Permalänk
Medlem

0/10 aldrig sett dig förut

Visa signatur
Permalänk
Medlem

0/10, aldrig sett innan. Beror nog på att jag nu för tiden är inne på Swec 1 gång i veckan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

okänd för mig 0/10

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

8/10 har sett dig många gånger innan, och vi har säkert "interagerat" i någon tråd aswell i forntiden

Visa signatur
Permalänk
Medlem

2/10 - Har sett dej litegrann, men inte såmycket

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

0/10 - "Vem i helvete är du?" :S

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

8/10 - Sett dig massa sedan du blev medlem här iaf.

Alltså jösses vad mycket nytt folk man har börjat se på forumet, speciellt dom som kom efter 2008.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

3/10 - Känner inte igen namnet eller avataren från någon speciell tråd, men nånstans har jag dock sett dig!

Nu har jag äntligen skaffat en avatar så nu kommer folk inte känna igen mig.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
8/10 - Sett dig massa sedan du blev medlem här iaf.

Alltså jösses vad mycket nytt folk man har börjat se på forumet, speciellt dom som kom efter 2008.

0/10 tyvärr känner inte alls igen dig

Permalänk
Medlem

0/10
Du Skriver antagligen inget i de trådar jag läser eller så har du nyss bytt avatar

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

6/10 har sätt dig en del på forumet.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Proffsmoddare

6/10 Kan inte riktigt sätta fingret på var, men jag jag känner starkt igen namnet.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

10/10, SleepstreameR känner alla till, speciellt från gallerierna och byggloggarna. Känner man inte till dig känner man inte till Wolverine och då är man inte gammal.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
10/10, SleepstreameR känner alla till, speciellt från gallerierna och byggloggarna. Känner man inte till dig känner man inte till Wolverine och då är man inte gammal.

8/10
Dig ser man ofta tycker jag. Alltid funderat över om det är en warhammermodell eller liknande du har som avatar? ^^

Permalänk
Hedersmedlem

4/10, du måste ränna i andra delar av forumet eller så.

edit: ändrade, tycker jag känner igen namnet (bytt avatar?)

Permalänk
Medlem

ändå en 2004, men sorry.. 3/10

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har sett dig vingla omkring på SweC genom åren.
Ger dig 6 saltgurkor av 10 möjliga.

Permalänk
Medlem

2/10 tycker att jag kanske känner igen avataren, dock inget minne av sammanhanget.

Permalänk
Medlem

0/10 har aldrig sätt dig.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Är det inte du med skidorna uppe i taket?

40/100.

Permalänk
Medlem

hehehe jo

5/10.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
hehehe jo

5/10.

0/10, inte den blekaste

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Aldrig sett dig.

0/10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
Aldrig sett dig.

0/10

Sätt dig i spelbunkern 7/10

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

1/10
Vagt minne av dig från någonstans

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Medlem

Vågar jag sno tråden om att ställa frågan som TS? Ja, det gör jag.

Så, hur "känd" är jag?

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Hedersmedlem

3/10, tycker jag känner igen avataren

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
ändå en 2004, men sorry.. 3/10

Orkade inte skaffa ny förrän 2004, vill minnas att jag hade en innan 2002 (få posts då iofs). Hänger väl lite i andra delar och avataren kom först långt senare.

Permalänk
Medlem

Tycker inte jag sett dig så mycket.. men kan väl hända för att jag knappt checkar vem som skriver..

3/10?

Permalänk
Medlem

1/10
Aldrig sett.

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

2/10 - Jag har sett dej lite, men inte så mycket...

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000