Permalänk

Grattis AMD!
XP2500+ still going strong

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danjeel
Trodde dem hette Advanced Micro Devices

Grattis AMD! Alltid i mitt hjärta

Haha jo, fail på mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danjeel
Trodde dem hette Advanced Micro Devices

Grattis AMD! Alltid i mitt hjärta

Själv trodde jag det hette ”DE” och inte ”DEM”.

40, jo det är ju rätt länge. Vet inte om det är så jättebra att de håller relativt jämna steg med intel, utan dem hade vi kanske sluppit x86, men men, kul ändå att de hängt med så länge.

Visa signatur

För länge sedan hade jag tydligen: Mac Book Pro 13" & Athlon 64 X2 4200+, Asus A8N32-SLI Deluxe, Corsair 3GB TwinX DDR 400, 2x Raid 0 Seagate Barracuda 160GB:s SATA, GeCube Radeon x1900xt , Nec ND-3500, Audigy2 Platinum, Cooler Master ATC-201 m.m.

Permalänk
Medlem

Grattis AMD !

Permalänk
Hedersmedlem

eee... tror inte att amdpersonal eller ägare läser sweclockers i särskilt stor utsträckning. Testa att säga grattis till dem på deras hemsida istället, haha. De har ju till och med en egen hemsida för detta.

Grattis till mig förresten som lagt 800 inlägg nu

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Grattis AMD

Hoppas dom överlever 40 år till!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PhiluX
Då var man EXAKT 24 år yngre än AMD då ^^ grattis till AMD och mig själv!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JBHunter
Då var man EXAKT 21 år yngre än AMD då ^^ grattis till AMD, dig och mig själv!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bushman18
Då var man EXAKT 23 år yngre än AMD då ^^ grattis till AMD, er och mig själv!

Då var man EXAKT 17 år yngre än AMD då ^^ grattis till AMD, er och mig själv!

(dock hade jag fullt upp med festande igår så är lite efter med att skriva här.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Tja, då var man 5år äldre än AMD då.

GRATTIS AMD!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Ironiskt att de bara har tävlingar för amerikanare/kanadesare, då majoriteten av deras köpare säkert är Europa.

Jag tänker btw inte säga grattis till AMD, då deras ledning troligtvis inte sitter och läser på SweClockers!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Söderbäck
eee... tror inte att amdpersonal eller ägare läser sweclockers i särskilt stor utsträckning. Testa att säga grattis till dem på deras hemsida istället, haha. De har ju till och med en egen hemsida för detta.

Grattis till mig förresten som lagt 800 inlägg nu

Grattis

Permalänk
Medlem

Wth!? redan 40? Tiden går snabbt.
(tappade intresset för datorer efter 6800-serien (Atari/Amiga) men AMD:s processorer fick igång mitt intresse/hopp för den framtida tekniken)
Tack för dessa åren och grattulerar gubbar!

Permalänk

Tackar allihopa! men jag fyller 20!

Permalänk

Grattis AMD 40 år!

Visa signatur

Dell XPS 430: ATI Radeon HD 4850 512mb | Samsung Spinpoint 640gb| 1x3gb ram| Intel Core2 Quad q8200 | Samsung SyncMaster T220 2ms 20000:1 |
+ Pentum 4 | + Pentuim III.

Permalänk

Grattis Amd ska nog köpa ett radeon kort..

Permalänk
Medlem

Har redan ett radeon som duger för mina behov. Men jag tipsade farsgubben att köpa en amd-baserad laptop och han blev nöjd :).

Permalänk

Har ett fint 3870 och sitter och ruvar på
Men jag ska fira med att jag o min bror köper ett 5xxx kort och amd plattform när det kommer ut
Men grattis 40 år ,det är inte dåligt det!

Visa signatur

Jag hoppas att vi får snart virtual reality skulle va NICE