Budget Dator för Windows 7 [Max 5K]

Permalänk
Medlem

Budget Dator för Windows 7 [Max 5K]

Hej!

Den här datorn kommer att användas för att surfa på internet, lyssna på musik, se på film, och spela lite mindre krävande spel som Battlefield 2.

Jag har redan köp en hårddisk och DVD-spelare, så de behöver ni inte tänka på!

Det här är vad jag har slängt ihop på Inet:

http://i33.tinypic.com/oti49y.jpg

Tack i förhand!

Visa signatur

"The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."

Permalänk

Hej! Jag köpte ett liknande paket som ditt fast med Windows 7 inräknat + Tangentbord och mus och lite kablage för 5400 kronor. Datorn funkar kanonbra än sålänge och jag får superfinbild på min LCD TV så det paketet du har byggt ihopa kan jag inte annat än rekomendera! Jag kör spel som Empire TW och BF2 på hög grafik i 1360 *765 pixlar med bra fps. Originalkylaren låter inte särskildt mycket inte min iallafall.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk

Ser helt bra ut, kör bah!

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Vad bra! Tack för er feedback

Visa signatur

"The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."

Permalänk
Medlem

Jag ber om ursäkt för att jag dubbelpostar, men jag undrar verkligen om det går att köra med två grafikkort trots att kylaren tar upp en PCI-E plats.

Visa signatur

"The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present."