Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^
*BEST GAME EVA*

Red Alert 2 ett av dem bästa spelen någonsin, dock så spelar du för fel sida!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

SF2 Europe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^

*Mumma*

Red Alert 2! Måste köra det någon dag!

Hmm, kanske någon som vill köra mot varandra? (Vore kul om man var några stycken, om det går delvis)

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Bubble Memories: The Story Of Bubble Bobble III på Taito F3 System

Bilder tagna med en 12 år gammal digitalkamera så kvaliten är på topp...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lopphunden
Red Alert 2! Måste köra det någon dag!

Hmm, kanske någon som vill köra mot varandra? (Vore kul om man var några stycken, om det går delvis)

Ehm klart man kan spela mot/med varandra ?

Uppdatera red alert 2 å kör på, lana går bra också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Lite mer från samma match i Serious Sam HD. Jävla ös!

Varför heter det "HD" egentligen?
Är det någon lumsk förkortning, eller är det bara för att lura dumma svenssons, precis som att skriva 1080p på en datorskärm.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph33r
Var heter det "HD" egentligen?
Är det någon lumsk förkortning, eller är det bara för att lura dumma svenssons, precis som att skriva 1080p på en datorskärm.

http://www.serioussam.com/

Är väl för att det ska vara "förnyad" version av spelet.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph33r
Var heter det "HD" egentligen?.

Jag tror bestämt att det är i titeln, kolla:

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Han använder inga mods i Clear Sky, dock i SoC.

Och varför ska man jämföra just Stalker med Crysis? Jämför VILKET spel som helst så ser det spelet fult ut i jämförelse med Crysis.

Stalker ser bra ut och har atmosfären, effekterna, dx10/11 som inte dödar ens dator speciellt mediokra datorer som gråter när dom lirar Crysis på medium.

2GB textur uppdateringen? Va? Har crysis texture packs? LOL. Vet bara om ToD changes och lite tweaks i CVARs som CCC.

Finns nog fler negativa saker att nämna om just Crysis än vad det finns i alla stalker spelen tillsammans.

Weee, det var inte jag som drog upp crysis, men eftersom det vart nämnt måste man ju försvara det pga grafiken...

STALKER flyter bra? hm, både clear sky (dx10.1) samt priypat (dx10/11) som visserligen inte är släppt flyter inte så riktigt bra med mina 4890 2GB CFX kan jag nämna :/ ett spel som ser ut på det sättet skulle man vilja ha några fler fps i, speciellt om man jämför med crysis.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalton Sleeper
Weee, det var inte jag som drog upp crysis, men eftersom det vart nämnt måste man ju försvara det pga grafiken...

STALKER flyter bra? hm, både clear sky (dx10.1) samt priypat (dx10/11) som visserligen inte är släppt flyter inte så riktigt bra med mina 4890 2GB CFX kan jag nämna :/ ett spel som ser ut på det sättet skulle man vilja ha några fler fps i, speciellt om man jämför med crysis.

Mitt Clear Sky (+ Texture mod!) flöt på fint på mitt 8800gt i vista med Full Dynamic Lightning DX10 lägsta fps var på runt 25 men ens avg runt 50 faktiskt.

Har inte kört pripyat så vet inte ang det, dock får jag 55-avg med nuvarande system i 1920x1200.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Fan vad bra Serious Sam: TSE ser bra ut med förbättrad grafik
Men måste säga att jag gillar den andra versionen bättre

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

6 års dagen... Fast lite fusk med tanke på att man får extra dagar för expantioner.

Spel: EverQuest 2

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaZman
Jag tror bestämt att det är i titeln, kolla:

Haha faan, jag stavade fel, sorry.
VARFÖR ska det vara.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knashatt
6 års dagen... Fast lite fusk med tanke på att man får extra dagar för expantioner.

Spel: EverQuest 2

http://pici.se/pictures/znEfxsXZd.jpg

Wow har du spelat det hela tiden eller är det antal dagar accountet varit skapat?

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Wow har du spelat det hela tiden eller är det antal dagar accountet varit skapat?

Det är hur länge jag har haft kontot. Var ett tag jag inte spelade på ett år i alla fall.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk

Lite myspys från Stalker: Shadow of chernobyl

Kör med L.U.R.K modden om det är någon som undrar. Måste säga att det var jävligt nice att damma av denna gamla goding igen.

Permalänk
Medlem

Min torchlight gubbe.

Permalänk
Medlem

Polare te mig som har extremt för mycket fritid ^^

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myrsloken91
Me like!

Herrejävlar vad inte fult det var! Shiiittt vad jag vill lira det.

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norrby89
http://i45.tinypic.com/sccbwo.jpg

Polare te mig som har extremt för mycket fritid ^^

avslutade han spelet med en nuke eller

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Sötast

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Permalänk

HoN (resize kör egentligen i 1280x1024..)

Permalänk

Lite mer Mortal online beta bilder!
tänk bara på att betan begränsar grafikinställningarna till medium.

och en liten videosnutt som en person gjorde när han såg en kul bugg

http://www.youtube.com/watch?v=W4T6ir4NoN0

VARNING! kan väcka en ostadig törst för öl!

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Avstängd

hur är pvp i spelet? sen wtf första spelet jag har sett som man kan se manliga köns i också xD

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

jo det är full frontal nudity så visst kan man se hela paketet

pvpn är kul men det är fortfarande tweaks som måste göras o lite mer finslipning men first person konceptet är guld

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
Lite mer Mortal online beta bilder!
tänk bara på att betan begränsar grafikinställningarna till medium.

http://i49.tinypic.com/24cb33p.jpg

http://i48.tinypic.com/35hh4kz.jpg

http://i45.tinypic.com/15zoxv.jpg

och en liten videosnutt som en person gjorde när han såg en kul bugg

http://www.youtube.com/watch?v=W4T6ir4NoN0

VARNING! kan väcka en ostadig törst för öl!

Fan, du som är Stubben? Såg dig ränna runt bland AI's hus här omdagen när det skulle vara ett event där

Permalänk

hehe jo men det sköna serverlagget gjorde det ganska meningslöst. kom henrik någon gång?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
hehe jo men det sköna serverlagget gjorde det ganska meningslöst. kom henrik någon gång?

Ja då, han kom, dock ett par timmar sent ^^ Det skulle tydligen filmas och enligt honom fick han ett par bra klipp. Blir ju ett till event nu på tisdag, då ska lagget och "horse-clipping" vara fixat

Permalänk

hoppas hoppas. det förbaskade serverlagget förstör hyffsat mycket, är du med i aegis imperium guildet eller?

Visa signatur

flamin bag'o shit