Permalänk
Medlem

@jOnÄTÄn: _______WTF________ det är väl klart man väljer den senare alternativet? Så man skiter helt och hållet i sin familj och blir en psykisk störd människa för resten av livet för att behålla saken där nere? Som man ändå inte kan använda för att man kommer sitta på ett mentalsjukhus ??? (Vem fan blir inte psykiskt störd av att se ens familj dödas med en osthyvel?!)

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Eftersom du inte skrev någon ny så gör jag det.

Ha konstant tinnitus resten av livet eller bli av med höger långfinger?

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jobbbin
Eftersom du inte skrev någon ny så gör jag det.

Ha konstant tinnitus resten av livet eller bli av med höger långfinger?

Lite tinnitus har jag redan, men hade nog hellre blivit av med långfingret än extremare tinnitus.. Jag menar, man vänjer sig nog hyffsat.

Elda på tasken med en liten tändare tills den är bortbränd eller slippa bort den med halvgrovt sandpapper? Du måste välja ett! Varför?
Jag har inte sovit på 2 dygn kanske ska nämnas.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jobbbin
Eftersom du inte skrev någon ny så gör jag det.

Ha konstant tinnitus resten av livet eller bli av med höger långfinger?

Svår.. Ger nämligen långfingret åt folk med högerfingret
Men blir hellre av med den faktiskt än att ha tinnitus.

Att bli konstant uppdaterad på nyheter (radio, tidning osv, alltså man vet precis vad som händer i världen och man tvingas komma ihåg det) eller! inte alls?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
@jOnÄTÄn: _______WTF________ det är väl klart man väljer den senare alternativet? Så man skiter helt och hållet i sin familj och blir en psykisk störd människa för resten av livet för att behålla saken där nere? Som man ändå inte kan använda för att man kommer sitta på ett mentalsjukhus ??? (Vem fan blir inte psykiskt störd av att se ens familj dödas med en osthyvel?!)

haha du behöver ju inte ta det så seriöst vet inte om du gjorde det men man vet ju inte
Självklart så vill man hoppas man väljer alternativ nr2 men man kanske är ner drogad och inte fattar vad som händer osv

Och som svar på personen över. Självklart inte uppdateras så man slipper bli hjärntvättad av regeringen

Leva som en isbjörn eller en abborre?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Isbjörn. På toppen av näringskedjan, lite socialt umgänge, få jaga hela dagarna. Det låter underbart.

Att sitta i isoleringcell i fängelse 6 månader eller i kyrkbänken 6 dagar?

Visa signatur

Hinc robur et securitas

Permalänk
Medlem

Kyrkbänken...

Tvingas ta er ner till havet mitt i januari-natten för att naken simma över ett sund på sådär 3km.

eller

Se på när terrorister skär halsen av din närmaste anhörig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knogen
Kyrkbänken...

Tvingas ta er ner till havet mitt i januari-natten för att naken simma över ett sund på sådär 3km.

eller

Se på när terrorister skär halsen av din närmaste anhörig.

Simma, då det finns en chans att jag överlever, alternativ två så måste någon dö

Generalkycklings blev det aldrig nåt svar på och jag tyckte den var rolig så kör den med;
Riktigt svårt val men jag tar nog sandpappra. Tror inte tändaren skulle få bort snorren särskilt effektivt.

Ny till nedanstående: Ponera att ditt liv övervakas 24/7, skulle du hellre vara medveten om det totalt eller inte alls (dock känna små aningar, tänk Truman show när han börjar ana att nåt är på tok - till skillnad från honom kan du dock aldrig få reda på sanningen).

Permalänk
Medlem

Beror på hur mycket man anar... och vem som övervakar.
Väljer att veta om det. Fatta vilken pest att ana att någonting är fel, men aldrig få reda på sanningen, usch.

Gå naken en hel dag, eller vara den enda som inte går naken? I offentligheten och du är tillåten att göra det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lonsas
Beror på hur mycket man anar... och vem som övervakar.
Väljer att veta om det. Fatta vilken pest att ana att någonting är fel, men aldrig få reda på sanningen, usch.

Gå naken en hel dag, eller vara den enda som inte går naken? I offentligheten och du är tillåten att göra det.

Den som inte går naken, det skulle finnas så mycket roligt att titta på.

Få dina pungkulor sakta krossade i ett skruvstäd av din närmaste och käraste eller få alla tänder i överkäken utdragna av din nemesis. Varken kulor eller tänder få ersättas med någon form av protes.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mindcircus
Den som inte går naken, det skulle finnas så mycket roligt att titta på.

Få dina pungkulor sakta krossade i ett skruvstäd av din närmaste och käraste eller få alla tänder i överkäken utdragna av din nemesis. Varken kulor eller tänder få ersättas med någon form av protes.

Ta tänderna. Man skulle få seriösa hormonrubbningar om man tog båda kulorna tror jag.

Amputera vänster tumme eller heta Mengele i efternamn?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Mengele. Inte jättejobbigt ändå, inte så många som kanske tänker på det direkt.

Kontrollera tangentbordet endast med näsan, eller endast använda munnen när du äter dvs du får inte ta i maten eller knuffa den med näsan eller dylikt

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
Mengele. Inte jättejobbigt ändå, inte så många som kanske tänker på det direkt.

Kontrollera tangentbordet endast med näsan, eller endast använda munnen när du äter dvs du får inte ta i maten eller knuffa den med näsan eller dylikt

Hade nog blivit kontrollera tangentbordet med näsan, ska nog gå bra de med efter ett tag

Skulle du vara Konstant full (jätte full för alltid)
Eller Konstant Bakis (jätte jätte jätte bakis för alltid)

(inget ta livet av sig eller nått sånt

Permalänk
Medlem

Enkelt, spendera resten av livet packad. Det är bättre än bakis i alla fall.

Övergödd eller undernärd? Det gäller ens egen kropp alltså.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Beror på hur övergödd, talar vi om 500kg ligger i en säng hela sitt liv så tar jag hellre undernärd.

Förlamad från bröstet ner eller döv, stum?

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

döv, stum hade jag nog valt, annars finns det ju inte så mycket att göra om man är förlamad, se på film är väl det man kommer på.

Att vara instängd i ett hus resten av livet eller att vara utlåst resten av livet och aldrig mer få vara inomhus?
(kan ju vara i ett varmt land + att du får bo i tält:D)

Permalänk
Medlem

Jag hade nog valt att vara utelåst för alltid, det hade gjort livet kortare och mer spännande verkar det som. Frihet > bekvämlighet. Jag hade åkt och bott på en strand eller nåt... inlåst i ett hus hade jag blivit galen. Bokstavligt alltså, jag tror jag hade utvecklat nån psykisk sjukdom på nåt sätt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Jag hade nog valt att vara utelåst för alltid, det hade gjort livet kortare och mer spännande verkar det som. Frihet > bekvämlighet. Jag hade åkt och bott på en strand eller nåt... inlåst i ett hus hade jag blivit galen. Bokstavligt alltså, jag tror jag hade utvecklat nån psykisk sjukdom på nåt sätt.

Du ska ställa en egen fråga också....

Edit. Fuck it, jag ställer min fråga ändå.

1. Se din syster ha samlag med tre pers samtidigt.
2. Se din mor ha samlag med tre pers samtidigt.

Notera att du måste se hela proceduren, förspel, mellanspel, efterspel och allt var spel innebär.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
Du ska ställa en egen fråga också....

Ah ok, ber om ursäkt för det, jag kom nämligen inte på något bra. Men here goes; Hade ni hellre haft sex med en otroligt ful groteskt överviktig tjej (400kg) eller en riktigt snygg transa?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Ah ok, ber om ursäkt för det, jag kom nämligen inte på något bra. Men here goes; Hade ni hellre haft sex med en otroligt ful groteskt överviktig tjej (400kg) eller en riktigt snygg transa?

Haha, du måste fortfarande svara på min fråga..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
Du ska ställa en egen fråga också....

Edit. Fuck it, jag ställer min fråga ändå.

1. Se din syster ha samlag med tre pers samtidigt.
2. Se din mor ha samlag med tre pers samtidigt.

Notera att du måste se hela proceduren, förspel, mellanspel, efterspel och allt var spel innebär.

Tar syrran. Vet inte, känns lite mildare på nåt sätt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Ah ok, ber om ursäkt för det, jag kom nämligen inte på något bra. Men here goes; Hade ni hellre haft sex med en otroligt ful groteskt överviktig tjej (400kg) eller en riktigt snygg transa?

Hade tagit en riktigt snygg transa! Lär ju va grym på blåsjobb. Bara jag slipper få den i mig.

Evig baksmälla eller blind?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Evig baksmälla

Att ha en penis i pannan eller aldrig få ligga?..

Permalänk
Medlem

Aldrig ligga, då jag förutsätter att det inte går att ta bort snoppen i pannan...

Leva på enbart kexchoklad för resten av livet?

eller

aldrig mer få tjäna, äga eller på något annat sätt få tag på några pengar?

Permalänk

Kexchoklad

Att vara världens längsta människa

eller

världens kortaste.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cartoonhero
Kexchoklad

Att vara världens längsta människa

eller

världens kortaste.

Längsta

Att leva på endast grönsaker&frukt

Eller

Att leva på endast kött

Visa signatur

pff

Permalänk

Enkelt val, Kött.

Du följer en väg och sedan så delar vägen på sig, på skyltarna så står det Silent Hill åt ena hållet. Och på den andra skylten står det Raccoon City, vart åker du?

Permalänk
Medlem

Skulle jag få ett tredje val så skulle jag vända på klackarna och gå tillbaks, men om jag hade ett ärende bortom de två städerna så skulle jag smyga igenom silent hill lite försiktigt

Du sitter vid datorn och det blir strömavbrott. Tar du en promenad eller sitter du febrilt och väntar på att strömmen kommer tillbaks?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Du sitter vid datorn och det blir strömavbrott. Tar du en promenad eller sitter du febrilt och väntar på att strömmen kommer tillbaks?

Jag slår på min Macbook, eller så går jag till trumsetet eller spelar på elgitarren.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Skulle jag få ett tredje val så skulle jag vända på klackarna och gå tillbaks, men om jag hade ett ärende bortom de två städerna så skulle jag smyga igenom silent hill lite försiktigt

Du sitter vid datorn och det blir strömavbrott. Tar du en promenad eller sitter du febrilt och väntar på att strömmen kommer tillbaks?

Väntar, fanns det ens ett val

Du och din kompis står inför ett ovanligt problem. Ni har tre lådor, en rosa, en gul och en ful. I en av dessa finns något som dödar er ögonblickligen då den öppnas. Ni båda måste öppna en låda var, så är bestämt...

Du tänker precis öppna den fula lådan när din kompis slänger upp den gula utan dödlig utgång. Ångrar du dig och öppnar den rosa lådan eller håller du kvar vid din tanke och öppnar den fula?

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk

Byter till den fula, risken att dö är mindre då!

opps edit : Jag byter såklart till den rosa*

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.