Vilken är eran största spelprestation?

Permalänk

får väl bidra
Halo på alla svårigshetsgrader
Reservoir Dogs, alla timmarna jag satt framför den halvt söndriga ps2:an
men va skoj det va, klarade det på alla svårighetsgrader
NFS Most Wanted är nog det bilspel jag har suttit framför mest, vid pc:n.
varvat det 3 ggr

Over and out
//Rickythemaniac

Visa signatur

Jag tyckte att denna text räckte fint

Permalänk

Spelade cs source 2 veckor ~2timmar om dagen i somras, och efter det var jag helt groteskt bra. Den utvecklingen under två veckor måste vara min största spelprestation. Vann gungames, fick asbra stats och spelade lika mot de som hade högst rank på några servrar. Innan dessa två veckor hade jag bara lall-spelat cs någon gång då och då på något it-café så jag var riktig n00b innan. Sjuk utveckling i skills

Permalänk

låg på 7de plats på clanbase i cs med en irl clan som hette h0kus p0kus samt när jag spelade wow classic så lirade jag i curse gaming..

Visa signatur

Macbook Pro 15" 2.53ghz, 4gb ram 500gb hd | Playstation 3: ibbie

Permalänk

Min största spelprestation var under min tid som CS:S spelare. Vet inte riktigt varför jag slutade, dock spelade jag för cirka 2 månader sen och fick tokspö av easy-bottarna på de_dust2

En av mina mindre prestationer: Var taggad som fasen på Bioshock och tänkte att nu ska en rysare klämmas ihjäl. Fick det i julklapp och började spela. Noterbart är att jag aldrig mött en big daddy, jag blev så förbannat äckligt rädd när jag skulle gå ner för en lång trapp, att jag stängde av spelet och har inte startat det sen dess. Fy fan säger jag bara.

Permalänk
Medlem

Ocarina of Time var riktigt svårt när man va typ 12. Klarade igenom allt utan guide, tog ett par månader

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

När man klarade det klassiska "klicka o klura" spelet Atlantis

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Hmm oj fan. Achtung Die kurve (6 pers), dödade 4 motståndare
Och igen achtung die kurve = vinna överlägset mot nyktra motståndare när jag var huuur full som helst xD

kul att någon nämner achtung
Själv har jag fått smeknamnet Pixelkungen av mina motståndare i klassen, då jag enligt dem "bendar" pixlarna och tar mig igenom det omöjliga.
Jävligt underskattat spel förövrigt, riktigt roligt när man är några stycken.
(bendar=böjer)

Sen har vi ju lite från nes-tiden. Jag och min kompis,då 8 år gamla, satt inne en hel dag framför en 14" tv och klarade av Bubble Bobble. Samma sak har gjorts med Super mario bros 3, utan genvägar(typ flöjtar etc) . Lyckan då man klara något sånt 8-9 år gammal är obeskrivlig.

Visa signatur

🎮 → Ryzen 7 3800X • GeForce RTX 2080 SUPER
• 16GB DDR4 • ASUS ROG Strix B450-F GAMING
🖥️ → LG 34GK950F - 34" Curved 144hz 21:9 QHD
🎧 → Philips Fidelio X2 / 🎤→ Svive Hydra
🖱️ → Glorious Model D / ⌨️ → Ducky One 2 TKL

Permalänk
Medlem

Tror min måste vara att klara portal på under en timma. 1timme och 2minuter för att vara lite mer exakt, men då är laddningstider inräknat

Permalänk
Medlem

Fick bästa vapnet i Final Fantasy XII ca halvvägs in i spelet och klara Resident Evil 4 på lite över 2 timmar

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Medlem

1.

Vann en runda mot X antal bots i Quake 3 på Nightmare, 50 kills var målet. Det låter kanske enkelt för många men inte för mig och detta var under perioden spelet var nytt, förbannat utmattad var man efteråt.

2.

"Spöade" f.d. föreningen HOSS i en mindre tävling i UT99 för några år sedan, Deathmatch på 9 pers (inkl mig) och lyckades på manken klara det, svettig var man.

Detta är dem spelmomenten jag känner främst stolthet över, men har några andra spelstunder också men tycker inte dem kan mäta sig med dem jag har nämnt.

Edit:

3.

Jo jag lyckades få 4,03 k/d med 133 Kills och 33 Deaths i en runda public på Call Of Duty 4 med M4+RDS.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Finns ju en hel del grejer man har blivit lite stolt över. Alla ultimata vapen och aons i ffx.
Spelade lite wow som de flesta andra här tydligen men är dock av den uppfattningen att det finns inget i det spelet som skulle kunna göra någon stolt och man skulle absolut inte gå ut med det utan att behöva skämmas.

Men nu ska man ju inte vara någon gnällkärring utan att ha presterat något själv så jag får nämna mitt stoltaste ögonblick när jag lyckades piska på Kung Ligar i Rygar. Det var inte det lättaste.

Permalänk
Avstängd

Mina två största är nog att ha lirat igenom ett spel nonstop, och dessa gäller alltså Mass Effect 2 och Bioshock 2. Dessa spel är nog faktiskt de enda som jag orkat lira, och haft intresse av en längre tid, resterande spel som finns på marknaden tröttnar man oftast på efter en halvtimme/timme för att sedan glömma bort dom spelen helt.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Min största spelprestation på senare tid är väl att klara av Demon's Souls i melee. Körde nästan genom hela spelet som magiker också fast när jag hade 3 banor och sista bossen kvar orkade jag inte och raderade gubben och började om på nytt i melee. Jävligt bra spel med lagom mycket nostalgi till min barndom med det första Mario till Gameboy. Checkpoints är för mesar i det spelet eftersom det ej existerar. Om man får game over eller stänger av spelet får man göra om allt.

Kom på en sak till. Fick 9 kills med en raketkastare i BF:BC2 nån dag efter jag köpt spelet. Dödade halva motståndarlaget med en attack. Jag blev jävligt förvånad efterhand hur min skärm fylldes med "Killed an enemy +50""Killed an enemy +50". Fattade inte riktigt hur många spelare det fanns på samma ställe där.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem

Tror att jag skrev tidigare i tråden men det var nog minst 3 år sen så tänkte uppdatera lite.

Blev så förbannad på alla DoD pro så jag gick helt berserker och döddade dom tills jag blev kickad.

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

min bästa (och enda ) prestation var när jag fick en tripperlkill med Intervention i MW2. hatar min dator för att den suger så mkt så att spelet laggar sönder om man ska spela in med fraps.

Permalänk
Medlem

72 killstreak på CoD 5 Deathmatch utan fusk el. bugg användning.

Visa signatur

P8P67 Deluxe | i5 2500K @ 4,4 GHz (H70) | 4x4GB Corsair PC12800 | 2x 6950 @ (1536 Shaders) 880 MHz/1375Mhz | 480GB Intel 520 | OCZ Silencer MKIII 750W | 800D
Det heter effekten och spänningen, inte watten och volten.

Permalänk

Det senaste jag gjort som varit adrenalinpumpande var när jag körde bfbc2 och fick 7 knife kills på ett par sekunder

skulle ge en kompis ammo så såg jag en dude sprang in i samma hus som min kompis satt på taket till, tänkte nu jäklar, ska man få en dogtag. pooof kuta in så vare fullt me folk, bara sprang runt i panik och knivade åt alla håll! de va ingen som sköt mig heller, men jag dog av en granat efter jag hade fått 7 dogtags.. hade antagligen klarat mig bättre utan paniken

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Skrivet av Maltek:

Kom på en sak till. Fick 9 kills med en raketkastare i BF:BC2 nån dag efter jag köpt spelet. Dödade halva motståndarlaget med en attack. Jag blev jävligt förvånad efterhand hur min skärm fylldes med "Killed an enemy +50""Killed an enemy +50". Fattade inte riktigt hur många spelare det fanns på samma ställe där.

Nooooes! inte en bazooka boi! Hatar folk som använder zookisar på vanligt infanteri!
det är så trist att bli dödad av nån som bara spränger nått random hus, eller nått vanligt använt cover.

ska man äga nån ska de va me Thompson eller M1garand, ev. kniven om inte super peppra pistolen!

Ska man döda nån med en bazooki ska de vara tracerdart i pannan på nån, så man får headshot!

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Skrivet av EnNickeMan:

Nooooes! inte en bazooka boi! Hatar folk som använder zookisar på vanligt infanteri!
det är så trist att bli dödad av nån som bara spränger nått random hus, eller nått vanligt använt cover.

ska man äga nån ska de va me Thompson eller M1garand, ev. kniven om inte super peppra pistolen!

Ska man döda nån med en bazooki ska de vara tracerdart i pannan på nån, så man får headshot!

Är galet roligt att panga iväg calle g på folk, något jag stör mig på är alla snipers och 40mm granater

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses