Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem

Lirade nyss ett game med Warbeast (antagligen min favorit) och det gick riktigt bra för min del tycker jag men tyvärr förlorade vi då det var en som feedade motståndaren 18gånger, aja sådant som händer.
Kollade en guide från Dota och kollade sedan upp motsvarigheten på prylarna man skulle köpa i HoN och det funkade riktigt bra så det blir nog att läsa lite guides nu framöver.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ifall någon har en invite över så skulle jag vara jättetacksam för den.

philip_lagerstrand@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Bli fan av Heroes of Newerth gruppen på facebook! När den når 30k medlemmar så delar dom ut keys till alla fans

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den som skickar en invite gör lanveckan UNDERBAR!

fredrik_kona@hotmail.com

Visa signatur

Asus P9X79 | Intel i7 3820 @ 4,0GHz + H80 | Gigabyte 7970 Windforce | 16GB Corsair Vengeance | Corsair F60 | Antec P182 | Cooler Master Real Power 620W

Permalänk

nån som kan skicka en beta nyckel ? /invite ..vill också testa spela

Permalänk
Medlem

Kan inte folk som behöver nyckel starta en tråd om det eller något så det kan pratas lite om själva spelet istället?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Tjena min kompis vill väldigt gärna ha en invite så att han kan spela med mig!

Snälla skicka en invite till saddom@hotmail.com, hade varit jätte snällt!

OM han får en invite så tar jag bort denna posten!
tack på förhand!
Kommer även självklart setill att våra invites vi får i framtiden kommer hamna i denna tråden

saddom@hotmail.com

/Sebbe

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

JAG vill ha en invite, spelat dota fleeera flera år och vill prova detta. Jesper.rova@gmail.com

kahn_ På dotapickup.euro @ qnet

Visa signatur

.
.
.

Permalänk

Hm. Spelet i sig verkar väl vara rätt okej. Jag tror dock inte att spelet kommer ha samma hysteri som Dota. Tyvärr. Men det kan vara värt ett test.

Finns det någon med en invite or whatever över så får ni hemskt gärna skicka. Vore ju kul att se om detta kan leva upp till allas föväntningar.

- Conny108@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Skulle sitta fint med en invite

alex@megasoffa.se

tack på förhand

Permalänk
Medlem

fick en inv tidigare (tack som fan).
Har sedan dess spelet ganska mycket, men det jag lagt märke till är att 1 hero är helt sjuk, kommer inte ihåg namnet med han tog 80% med nån spell som inte hade lång cd. Han hade en annan spell som tog ungefär 30% så man har väl 2-3 sekunders tid att göra något mot honom. Spelet i sig är roligt precis som dota.
Sen är det ju som sagt i beta-stadiet så man ska ju inte klaga:) hoppas alla lyckas få en invite!

Permalänk
Medlem

Har ett ip-problem så tänkte om nån kan ha en lösning

Är så att jag varken kan hitta servrar eller starta ett eget spel i HoN. Går inte heller att joina från buddylistan.

Läst runt och de flesta säger att det är nåt med brandväggen lr routern vilket jag kan garantera att det inte är.Har även senaste versionen av mitt nätverkskort och alla updates till windows.

Just ja,, Kan inte connecta till en server i Garena (fastnar i "ip looking up")så antar att det här hänger ihop. Formaterade datorn och efter det så har det varit såhär.

Slänger nog upp den här tråden i hjälpdelen också.

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Jag skulle oxå vilja ha en key om någon snäll själ har en över

skicka till turkpac@gmail.com

Permalänk
Medlem

Polarna sitter och lirar på venten och jag sitter och funderar på självmord i min dova abstinensdimma. Om någon mecenat känner för att rädda mitt liv kan ni skicka eder överblivfna betanyckel till davaeorn@gmail.com. Bespara min mor sorgen över en förlorad son!

Tack på förhand!

Permalänk

Skulle någon vänlig själ vilja ge mig en nyckel ? <3

skuttokova@gmail.com

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

Någonstans man kan få fler keys? Två polare hann inte få några keys =(

Permalänk
Medlem

Tycker att spelet ser helt ok ut på de skärmskott och youtube klipp jag sett.
Helt klart är DotA något man måste spela varje lan! Hoppas att HoN kommer att bli lika roligt och energiskt.

btw, om det finns nån vänlig själ som har en invite till övers så vore jag tacksam för en ( mrCalais@yahoo.se )

Visa signatur

/|\/|\

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Hehe, jag fick 17 - 0 med Hellbringer (Warlock) idag, fast vi förlorade ändå pga en leaver och en som var dålig. Det var den rundan jag spelade med Ala_95, han var iaf grym

Han är bra lirade med han igår. fast han tjattrade LITE väl mycket på ventrilo! haah

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Mhm.

Sen stör jag mig på scout, han är för lätt! Alldeles för lätt. Man borde inte få vara invis när man channelar hans ulti.

Lite balancerande behövs nog, men för att vara beta så är det bra.

Ett problem har jag dock stött på, ja autojoinar games ibland, speciellt när jag är på väg och ska hosta osv. Sen så hittar jag typ bara USE och USW servrar och inga EU servrar.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Halloj!

Gör som andra, ber ödmjukast om en key till invite här och hoppas på det bästa.

hunt3r@live.se till den som vill förgylla min dag. Tack på förhand.

För att minska request av nycklar i tråden tar jag bort detta inlägg om jag får någon.

Fingers crossed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Mhm.

Sen stör jag mig på scout, han är för lätt! Alldeles för lätt. Man borde inte få vara invis när man channelar hans ulti.

Nja, han är inte så bra lategame iaf, medan madman bara blir odödligare för varje minut som går

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95

Ett problem har jag dock stött på, ja autojoinar games ibland, speciellt när jag är på väg och ska hosta osv. Sen så hittar jag typ bara USE och USW servrar och inga EU servrar.

Det är slumpat, jag får oftast US servrar men ibland så får man en EU.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Nja, han är inte så bra lategame iaf, medan madman bara blir odödligare för varje minut som går

Det är slumpat, jag får oftast US servrar men ibland så får man en EU.

Madman e galen lategame ja. Fast det är ju Naix på dota också, går och reggar på storcreepsen. Mötte en Naix en gång och jag var Centaur, det var fanimej inte roligt. Hade runt 4k hp på slutet och det gick inte att skada han ens!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Finns det någon likhet mellan detta och demigod? Tänkte eftersom de båda bygger på dota?

Om någon har key över skulle det vara kul att prova. info@thefatsoldier.com

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xhriz
Finns det någon likhet mellan detta och demigod? Tänkte eftersom de båda bygger på dota?

Om någon har key över skulle det vara kul att prova. info@thefatsoldier.com

Tror inte deta. Detta är mycket mycket mycket bättre än Demigod.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Har någon en invite att ge så tar jag gärna emot den!

För övrigt så finns det som sagt en HoN Grupp på facebook som ger ut keys när dom nått upp till 30 000 fans! Bli ett fan!!

Länk: http://www.facebook.com/heroesofnewerth?ref=mf

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en invite Skulle varit trevligt att spela lite med swecare. PMa om ni har en till övers

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk

crille_krull@hotmail.com

om någon har en key över

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

come on guiz ge mig en key... snälla xD

peterblomkvist@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Tjo, om det finns någon som råkar ha en beta invite key över så skulle jag gärna kunna ta en åt en kompis till mig som vill spela med mig. Om inte så får jag bara hoppas att ni har kul och vi kanske rentav får någon match online! (Spelar på kontot Athair i HoN-betan, lägg gärna till mig vettja) freni167@student.liu.se