World of Warcraft-tråden del 6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Han är nog ute efter att göra om modellerna av något slag

Precis, tänkte att om jag ska spela belf female caster, så vill jag hellre vara Draenei till utseende, då dom har snyggare animationer, såg en pvp vid från warcraftmovies.com där det var någon som gjort så.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Håller på att levla en shaman Draenei quinna. (lvl 12 nu)
Vore tacksam om någon kunde posta tipps på lvl ing spec.
Annat man bör tänka på?
Spirit, Int, Agi är det vad man ska satsa på?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Precis, tänkte att om jag ska spela belf female caster, så vill jag hellre vara Draenei till utseende, då dom har snyggare animationer, såg en pvp vid från warcraftmovies.com där det var någon som gjort så.

Det görs lite enklare numera, en kompis troll blev en UD, samt att han ändrade mountet, det var ett program dock, tror dock bara en viss ras kunde bli en annan.

Citat:

________________Jimmy säger (23:24):
WowMe
heter iaf exen

Pröva och se om du hittar något, hinner inte leta åt dig tyvärr.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

En polare är UD warr från Tauren warr så det funkar nog med alla då.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
En polare är UD warr från Tauren warr så det funkar nog med alla då.

Är nog med något annat program då kanske, jag vet inte.
Var iaf så min polare sa angående programmet jag snackade om.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hygglo
Håller på att levla en shaman Draenei quinna. (lvl 12 nu)
Vore tacksam om någon kunde posta tipps på lvl ing spec.
Annat man bör tänka på?
Spirit, Int, Agi är det vad man ska satsa på?

En typisk enhancement build funkar bäst för leveling. Möjligtvis är elemental starkare i lowlvls men det är inte värt en respec.

Satsa på Str och Agi! Försök hitta +hit items så fort som möjligt (brukar dock inte komma fram förens vid lvl 45+)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Är nog med något annat program då kanske, jag vet inte.
Var iaf så min polare sa angående programmet jag snackade om.

Mm, frågar han om jag träffar han.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
En typisk enhancement build funkar bäst för leveling. Möjligtvis är elemental starkare i lowlvls men det är inte värt en respec.

Satsa på Str och Agi! Försök hitta +hit items så fort som möjligt (brukar dock inte komma fram förens vid lvl 45+)

Aldrig Strength, det man skall köra på som enhancement är agi, ap, crit, int när man lvlar.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

ni som är intresserade av ändra modeller och annat fuffens googla "mmowned"

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk

Jag slutade spela WoW och skaffade mig ett liv istället

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fofolajnen
Jag slutade spela WoW och skaffade mig ett liv istället

Hehe eller så kan man ha ett liv o sitta o spela WoW någon timme då o då när man ändå inte har något bättre att göra.

Men flera timmar i sträck... gah... usch

Är hemskt glad att Blizzard lyssnat på oss och simplifierat spelandet så att det inte kräver så mycket tid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fofolajnen
Jag slutade spela WoW och skaffade mig ett liv istället

Mm, okej, stick nu.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Fan vad irriterad jag är över att de har nerfat healingen med death strike! Helt useless. Vad fan tänker dom med?

We think the amount of healing it provided was too much.

Okej som att paladins inte kan heala sig nåt så in i bängen. Och göra sjukt hög skada.

Fick runt 13000-14000 i liv innan med DS, två diseases och crit. Nu ligger jag mellan 76-200 och 700-1300 (med crit)

Tar dom inte i lite?

Ska ja inte ens behöva fråga, för det gör dom.

Permalänk

Tips till alla druider, om man dödar Anzu ensam så blir man inte sparad.

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynx
Fan vad irriterad jag är över att de har nerfat healingen med death strike! Helt useless. Vad fan tänker dom med?

We think the amount of healing it provided was too much.

Okej som att paladins inte kan heala sig nåt så in i bängen. Och göra sjukt hög skada.

Fick runt 13000-14000 i liv innan med DS, två diseases och crit. Nu ligger jag mellan 76-200 och 700-1300 (med crit)

Tar dom inte i lite?

Ska ja inte ens behöva fråga, för det gör dom.

wajn wajn wajn räcker det inte med att dks kan "ganka" lvl 80s i lvl 60? stod och fiska i helffire *SMACK* blev jag sönder slagen av en liten dk hade allt mitt gear på mig dvs.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&...
så visst varför inte...

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virtoz
wajn wajn wajn räcker det inte med att dks kan "ganka" lvl 80s i lvl 60? stod och fiska i helffire *SMACK* blev jag sönder slagen av en liten dk hade allt mitt gear på mig dvs.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&...
så visst varför inte...

du är fruktansvärt, _fruktansvärt_ dålig om du blev gankad av en lvl 60 dk med den gearen, typ så dålig att du borde sluta spela, det går inte att förstå att du ens blev lvl 80 om du är så dålig.

För övrigt, någon som vet någon guild som raidar sent på de servrar ni spelar på? har precis bytt jobb där jag jobbar rätt sent, oftast så jag inte är hemma förän 21:30. Har full naxx25 gear(om det spelar roll...)

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minilastas
du är fruktansvärt, _fruktansvärt_ dålig om du blev gankad av en lvl 60 dk med den gearen, typ så dålig att du borde sluta spela, det går inte att förstå att du ens blev lvl 80 om du är så dålig.

För övrigt, någon som vet någon guild som raidar sent på de servrar ni spelar på? har precis bytt jobb där jag jobbar rätt sent, oftast så jag inte är hemma förän 21:30. Har full naxx25 gear(om det spelar roll...)

Vi i Samsara på Lightbringer brukar starta runt 21-22. 22 startade vi Ulda idag tex. Så nog finns det guilder som raidar sent.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynx
Okej som att paladins inte kan heala sig nåt så in i bängen. Och göra sjukt hög skada.

Okej som att paladins inte är en klass som faktiskt ska kunna heala sig själv och andra. Ge dig, deathknights är larvigt bra och de ska fan inte kunna heala sig själva mer än pyttelite. Eller är du så kass att du inte kan nöja dig med att kunna tanka bättre än en warrior och göra mer skada än typ allt under tiden?

Permalänk
Medlem

Ska jag solo tanka så är jag långt ifrån nöjd just nu.

Såg att de har ändrat "fixen" igen: We have since made another hotfix to just change the way the healing works completely. It now heals 5% of the death knight's health per disease on the target, up to a max of 15%. This should allow Frost and Unholy to benefit from Death Strike healing while letting Blood benefit from extra Death Strike damage.

Slut wajnat från mig.

Ha det.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Okey, jag spelar inte spelet som en hardcore. Spelar det mest bara för att tjäna guld av att skinna, samla blommor, lär upp enchanting och andra professions. Jag spenderar väldigt lite tid i dungeons, battlegrounds osv. och rustningen jag har. Men jag har kul, vilket är huvudsaken.

Så...jag har en 80 Death Knight (Blood/Unholy). Var med i Nexus Heroic andra gången nyligen. En i gruppen sa att jag borde skaffa bättre gear. Lätt att säga till en som inte är hardcore.

Så...var/hur kan man skaffa bättre gear? Battleground? Arena? Det jag har är 2-3 st Epic, resten Rare.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Okey, jag spelar inte spelet som en hardcore. Spelar det mest bara för att tjäna guld av att skinna, samla blommor, lär upp enchanting och andra professions. Jag spenderar väldigt lite tid i dungeons, battlegrounds osv. och rustningen jag har. Men jag har kul, vilket är huvudsaken.

Så...jag har en 80 Death Knight (Blood/Unholy). Var med i Nexus Heroic andra gången nyligen. En i gruppen sa att jag borde skaffa bättre gear. Lätt att säga till en som inte är hardcore.

Så...var/hur kan man skaffa bättre gear? Battleground? Arena? Det jag har är 2-3 st Epic, resten Rare.

Börja köra heroics bara, köp gear för emblem samt hoppas på bra drop där det droppar saker för dig, försökt alltid köra en snabb Violet Hold också då det är lätta emblems.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Börja köra heroics bara, köp gear för emblem samt hoppas på bra drop där det droppar saker för dig, försökt alltid köra en snabb Violet Hold också då det är lätta emblems.

Så, VH är den lättaste Heroic?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Ingen heroic är svår...
Låg själv på 2k dps+ när jag var nydingad med min dk, med rätt spec och rotation är detta inte en omöjlighet. Gör du det så spelar inte gearen så fruktansvärt stor roll.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem

Har ni nånsin hört om en merge som gått bra? Det pratas om merge med min guild och en annan, men jag har aldrig sett en som slutat bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Har ni nånsin hört om en merge som gått bra? Det pratas om merge med min guild och en annan, men jag har aldrig sett en som slutat bra.

SK Gaming + Nihilum = Ensidia. Verkar vara en rätt bra merge hittils.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Så...jag har en 80 Death Knight (Blood/Unholy). Var med i Nexus Heroic andra gången nyligen. En i gruppen sa att jag borde skaffa bättre gear. Lätt att säga till en som inte är hardcore.

Nöt fler heroics bara som folk har sagt. Kolla www.wow-loot.com så ser du vad för saker du ska sikta på. Kom ihåg att välja Heroic-fliken bara.

Kör alltid någon heroic per dag, typ de som går snabbt. VH är rätt snabb, Culling of Stratholme kan du köra på under 25 min (tror jag) och få en mount också med lite tur.

Permalänk
Medlem

Min guild på Grim Batol mergade med en annan, funkar bra verkar det som, bara ygg kvar, tror jag..

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minilastas
du är fruktansvärt, _fruktansvärt_ dålig om du blev gankad av en lvl 60 dk med den gearen, typ så dålig att du borde sluta spela, det går inte att förstå att du ens blev lvl 80 om du är så dålig.

För övrigt, någon som vet någon guild som raidar sent på de servrar ni spelar på? har precis bytt jobb där jag jobbar rätt sent, oftast så jag inte är hemma förän 21:30. Har full naxx25 gear(om det spelar roll...)

6k hits 3 slag och jag var död är man inte beredd så
och dks är en sjukdom

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL

Permalänk
Medlem

Hur kass är jag på att hitta senaste patchnotes? Jo, väldigt kass! Vad "fixades" i 3.11? *rodnar*

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk