, jag fattar, du editerade denna bild lite fel:

Permalänk
Medlem

Haha, har jag inte äns märkt själv, självfallet är den fel, hmm, konstigt, tyckte jag kollade efter det, måste missat så klart. SÅ DET KAN GÅ

/cut wrist osv...

Visa signatur

Sup?