Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk
Medlem

Någon som hört om vi som beställt Limited Edition från CDON också får nycklar?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aboya
Beställde det precis på Siba, men det är samma sak där va?
Alltså att jag får ett mail dagen innan/samma dag?

"Sweden - Webhallen, GAME, CDON, GameStop and SIBA"

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Det börjar dra ihop sig, vill ha min key nu!

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk

Mer ställen att fixa keys på, polska sidan funkar inte längre!

NU ÄR DET KRIS FÖR BOVELEN

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Imorgon smäller det :D:D

Hoppas att demot inte är lika buggat som PS3 versionen där ljudet försvinner helt random i spelet.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Imorgon smäller det :D:D

Hoppas att demot inte är lika buggat som PS3 versionen där ljudet försvinner helt random i spelet.

Tänk på att det är inte ens är ett demo, det är beta!
Så buggar får man faktiskt räkna med imo.

Permalänk
Medlem

DOWNLOAD INSTRUCTION

STEP 1: Please visit www.battlefieldbadcompany2.com/beta for instructions on how to download the Battlefield: Bad Company˙ 2 PC Beta Client (site is live tomorrow). Please note that the Beta starts at 6pm on Thursday, Jan 28, and that the Client will only be available for download at that time.

STEP 2: Download and Install the client.

STEP 3: Once the client is installed, start the client and click on the log in button. You will receive a prompt to sign in with your EA Account. If you do not have an EA Account you can create one on the same screen. (You may also create your EA Account

STEP 4: Enter the unique PC Beta Code during the log in process to authenticate your participation in the Beta. You will not be able to play or access any multiplayer menus without being authenticated.

*Please note that once used it will be tied to your EA Account and no longer valid for new registrations.
** Please note that clicking on any of the multiplayer menu choices will open the log in dialogue if you are not already logged in.

Permalänk

Säkerligen någon som kommer säga fel tråd, men jag tror det här passar här i alla fall.

Beställde BF:BC2 hos Steam för några dagar sedan. Har jag rätt om Betan bara ska poppa upp i min spellista den 28e? Ingen nyckel som kommer på mail väl.

Sedan undrar jag om Betan kommer stödja DX11?

Visa signatur

Antec P193 | Asus P7P55D | i5 750 @ 4.0 Ghz | XFX Radeon 5870 @ 900/1300 | Intel X25-M G2 80GB SSD | Corsair H50 | Corsair HX 850W | Corsair XMS 4GB RAM 1333Mhz | Apple Cinema Display 23" | G9 | G13 | G35

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazk0
DOWNLOAD INSTRUCTION

STEP 1: Please visit www.battlefieldbadcompany2.com/beta for instructions on how to download the Battlefield: Bad Company˙ 2 PC Beta Client (site is live tomorrow). Please note that the Beta starts at 6pm on Thursday, Jan 28, and that the Client will only be available for download at that time.

STEP 2: Download and Install the client.

STEP 3: Once the client is installed, start the client and click on the log in button. You will receive a prompt to sign in with your EA Account. If you do not have an EA Account you can create one on the same screen. (You may also create your EA Account

STEP 4: Enter the unique PC Beta Code during the log in process to authenticate your participation in the Beta. You will not be able to play or access any multiplayer menus without being authenticated.

*Please note that once used it will be tied to your EA Account and no longer valid for new registrations.
** Please note that clicking on any of the multiplayer menu choices will open the log in dialogue if you are not already logged in.

Så betan börjar kl. 6 vilken tid, US, UK?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Den informationen jag fick per e-post. Vet tyvärr inte det. Man kan hoppas på svensk tid eftersom Dice är svenskt.

Permalänk
Medlem

Beta kommer att kunna laddas ner på morgonen den 28 jan
och kl 18:00 kan man börja spela.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyt0N
Beta kommer att kunna laddas ner på morgonen den 28 jan
och kl 18:00 kan man börja spela.

Skämtar du?! 32h innan jag får spela det?

Visa signatur

Antec P193 | Asus P7P55D | i5 750 @ 4.0 Ghz | XFX Radeon 5870 @ 900/1300 | Intel X25-M G2 80GB SSD | Corsair H50 | Corsair HX 850W | Corsair XMS 4GB RAM 1333Mhz | Apple Cinema Display 23" | G9 | G13 | G35

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyt0N
Beta kommer att kunna laddas ner på morgonen den 28 jan
och kl 18:00 kan man börja spela.

Ok gött, frågan är bara om det är svensk tid.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Ni kan läsa allt i senaste bloggen:http://blogs.battlefield.ea.com/ och ja klockan 18.00 CET (svensk) tid börjar betan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Så betan börjar kl. 6 vilken tid, US, UK?

Dice kontor ligger ju i Stockholm, så är ganska säker på att de menar svensk tid...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

http://badcompany2.se/lackt-beta-informationscreenshootsstorl...

Ja 18 CET är väl 18 i swe om jag minns rätt!!

Syns på beta fältet

Permalänk
Medlem

Har bestället spelet på skiva från webhallen, men funderar på om man kommer behöva ha i skivan efter att man installerat?

Behöver man det funderar jag ganska starkt på att ta bort den ordern och köpa det på steam istället.

Jag är helt enkelt för bra på att slarva bort skivor!

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Detta spel är förhandsbokat sedan länge
Limited Edition med

Permalänk

Hur många här har fått betakeys än?
Jag och min kompis beställde 12:e och 13:e december, varken han eller jag har fått nån än.

Permalänk
Medlem

Tror inte de har skickat ut dem ännu.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Som sagt, betakeys skickas ut I NATT!

Permalänk
Medlem

köpt på steam då får man beta

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneone
köpt på steam då får man beta

Man får även beta från Webhallen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneone
köpt på steam då får man beta

Grym rigg där

Visa signatur

MVH
Tom

Permalänk
Medlem

Jag har fått min beta-key (game.se)

Permalänk

Har inte fått någon key än (Webhallen)

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Fått nyckel. (game.se)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fragdeath
Mer ställen att fixa keys på, polska sidan funkar inte längre!

NU ÄR DET KRIS FÖR BOVELEN

google runt lite. borde finnas sidor som ger ut emot registrering.

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Har inte fått någon key än (Webhallen)

Kommer vid midnatt åter igen.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fragdeath
Mer ställen att fixa keys på, polska sidan funkar inte längre!

NU ÄR DET KRIS FÖR BOVELEN

Testade precis, funkade utmärkt?

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/