En kort men viktig fråga om BenQ G2420HD

Permalänk
Medlem

En kort men viktig fråga om BenQ G2420HD

Hej!

Jag har tänkt köpa en BenQ G2420HD skärm och ett Creative Z-4 ljudsystem, och använda dessa tillsammans. Jag undrar om man kan ansluta skärmen till Xboxen med en HDMI kabel, och ansluta ljudsystemet med en line-in kabel till skärmen och på så sätt få ljud när man spelar på Xboxen.

Tack i förhand!

Visa signatur

"The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."

Permalänk
Avstängd

Re: En kort men viktig fråga om BenQ G2420HD

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Insanityyy
Hej!

Jag har tänkt köpa en BenQ G2420HD skärm och ett Creative Z-4 ljudsystem, och använda dessa tillsammans. Jag undrar om man kan ansluta skärmen till Xboxen med en HDMI kabel, och ansluta ljudsystemet med en line-in kabel till skärmen och på så sätt få ljud när man spelar på Xboxen.

Tack i förhand!

sök för i h*****

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=8755...

Permalänk
Medlem

Det där handlar ju om skärmen, jag undrar om det går att koppla ett ljudsystem först till skärmen och sen till Xboxen. Jag har letat i den tråden och svaret på min fråga finns inte där, läste du ens min fråga innan du bad mig att söka?

Visa signatur

"The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Insanityyy
Det där handlar ju om skärmen, jag undrar om det går att koppla ett ljudsystem först till skärmen och sen till Xboxen. Jag har letat i den tråden och svaret på min fråga finns inte där, läste du ens min fråga innan du bad mig att söka?

Hela grejen är att du ska söka efter tråden och ställa frågan där. Skulle alla starta nya trådar så fort de hade en fråga skulle det här stället bli hur rörigt som helst.

Permalänk
Medlem

Jaha, då förstår jag dig.

Visa signatur

"The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."

Permalänk

sök på youtube.com
det finns guider:
http://www.youtube.com/watch?v=z1hxuqkggrA

Visa signatur

Asus P7P55D LE | Asus Ati Radeon HD 5850 | fractal design define r2 | Intel Core i5 750 | Corsair TX 750W | Dell U2412M IPS | Windows 7 Ultimate 64 bit | 4 GB Corsair XMS3 ddr3 | Corsair SSD Force Series 60GB | Corsair Cooling Hydro H40

Permalänk
Medlem

Tack! Fast egentligen undrade jag bara om det var tekniskt möjligt, men jag ska kolla in videon.

Jag ska komma ihåg det du sa kol, förstår att det är irriterande att ha nya trådar om alla frågor. Även om denna var mer om man kunde koppa ljud först till skärm och sen skärm till konsol, och inte så värst mycket om själva skärmen.

Visa signatur

"The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av kol
Hela grejen är att du ska söka efter tråden och ställa frågan där. Skulle alla starta nya trådar så fort de hade en fråga skulle det här stället bli hur rörigt som helst. [/QUOTE

snacka om grinig...

Permalänk
Medlem

@Filip: Du har missförståt min fråga lite.

Det jag undrar är om man kan koppla in ett Creative Z-4 ljudsystem till dataskärmen i 3,5mm porten, och sen koppla skärmen till min Xbox via HDMI och på så sätt få både bild och ljud.

Visa signatur

"The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."