Någon fler som har problem med Spotify?

Permalänk

Någon fler som har problem med Spotify?

Startade spotify idag och tror att det blev uppdaterat! Upptäckte direkt att det gick riktigt segt att byta låt + att programmet slumpvis hängde sig då och då!

Har alltid funkat kanon, fram till nu!

Någon fler som har fått problem med det?

Klickar jag på Whats new så är den numera orange och ful....

Sen upplever jag som att programmet börjar bli mer och mer "bloatat" och segt.

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Keeper of the Bamse

Mitt spotify har inte uppdaterats vad jag vet, ej heller är det segt eller dyligt. Har dock inte loggat in på länge, är ständigt inloggad.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Startade precis Spotify för första gången idag och jag fick ingen uppdatering. What's new är inte ett dugg orange heller.

Men så har jag inga problem heller

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk

jag fick virus varning från AVG på spotify idag..

så fort ja startar spotify får jag massa varningar.. jag testade att ignonera det. men så fort ja byter låt, så kommer skiten upp igen..

först möts jag av denna:

och sedan denna:

trycker jag på ta bort, så händer det INGET.. och listan fylls sedan på ytligare..

spotify funkade felfritt senast igår..

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

Får precis samma som Dittution, men jag har inte haft igång spotify idag

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DilluTioN
jag fick virus varning från AVG på spotify idag..

så fort ja startar spotify får jag massa varningar.. jag testade att ignonera det. men så fort ja byter låt, så kommer skiten upp igen..

först möts jag av denna:
http://i46.tinypic.com/30nde91.png

och sedan denna:
http://i47.tinypic.com/e0ok00.png

trycker jag på ta bort, så händer det INGET.. och listan fylls sedan på ytligare..

spotify funkade felfritt senast igår..

exakt samma för mig, j*vla skit alltså

Visa signatur

Dator: Fractal Design XL || Windows 10 || i5 750 || 8 GB RAM || HD 7970 || 120 GB SSD
Server: Fractal Design Core 3000 || ESXi 5.1 || AMD FX-6100 || 20 GB RAM
Foto: 7D || 17-50mm f/2.8 || 50mm f/1.8 || 70mm f/2.8 || 70-200mm f/2.8
Citera för svar!

Permalänk

skönt att jag inte är ensam iallafall!

har aldrig riktigt gillat spotify... o nu det här.. ^^,

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Mitt spotify har inte uppdaterats vad jag vet, ej heller är det segt eller dyligt. Har dock inte loggat in på länge, är ständigt inloggad.

Jag är också ständigt inloggad men mitt verka uppdatera sig självt lite då och då när jag startar det.

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Permalänk

Vilken version ÄR senaste Spotify?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DilluTioN
jag fick virus varning från AVG på spotify idag..

så fort ja startar spotify får jag massa varningar.. jag testade att ignonera det. men så fort ja byter låt, så kommer skiten upp igen..

först möts jag av denna:
http://i46.tinypic.com/30nde91.png

och sedan denna:
http://i47.tinypic.com/e0ok00.png

trycker jag på ta bort, så händer det INGET.. och listan fylls sedan på ytligare..

spotify funkade felfritt senast igår..

Ni som får sådana här bekymmer, Spotify har själva gått ut med någon förklaring om att det är deras .exe fil som är packad på något vis som AVG inte tycker om i senaste uppdateringen. Något sådant. Men gå in på AVG user interface i tray'en och Resident Shield och lägg till Spotify i undantagen tills AVG fixar ny update.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Katastrof detta. Pallar inte att det ska klabba. Det ska fan o med bara funka.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzII
Katastrof detta. Pallar inte att det ska klabba. Det ska fan o med bara funka.

Palla klabba med keffa AV

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Lösningen till AVG problemet är att trycka på "Update" knappen.
Det är en falsk varning, och att det var orange, var för att någon känd kvinna hade släppt nytt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adderad
Lösningen till AVG problemet är att trycka på "Update" knappen.
Det är en falsk varning, och att det var orange, var för att någon känd kvinna hade släppt nytt.

Thx, hade samma problem med AVG men de funkade fint efter en update:)

Visa signatur

Samsung S23A700D 23" 3D / NZXT Phantom / AMD Phenom II X6 1055T / Corsair 4gb DDR3 1600 MHz / Gigabyte GA-870A UD3 / Gigabyte GeForce GTX 470 SOC / Thermaltake Toughpower 1000W / 2 tb Seagate HDD / 80 gb Intel SSD / Razer Lycosa / Razer Lachesis / Creative Megaworks THX 550

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Inaktiv

byt till ett bra antivirusprogram typ Kaspersky..