Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem

Jag loggade in bara för att kolla, och direkt när man loggade in så fanns blomman där. Första klicket, första träffen! Jag fick en.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Jag loggade in bara för att kolla, och direkt när man loggade in så fanns blomman där. Första klicket, första träffen! Jag fick en.

Så det ska vara =D

Permalänk
Medlem

Har också sett den 3 ggr och klickat på den samtliga gånger men inget har hamnat i korgen. Är väl för slö..

Permalänk
Medlem

Där satt den! God jul!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Jag loggade in bara för att kolla, och direkt när man loggade in så fanns blomman där. Första klicket, första träffen! Jag fick en.

Snacka om tur!

God jul!

Permalänk
Medlem

F*N - klicka på blomman, men fick ingen julklapp i varukorgen. Däremot blev jag utloggad

Permalänk

2a gången jag lyckas klicka på blomman men då kommer det bara upp ett fel uppstod

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

firefox ska tydligen funka bäst.

Visa signatur

 MacBook Pro 15" Retina,  iPhone 6,  iPad Air,
Home server: AsRock q1900dc-itx, Bitfenix Prodigy, 4gb SO-DIMM DDR3L, 90w laptop charger, 2x2tb,

Permalänk
Medlem

såg ju inte ens nån blomma

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Jag använde Safari på min Mac. Sjukt snabb uppdatering av sidor när man surfar runt på nätet.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

8:10
9:20
10:20-10:25
11:00
12:20

Permalänk

Jag fick en!

Visa signatur

Workstation: Dell Latitude E5400, WinXP/Ubuntu 9.10. 4 GB RAM, 250GB, P8700 @ 2.53GHz
HTPC: MythBuntu, 2GB RAM, 1TB, Atom dual core @ 1.6 GHz, Sanyo PLV-Z700
Server #1: Ubuntu, 2 GB RAM, 4*143 GB 10K RAID0 +2*73GB 15K RAID1. Intel Xeon dual core @3.2 GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thxsen
8:10
9:20
10:20-10:25
11:00
12:20

10:24:50 ungefär på den tredje.

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thxsen
8:10
9:20
10:20-10:25
11:00
11:30
12:20

Så nu är det korrekt

Permalänk
Medlem

är det så sjukt att man inte ens behöver köpa nåt annat för att få en klapp ??

och har dom inte ändrat reglerna nåt sen förra året ?

ja menar, att hindra "vissa" att sitta å skapa kundnr för att roffa åt sig så många julklappar som möjligt

jaja,, det är sagt förr och jag säger dety igen,,

jag kom just in nu och skulle kolla läget,, kommer inte sitta mer än 10 minuter men ni får gärna sitta 24timmar om ni vill

såg att det just hade varit 12.40 så..

Lycka till alla och god jul

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

Jag körde då Iexplorer, upplevde att den funkade bättre än firefox men det är kanske personligt..

Ni som redan har fått en present tycker jag ska lägga ner och umgås med familjen, jag tänker inte sitta och jaga fler presenter iallafall.. Ge fler chansen att också få en present.

Varför kallar alla knappen blomma? tycker den ser ut som en pepparkaka

Och om ni tryckt på knappen en gång, ta det chill om det tar lite tid.. klicka inte igen.. dröjde nån sekund för mig innan den poppade in i varukorgen.

Mvh God jul

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
är det så sjukt att man intre ens behöver köpa nåt annat för att få en klapp ??

Japp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe

Och om ni tryckt på knappen en gång, ta det chill om det tar lite tid.. klicka inte igen.. dröjde nån sekund för mig innan den poppade in i varukorgen.

Mvh God jul [/B]

Indeed ett bra tips, mindre roligt när man får timeout pga. all overload som blir när ett par tusen människor trycker på samma knapp ..

Och till alla er som sitter och försöker fula till er flera presenter, testa att gå ner till ICA och hjälpa till i de minuter det tar er att uppdatera sidan så har ni säkert råd att köpa en Idol DVD

Visa signatur

Skädda, Gös, Röding, Bleka, Havskatt, Kveite

Permalänk
Medlem

Kollade snabbt in på fb.. man blir ju mörkrädd vilka idioter det finns :/

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Kollade snabbt in på fb.. man blir ju mörkrädd vilka idioter det finns :/

Jaså? Berätta...?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

nu kanske man kan försöka en gång..sitter på en kabel nu.. lite snabbare f5 än annas.. annars får vi se:P

när kommer nästa tror ni?? 13:30

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
är det så sjukt att man inte ens behöver köpa nåt annat för att få en klapp ??

och har dom inte ändrat reglerna nåt sen förra året ?

ja menar, att hindra "vissa" att sitta å skapa kundnr för att roffa åt sig så många julklappar som möjligt

jaja,, det är sagt förr och jag säger dety igen,,

jag kom just in nu och skulle kolla läget,, kommer inte sitta mer än 10 minuter men ni får gärna sitta 24timmar om ni vill

såg att det just hade varit 12.40 så..

Lycka till alla och god jul

Det du säger stämmer inte riktigt, förra året gick det att fuska med att ta reda på artnr sedan bara lägga till den på sin order, iår har dom gjort om så det inte funkar. Det ända "fusk" som funkar igår är att man har ett program som uppdaterar sidan konstant tills den där blomman kommer upp, dock vet ja inte om man kan kalla det fusk.

Sedan var senaste dragningen 1220

Permalänk

den kom 13:00

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

"Ett fel uppstod... " IGEN?!:(

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 7600 3.8 GHz | Sapphire Radeon RX 7800 XT 16GB Pulse | Gigabyte B650 Gaming X AX | 32GB Corsair Vengeance | MSI MAG A850GL PCIE5 850W | be quiet! Pure Rock Slim 2 | Corsair 3000D Airflow | Argon FENRIS A55 |

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Såg den nu i alla fall

Permalänk
Hedersmedlem

Grrr bara blomma igen...

Blomman var flyttad denna gång.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Attans. Klickade men fick "Ett fel uppstod".

Permalänk
Medlem

Men vad f-n