Permalänk

*edit*
Efter ha googlat så är detta med dålig Reputation vanligt om grym på något spel , gör man då något som kan tolkas osportsligt (använda handgranat, smyga bakifrån, vara feg etc) så får man en negativ direkt.
Nå jag kommer ändå lägga av med fps spel online, då så många hatar mig där. Och jag tycker inte heller om att spela mot dåliga förlorare.
Där 50% klagar på att jag förstör (disruptive) deras samtal, när jag inte ens använder mic. Varför inte klaga på rasism också, när jag 50% spelar tyskar under ww2? (wolfenstein)

Så texten nedanför trodde jag Reputation vara värre.

*gammalt inlägg nedanför*

Någon som kan förklara Reputation för mig? Alltså betyg som andra motspelare sätter.

Jag hade 100% men har nu helt plötsligt åkt ner till att nästan 70% undviker mig, orsak är unsporting 50% och disruptive 50%.
Den där sista disruptive vet jag inte ens vad det betyder, jag har aldrig haft micen på och det kanske har något med att jag aldrig säger något? Jag har dock hört på vad de andra säger och de har aldrig tilltalat mig heller.. Kanske får jag denna per automatik när de sätter unsporting? (alltså de väljer den med när de ändå håller på)
-Jag har bara använt micen en gång och det var mot en polare för över 1 år sedan, helt ärligt. Min engelska uttal suger rejält, vilket är främsta anledningen.

*edit*
To be disruptive means to prevent something from continuing or operating in a normal way
http://dictionary.reverso.net/english-cobuild/disruptive
Ungefär vad jag trodde, hur jag nu kan störa samtalen genom att inte säga något är dock en bra fråga? Speciellt när jag inte har blivit tillfrågad. 50% undviker mig för detta. hmm

Unsporting så har jag använt handgranater mycket som alla andra i wolfenstein (enda onlinespelet jag körde). Man har bara 1 per gubbe, men man kan hålla den innan man kastar och är man bra på detta så blir det ett extremt bra vapen.. Men typ alla gör såhär och granaten tickar t.o.m. så man lätt skall kunna räkna tiden. (enda vettiga förklaringen som jag kommer på)
Sedan gillar jag att smyga mig på folk bakifrån, men skall detta vara fredat i ett fps spel? Tänker främst mot snipers.

Sedan gör jag mycket headshots (siktar bara där), men det finns väl ingen aimbot till xboxen? Bazooka, eldkastare etc är har jag knappt testat. Teamkill i princip inga, väldigt enstaka då jag alltid avvaktar och tar det säkra före det osäkra.

-Det är i princip bara vanlig team deathmatch som jag har spelat, så det är som vilken fps spel som helst.

Nå, det jag dock inte fattar är hur jag helt plötsligt kan sjunka så lågt. 70% undviker mig, vafasiken? Jag har inte ens gett betyg till en enda. Visst har jag i de flesta matcher varit bäst, men det är inte ovanligt att jag har mött någon som är så extremt mycket bättre än mig. När det bara har varit få nybörjare så har jag lekt runt och inte gjort mitt bästa, då det för dem inte är roligt annars. Alltså låtit dem få kills. Men då vi är fler spelare runt 10 så gör jag mitt bästa, vilket har lett upp till 20 kills 1 death etc (i sällsynta fall) Men runt 3 - 5 gånger så mycket kills är nog det normala.

Nej härdanefter tänker jag sluta spela xbox online, jag har blivit tempbannad på iaf en hos en persons "server" nu. Stod det då jag skulle joina spelet.
Den där rep stjärnorna visar fortfarande 5st fulla gula, men det ändras/uppdateras väl?
På sätt och viss är det lite gött för detta är ett bra skäl att lägga av. Kan inte folk spela mot en för att man är för "bra", då är hela nöjet med att spela borta. Sitta och räkna nu har jag skjutit 5st, då måste jag låta minst 4st skjuta mig, är inget för mig.

*edit*
Det konstiga var att jag igår kväll blev inbjuden till ett game bland några som verkligen är bra, bland de bästa som spelar detta spelet för jämnan. Jag satt och spelade och så frågade någon om jag ville hoppa med i deras game istället. (xbox live inbjudan) iaf blev jag rejält utklassad 3 gånger så mycket death som kills. Iaf det borde ju vara proffsen som klagar om man spelar oschysst.

*edit2*
Kan man på något sätt se om man har fått en FILE COMPLAINT? Antar att jag fick det eftersom jag blev tempbannad på en "wolfenstein server". Och tempbann kan ju vara hur länge som helst.

*edit3*
När jag tänker på det så har det väldigt ofta varit att lagen typ står på två sidor och skjuter på varandra och jag kommer bakifrån. Visst är det osportsligt, men jag tycker det hör till i fps spel att man skall kunna bli attackerad bakifrån. Nu kanske inte de flesta tycker det, okej då förstår jag och då passar inte dessa fps-spel åt mig. Det får mig att tänka på duke3d när jag spelade det i en sal. Där det var en person i spelet som gillade att hoppa, vilket gjorde honom svår att träffa, varvid en skrek: -Sluta hoppa runt så jag kan skjuta dig!

*edit4* Man kan få aggressive som Reputation, vilket jag inte har fått.
Men vad ska man i ett fps spel göra för att få detta? Skjuta mot andra i det motsatta laget och vara våldsam? hmm

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

bud_bundy, lättast är ifall du bara helt enkelt ignorera hela det med Reputation.

Precis som med allt annat på Internet så är där rent för mycket omoget folk som "nerdrage:ar" mot allt och alla om det inte går bra för dom.

Att försöka förstå det, alternativt dom är hopplöst

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
bud_bundy, lättast är ifall du bara helt enkelt ignorera hela det med Reputation.

Precis som med allt annat på Internet så är där rent för mycket omoget folk som "nerdrage:ar" mot allt och alla om det inte går bra för dom.

Att försöka förstå det, alternativt dom är hopplöst

Jo, jag ska. Problemet är att jag bara spelade ett spel online och många(procentuellt av de få spelare) där hatar mig samt kickar mig (tempbann hur länge den varar) Samt att de sjunker så lågt så de inte ger för rätt saker. -Säger jag absolut inget (använder inte ens micen), så skall jag inte få klagomål för att jag säger för mycket. Osportsligt spel skulle jag däremot kunna köpa, då jag kanske borde ha låtit vissa skjutit mig oftare. Och använt granaten mindre, som i o.f.s. alla använder flitigt. (inget bra argument, så visst jag köper några klagomål för detta)

Men det är väl lite som med wolfenstein ET. Där jag som ingenjör kunde få "file complaint" för teamkillig, för att någon idiot ställde sig vid min sprängladdning och väntade på att den skulle sprängas, när den var korrekt placerad för uppdraget och allt. Alltså alla i laget samarbetade för att sprängladdning just där skulle sprängas, men ändå skall något idiot klaga om han råkar dö om han står för nära.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

jag har en annan lite rolig erfarenhet med 360
Köpte en ny elite för att . . . hrrm jag var tvungen
Körde redeem på alla licenser samt min profil på den nya
och allt verkade ok så långt.

Så jag la jag in cod5:waw på nytt idag.
Tänkte att jag får väl spela om allt igen på nytt.
Alla perks, singelplayer osv. Eftersom det ju är en helt ny
konsol med ny hårddisk och allt liksom.

Men efter nertankning av alla patchar custommap-packs osv
och jag drog igång spelet så var allt tillbaks som förut. T.o.m
mina inställningar Inte dåligt måste jag säga.

Är det så på vissa spel eller? För på Forza3 var allt borta
alla bilar samt credits var borta Men det verkade funka på cod5:wow
i alla fall

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fuzzmeister
Min dvdläsare är paj på xboxen och min garanti har gått ut, så jag undrar om man kan göra något eller är det bara kasta den och köpa nytt?

PSXcare tar ju hutlösa priser på sina cdläsare som de sedan vill att man själv ska göra massa grejer med (även fast man betalat för montering) och det vet jag inte om jag har lust med.

Dealextreme säljer en samsungläsare (samma som jag har) för 30$, då måste man dock göra allt själv.

Tips!?

'

någon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrester
jag har en annan lite rolig erfarenhet med 360
Köpte en ny elite för att . . . hrrm jag var tvungen
Körde redeem på alla licenser samt min profil på den nya
och allt verkade ok så långt.

Så jag la jag in cod5:waw på nytt idag.
Tänkte att jag får väl spela om allt igen på nytt.
Alla perks, singelplayer osv. Eftersom det ju är en helt ny
konsol med ny hårddisk och allt liksom.

Men efter nertankning av alla patchar custommap-packs osv
och jag drog igång spelet så var allt tillbaks som förut. T.o.m
mina inställningar Inte dåligt måste jag säga.

Är det så på vissa spel eller? För på Forza3 var allt borta
alla bilar samt credits var borta Men det verkade funka på cod5:wow
i alla fall

inställningar och stats sparas under din xbox profil vilket gör att de följer med oavsett vilken xbox du sitter på osv, medans som du beskrev med forza så är det savefilen som inte följt med över

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tehlamah
inställningar och stats sparas under din xbox profil vilket gör att de följer med oavsett vilken xbox du sitter på osv, medans som du beskrev med forza så är det savefilen som inte följt med över

Fast då kan man ju undra varför min level inte följde med i forza3. Eller den kanske är bunden till savefilen som du skrev?

Aja kul att det funkade med cod5 i alla fall

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Skiljer sig från spel till spel om inställningar etc sparas på Live servrarna, spel företagets server eller på xboxen själva.

Något jag tycker är störigt är att man måste "ladda" ner ens profil om man ska spela på en annan box.
T ex om man sticker hem till polaren och ska signa in där för att spela coop i splitscreen. Väldigt dåligt system tycker jag. Slutade med att vi köpte minneskort för att ha profilen på så det åker in i plånboken varje gång man ska till den andre.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

La in BF:BC i går och allt var kvar där med
Så det är väl olika för vissa spel som sagt.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

tänkte kolla om ni vet hur man ska göra för att kunna använda en USB-HDD till xboxen, tänkte att man kan ha den ist för USB-Minne när man kollar på film/bild/musik.... men det gick visst inte.

kanske bara funkar med minnen?

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Var det inte något med filsystemet man skulle göra?

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Det fungerar fint med USB HDD så länge som den har FAT/FAT32/HSF+ som filsystem, NTFS fungerar inte. HFS+ är ju bäst i det här sammanhanget eftersom det klarar filer större än 4GB men det kräver ju att man har en Mac eller en PC med macdrive installerat.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

aha.. ska kolla vad det är för filbunke i den

då har jag kollat vad jag har, och det är NTFS..
men när jag ska formatera, så kan jag bara välja NTFS och exFAT... kan exFAT funka?

om inte, hur och kan jag ens byta till FAT32?

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

För mig kommer det alltid upp som ett alternativ om man högerklickar och väljer formatera. i windows

Om du brukar ha datorn och xboxen igång samtidigt och kör windows så kan man ju streema via media center fungerar fint för mig.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

har inte datorn på så ofta, låter så förpörskans. :/

hm.. hur *pip* gör man då då?

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Snabb fråga.. Jag har guitar hero 5 och för att slippa springa fram till konsolen och byta skiva mellan halo 3 och gh 5 varje gång så la jag över gh5 till hårddisken för att slippa byta skiva och kunna spela det från hårddisken. Men likförbannat så måste jag sätta i gh5 skivan varje gång jag ska spela det. How come? Trodde man skulle slippa det om man la över spelen till disken?

EDIT: Ett snabbt tillägg, den här spelarbilden eller avataren man har. Kan man inte välja en egen eller måste man välja någon av xbox egna som finns på sidan? Hade varit kul och haft en egen evatar istället för någon på typ master chief.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Snabb fråga.. Jag har guitar hero 5 och för att slippa springa fram till konsolen och byta skiva mellan halo 3 och gh 5 varje gång så la jag över gh5 till hårddisken för att slippa byta skiva och kunna spela det från hårddisken. Men likförbannat så måste jag sätta i gh5 skivan varje gång jag ska spela det. How come? Trodde man skulle slippa det om man la över spelen till disken?

EDIT: Ett snabbt tillägg, den här spelarbilden eller avataren man har. Kan man inte välja en egen eller måste man välja någon av xbox egna som finns på sidan? Hade varit kul och haft en egen evatar istället för någon på typ master chief.

Nej och nej.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Snabb fråga.. Jag har guitar hero 5 och för att slippa springa fram till konsolen och byta skiva mellan halo 3 och gh 5 varje gång så la jag över gh5 till hårddisken för att slippa byta skiva och kunna spela det från hårddisken. Men likförbannat så måste jag sätta i gh5 skivan varje gång jag ska spela det. How come? Trodde man skulle slippa det om man la över spelen till disken?

Man måste alltid ha skivan inne. Den sparar bara ett visst material på hårddisken, inte hela spelet. Det man får är snabbare laddningstider och en tystare konsoll har jag för mig

Visa signatur

[GA-EP35-DS4] [Q6600 2.4GHz] [4096MB] [GeForce GTX 260 896MB] [WD740ADFD 74GB] [Xilence 600W ] [SB 500GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Snabb fråga.. Jag har guitar hero 5 och för att slippa springa fram till konsolen och byta skiva mellan halo 3 och gh 5 varje gång så la jag över gh5 till hårddisken för att slippa byta skiva och kunna spela det från hårddisken. Men likförbannat så måste jag sätta i gh5 skivan varje gång jag ska spela det. How come? Trodde man skulle slippa det om man la över spelen till disken?

EDIT: Ett snabbt tillägg, den här spelarbilden eller avataren man har. Kan man inte välja en egen eller måste man välja någon av xbox egna som finns på sidan? Hade varit kul och haft en egen evatar istället för någon på typ master chief.

Fråga 1 om du inte behövt skivan hade ju 1 skiva kunnat gå runt till flera tusen personer som inte betalar det.

Fråga 2 Du kan modifiera din gubbe väldigt mycket själv.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fuzzmeister
Min dvdläsare är paj på xboxen och min garanti har gått ut, så jag undrar om man kan göra något eller är det bara kasta den och köpa nytt?

PSXcare tar ju hutlösa priser på sina cdläsare som de sedan vill att man själv ska göra massa grejer med (även fast man betalat för montering) och det vet jag inte om jag har lust med.

Dealextreme säljer en samsungläsare (samma som jag har) för 30$, då måste man dock göra allt själv.

Tips!?

Är din förra dvd-läsare helt paj?
Du måste tänka på att alla dvdläsare har en unik nyckel i sig. Iaf Lite-On. Så om den är stendöd den gamla så är det kört, för man måste läsa ut nyckeln ur den gamla och flasha in iXtreme med nyckeln.

Tro mig Jag brände min första dvdläsare och jag lyckades efter flera dagar läsa ur nyckeln och köpa en ny dvdläsare där jag skrev in firmware't. Nu funkar det fint, dock bannad som alla andra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Snabb fråga.. Jag har guitar hero 5 och för att slippa springa fram till konsolen och byta skiva mellan halo 3 och gh 5 varje gång så la jag över gh5 till hårddisken för att slippa byta skiva och kunna spela det från hårddisken. Men likförbannat så måste jag sätta i gh5 skivan varje gång jag ska spela det. How come? Trodde man skulle slippa det om man la över spelen till disken?

EDIT: Ett snabbt tillägg, den här spelarbilden eller avataren man har. Kan man inte välja en egen eller måste man välja någon av xbox egna som finns på sidan? Hade varit kul och haft en egen evatar istället för någon på typ master chief.

Man måste ändå ha skivan för att bekräfta att man har originalet.

Gällandes spelarbild så kan du ju byta spelarbild. Finns massor att köpa/ladda ner från marketplace och en del bilder får man från spel.
Och avataren kan du ju customize:a hur du vill typ, det är ju det som är grejen med avataren, att göra den personlig Likaså här finns det nya kläder och saker att köpa från marketplace till sin avatar. Finns också spel man kan få "avatar awards" ifrån, dock är det än så länge väldigt få spel som har några sånna. Enda jag vet hittills som jag själv låst upp några från är Halo Waypoint(som förvisso inte ens är ett spel, men man låser upp awardsen från Halo-spelen hur som helst).
Man kan också ta en bild av sin avatar och använda som spelarbild.

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Permalänk

Hej.
Jag har en 2 år gammal 360. Arcade där jag koplat på hårddisk. Fläktljduet i den är väldigt irriterande, speciellt när jag bara lyssnar på musik i stereon streamat till 360.
Har hört att den senaste 360 ska vara tyst numera. kan ni bekräfta det?
Skulle kunna tänka mig att köpa en elite eller annan variant med hårddisk för att få en tystare maskin. Jag vill ogärna köpa en extra mediastreamer för att kunna streama musik o film, bara för att få ner ljudet. Eller byta till ps3 då man har en del spel och annan hårdvara.

Jag kör Jamcast som kapar ljudet på datorn och skickar det till 360n, på så vis kan jag köra spotify. Det är när man har normal volym eller lägre som min maskin överröstar. Det är en befrielse när den stängs av....
Vågar man köpa en nyare eller är det inte lönt? bättre att köpa en media extender?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bulldog76
Hej.
Jag har en 2 år gammal 360. Arcade där jag koplat på hårddisk. Fläktljduet i den är väldigt irriterande, speciellt när jag bara lyssnar på musik i stereon streamat till 360.
Har hört att den senaste 360 ska vara tyst numera. kan ni bekräfta det?
Skulle kunna tänka mig att köpa en elite eller annan variant med hårddisk för att få en tystare maskin. Jag vill ogärna köpa en extra mediastreamer för att kunna streama musik o film, bara för att få ner ljudet. Eller byta till ps3 då man har en del spel och annan hårdvara.

Jag kör Jamcast som kapar ljudet på datorn och skickar det till 360n, på så vis kan jag köra spotify. Det är när man har normal volym eller lägre som min maskin överröstar. Det är en befrielse när den stängs av....
Vågar man köpa en nyare eller är det inte lönt? bättre att köpa en media extender?

Vad jag läst så ska elite vara tystare iaf. Kan dock inte bekräfta det. Men annars verkar det vara slumpmässigt om man får en tyst eller inte, ljudnivån varierar från konsol till konsol. På min så är t.ex fläktarna skittysta, men DVD-spelaren låten som en jävla orkan.
Skulle faktiskt också vilja få det bekräftat om elite verkligen är tystare, jag funderar också nämligen på att köpa en elite istället, mest för att jag vill ha en svart konsol, men om den även är tystare så är det ett stort plus

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Permalänk
Medlem

Någon som bor i eller nära Falun som har en överföringskabel? Känns ju sketet drygt att behöva skicka snigelpost till UK.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Tjo!
Denna fråga har säkert ställts några gånger men jag undrar om xbox 360 spelen är regionsbundna. Ska till USA på onsdag så tänkte kolla om spelen är billigare där.
Tack på förhand.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raikiri
Tjo!
Denna fråga har säkert ställts några gånger men jag undrar om xbox 360 spelen är regionsbundna. Ska till USA på onsdag så tänkte kolla om spelen är billigare där.
Tack på förhand.

Jag ser ingen fråga men svaret är ja.

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Vissa spel är regionsfria. Om du kollar nfo's från releaser brukar det stå vilka som är regionsfria.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Enligt http://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=446_470 är det en hel del titlar som är regions fria, frågan är om man vågar lita på listan.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Lite snabbt såhär... Tänkte kolla om det finns något kul bilspel i stil med track mania (till pc) som man kan köpa på marketplace. Ska helst vara väldigt anpassat för att spela online och inte så avancerat.. Ett "slöspel" helt enkelt.

Sedan en annan fråga av mer personlig art. Ingen som vill bli vän med mig på Xbox Live så att man kan dra ihop lite schyssta Halo 3 sessions på kvällarna? Så ruskigt tråkigt att sitta och lira själv mot alla dessa 12-åriga anglosaxer

Visa signatur
Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Lite snabbt såhär... Tänkte kolla om det finns något kul bilspel i stil med track mania (till pc) som man kan köpa på marketplace. Ska helst vara väldigt anpassat för att spela online och inte så avancerat.. Ett "slöspel" helt enkelt

GripShift är väl rätt så likt kanske fast jag vet inte hur onlinestödet är för det har jag inte testat.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]