Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Ska laga lite käk och dricka något gott med familjen något mer blir det inte...

Märkte att kötttermometern är trasig och ska laga oxfile, någon sm har ett hum om hur länge den ska vara i ugnen efter man brynt den ? (Medium)

Funtade på 150grader i 30minuter kan det bli bra ?

100 grader i 60min brukar jag köra, blir väldigt mört och gott!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Avstängd

Så länge, gillar mitt kött rosa i mitten, får man det resultatet då ?

Har du brynt innan ?

Tack för hjälpen cloud

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Så länge, gillar mitt kött rosa i mitten, får man det resultatet då ?

Har du brynt innan ?

Tack för hjälpen cloud

Jadå, blir rosa och fint i mitten och smälter i munnen. Ja jag brukar bryna innan sen en timme i ugnen. Eftersom man bara kör 100 grader så blir det fint! Klart man hjälper en fellow swecare

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Nolifer som man är ska man sitta hemma alldeles ensam och lira lite buzz och spela gitarr . Blir nån bira också.

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Att fira nyår har en tendens att alltid bli så jävla hemskt, så jag ska jobba och tjäna lite fina pengar istället.

Det är du inte ensam om, ska kolla på alkoholpåverkade människor och kanske neka en och annan person ^^

Permalänk
Medlem

Jag själv ska ut med 3 brudar på nån random-fest om 10min
Champagne, Heineken, Smirnoff ice, skall förtäras under kvällen, har en kasse raketer och diverse bomber också

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Wehoo äntligen hemma från en tripp till Prins Bernhard i malmö. Skön kväll, översprängd

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

Så hur känner ni er nu, smyg-alkisar? Själv är man pigg, glad och 6k rikare. Tror fan jag inviger årets första morgon med en joggingtur i snön så fort solen kommer upp

2010 framåt!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Så hur känner ni er nu, smyg-alkisar? Själv är man pigg, glad och 6k rikare. Tror fan jag inviger årets första morgon med en joggingtur i snön så fort solen kommer upp

2010 framåt!

För min del känns det ruskigt bra då det blev en cider till maten hos mor. Sen drack jag cola och åt chips till hockeyn Nu kom jag precis hem från gymmet! Pigg och inte ett dugg avundsjuk på alla som mår som dem förtjänar!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Det bidde middag med familjen och sen hockey.

PS: ingen alkohol.

Permalänk

Blev till att dra ner till stadsparken här i stan, och träffa en jävla massa folk + såna man inte pratat med på 5+ år.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Mår bra. Blev några öl och lite skumpa.
Inga större utsvävningar. Sköt upp 200kr i luften. Och spelade Uno med några vänner.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Förstörde mitt Dinovo Edge tangentbord

Permalänk
Medlem

Haha fy fan, vi var på fest vid odenplan. Typ 20 min innan 12 så skulle vi dra till observatorielunden. Det är ganska många trappor. Det var ganska kul då man inte såg trappstegen utan det var bara en isbacke. Rätt mycket folk som halkade. Fin kväll annars. Saknade dock en bengal o bränna av. Hemkommen vid halv 5

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Så hur känner ni er nu, smyg-alkisar? Själv är man pigg, glad och 6k rikare. Tror fan jag inviger årets första morgon med en joggingtur i snön så fort solen kommer upp

2010 framåt!

Riktigt bra för att ha gått och lagt sig vid 12 i förmiddags efter att ha varit vaken i över 30 timmar.
Jag är rätt nyfiken på hur Evil Ananas mår. Han såg rätt sliten ut senast jag såg honom.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zotamedu
Riktigt bra för att ha gått och lagt sig vid 12 i förmiddags efter att ha varit vaken i över 30 timmar.
Jag är rätt nyfiken på hur Evil Ananas mår. Han såg rätt sliten ut senast jag såg honom.

Vaknade 16:00 och mådde mindre bra...

Men fyrverkeriet blev jävligt bra så det var det värt.

Var såg du mig förresten?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Vaknade 16:00 och mådde mindre bra...

Men fyrverkeriet blev jävligt bra så det var det värt.

Var såg du mig förresten?

På väg hem tror jag. Du vinglade runt i korridoren med jacka och ryggsäck.
Satt längst bort och snackade med Alva.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

jag har idag fått tillbaks känseln i kroppen efter finska fjällen resan. tummen är stukad och båda händerna har sår och är ömma och ont i halsen. men jag åker gärna tillbaks nästa år för kul hade vi

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

åt 6 timmar gammal mat som stått framme på fyllan altså, annars vare jävligt kul