Permalänk
Robot

Antec 600

Är det möjligt jag har ett bland dom första antec 600 ?

Precis fått ihop datorn och är väldigt nöjd med chassit en så länge !

Besök albumet: Antec 600 av ml65

Permalänk
Medlem

Är ledsen för dom dåliga bilderna , Hade bara mobilen tillhands !

Permalänk

ser rätt trevligt ut

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag att chassit är väldigt fult. Men smaken är som baken. (:

Permalänk
Inaktiv

600-serien (och jag tror andra, liknande modeller), känns lite som en blandning av gamla goda Chieftec, och Antec.

Permalänk
Medlem

jag tycker det ser ut ungefär som en blandning mellan 300 och 900 , Sen lite p serien med .

Permalänk
Avstängd

Nice har spanat in det där chassi och äntligen får jag se det här på swec

Lägg upp lite fler bilder på insidan tack

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk

Rätt fult!

Du har måhända inte några mer kvalitativa saker att säga? Utrymmen, "lättbyggdhet", kvalitetskänsla, prisvärdhet, helhet etc...

Permalänk
Medlem

Ser helt okej ut. Lite specs kanske?

Visa signatur

Dator: Fractal Design XL || Windows 10 || i5 750 || 8 GB RAM || HD 7970 || 120 GB SSD
Server: Fractal Design Core 3000 || ESXi 5.1 || AMD FX-6100 || 20 GB RAM
Foto: 7D || 17-50mm f/2.8 || 50mm f/1.8 || 70mm f/2.8 || 70-200mm f/2.8
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Tänkte lägga upp lite fler bilder när jag får tid , ska bort snart , Överlag känns det bra , Så jävla dumt av antec bara att inte göra några kabeldragnings hål . , Dock är det lite ballt med hotswap för ssd och en kablen var lite kort , annars vad det bra .

inte så mkt roligt i datorn nu ,
e7400
4850
corsair 450w
500gb
2gb ram

Ska dock sälja mb , prolle och ram för att köpa i5 eller am3

Permalänk
Avstängd

Har byggt ett antal av datorer med detta chassit och det är inget märkvärdigt bara plast ...

Permalänk
Medlem

Enligt min åsikt så är Antec ett av världens sämsta chassi bygg företag.

Visa signatur

Corsair Obsidan 800D || GIGABYTE GA-MA69G-S3H || Corsair 1000W || AMD Athlon 64 X2 6000+ || 1x GTX250 1GB || Corsair 4GB 800MHz DDR2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Candy86
Enligt min åsikt så är Antec ett av världens sämsta chassi bygg företag.

Du måste också vara rätt rolig som kör ett gts250 i ett 800D.. Nödvändigt utrymme liksom.. fast du kan ju ha framtidsplaner, vem vet :}

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Candy86
Enligt min åsikt så är Antec ett av världens sämsta chassi bygg företag.

Långt ifrån sämsta, snarare en av de bättre i världen. Antec bygger helt klart bra och prisvärda chassin, ofta väldigt robusta, rymliga och med bra kylförmåga. Men att de inte satsar så mycket på ljudnivån är väl en annan femma. Men att kalla dem bland dem sämsta är ju bara rent nonsens.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Candy86
Enligt min åsikt så är Antec ett av världens sämsta chassi bygg företag.

Ja, Antec P180 är ju sååå ovanligt att se eftersom de är fruktansvärt dåliga. -.-'

Som andra säger så skulle jag vilja se lite mer bilder på insidan och få höra ett utlåtande om kvalité i förhållande till pris etc. Ser ut som ett shjysst chassi annars, om man bygger något mer "LAN/Disco"-aktigt.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Avstängd

Hur lyckas de göra sina chassin fulare och fulare hela tiden? P182 var ett sjukt snyggt chassi och Three Hundred var stilrent, sen har det bara gått utför... =0/

Permalänk
Medlem

Du har bra grejor och Chassit ska ändå bara skydda själva datorn när allt kommer till allt. Och du har ju gjort ditt för att det ska vara prydligt och snyggt Kanske är det ett bra chassi, vad vet jag för jag har aldrig använt detta chassi. Men designmässigt ser det ut som dom försökt dra temat från det populärare antec skeleton over på et ordinärt chassi, vilket jag inte tror var det smartaste draget.. Kanske ett chassi med ett från grunden nytt tema vore smartare från antec sin sida för det är nog själva temat på chassit som börjar bli tjatigt från dom, dom har haft år på sig att komma bort från det nu....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Candy86
Enligt min åsikt så är Antec ett av världens sämsta chassi bygg företag.

Troll eller ignorant, välj själv

Finns ett par stycken tillverkare som gör riktigt bra chassin och antec är ett utav dom.

I mitt hem finns 3st då jag verkligen tycker det är välbyggda saker som inte kostar skjortan..

Ett Twelvehundred som min dator huserar i, tjejen kör med en P182 och HTPCn är Micro Fusion 350

Permalänk
Medlem

lägg upp många bilder på chassit, finns nog en hel del som är intresserade av det chassit då det är nytt (?).

Permalänk

min stil på chassie är typ p180 eller obsidian

men för att vara ett "gameing" chassie ser det stiligt ut bättre än 900 eller 600

Permalänk

Inga fina bilder, skitfult chassi (enligt mig). 3/10..

Permalänk
Medlem

Vill se MER bilder.

Bilder på insidan hade sutti fint.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hotfuzz08
Långt ifrån sämsta, snarare en av de bättre i världen. Antec bygger helt klart bra och prisvärda chassin, ofta väldigt robusta, rymliga och med bra kylförmåga. Men att de inte satsar så mycket på ljudnivån är väl en annan femma. Men att kalla dem bland dem sämsta är ju bara rent nonsens.

Och P180/P190 serierna byggdes varför? Hittar du ett chassi som har bättre ljuddämpande förmåga utan modifikationer får du hemskt gärna säga till!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Nya bilder kommer när jag har Fixxat en bättre kamra,