Permalänk
Medlem

Snyggt måste jag säga Verkar vara ett bra chassi det där, gillar de två fläktarna för inblås vid hårddiskarna, verkar smart. Lackningen blev ju riktigt bra också (var det avsiktligt att du skippade listen högst upp?), och likaså kabeldragningen, men jag måste dock fråga varför du bytte ut din AC Freezer 7 Pro? Jag kör sådana eller motsvarande (Freezer 64 Pro i en AMD burk t.ex.) och tycker att de sköter sitt jobb alldeles förträffligt! Hade du bara mycket pengar över eller märker du en sådan enorm skillnad?

Som sagt; snyggt. 9p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cryp
Snyggt måste jag säga Verkar vara ett bra chassi det där, gillar de två fläktarna för inblås vid hårddiskarna, verkar smart. Lackningen blev ju riktigt bra också (var det avsiktligt att du skippade listen högst upp?), och likaså kabeldragningen, men jag måste dock fråga varför du bytte ut din AC Freezer 7 Pro? Jag kör sådana eller motsvarande (Freezer 64 Pro i en AMD burk t.ex.) och tycker att de sköter sitt jobb alldeles förträffligt! Hade du bara mycket pengar över eller märker du en sådan enorm skillnad?

Som sagt; snyggt. 9p

Tack! det med listen högst upp var bara en ren tabbe.
sen ville jag byta kylare till en rejäl för att jag ska överklocka den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av speeDs_
Tack! det med listen högst upp var bara en ren tabbe.
sen ville jag byta kylare till en rejäl för att jag ska överklocka den

Hehe kunde nästan tänka mig det, gjorde en närmast identisk tabbe (dock listen på botten också...) när jag lackade mitt nuvarande projekt.. Som tur är så har jag inte ens ett fönster in i den (monitor i sidan) så det är inget som någon kommer märka Precis som i din antar jag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cryp
Hehe kunde nästan tänka mig det, gjorde en närmast identisk tabbe (dock listen på botten också...) när jag lackade mitt nuvarande projekt.. Som tur är så har jag inte ens ett fönster in i den (monitor i sidan) så det är inget som någon kommer märka Precis som i din antar jag?

Yes min lucka sitter för de

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg speeds!! gillar den skarpt

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Permalänk

Få säga att det är rätt snyggt faktist. fast du har inte modulart nätagg va? det gör väldigt mycket på kabeldragningen och om man flyttar kontakter där det behövs

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Få säga att det är rätt snyggt faktist. fast du har inte modulart nätagg va? det gör väldigt mycket på kabeldragningen och om man flyttar kontakter där det behövs

Tack! Nej det har jag inte:)

Permalänk

Snyggt, vart har du köpt ljudisoleringen?

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
Snyggt, vart har du köpt ljudisoleringen?

Tack! Biltema!:)

Permalänk

Hur mycket kostar det?

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
Hur mycket kostar det?

60 kr har jag för mig och då får man 5st 40 x 60 cm plattor som är 2 cm tjocka.
Sedan använder jag deras dubbelhäftande tejp och sätta fast det med, dom hade någon tunn som var riktigt bra!

Permalänk
Avstängd

Ser ut som ett snyggt o trevligt tgb

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Medlem

"Oroa er inte över färgen och märkena på väggen, det är brors gamla rum och jag ska måla om"

Märkerna äger ju. Fast kan förstå att de inte är fullt lika uppskattade här på SC i jämförelse till alla andra

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

riktigt fin klock på grafikkortet:D

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Fint bygge!

Visa signatur

Antec 900 | Corsair 650W | E8400 3,0Ghz | Ati asus 4890 1Gb | 320Gb | 4Gb corsair | Asus PQ5-e

Permalänk
Inaktiv

Snygg fläktkontroll

Permalänk
Medlem

Köp svart sata kablar eller vänd diskar 180 grader så att man inte ser några kablar alls Kan nog bli riktigt nice! Bra bygge också för den delen!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
riktigt fin klock på grafikkortet:D

Tack!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chwille
Fint bygge!

Tackar!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emil_98197
Snygg fläktkontroll

Tack

Citat:

Ursprungligen inskrivet av onYYx
Köp svart sata kablar eller vänd diskar 180 grader så att man inte ser några kablar alls Kan nog bli riktigt nice! Bra bygge också för den delen!

Det kommer bli svarta sata kablar, sedan ska jag sleeva nätagget riktigt. För vänder jag diskarna tar dom i fläktarna tyvärr. Men man tackar!

Permalänk

Väldigt snyggt. Ingen bygglogg på fläktkontrollen?

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A Sandberg
Väldigt snyggt. Ingen bygglogg på fläktkontrollen?

Roligt att höra jopp http://www.sweclockers.com/album/?id=3699

Permalänk
Proffsmoddare

Oh vattenkylning, ska bli intressant!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

var handlar du vattenkylningen ifrån?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sack
Oh vattenkylning, ska bli intressant!

Yes, bara att följa

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
var handlar du vattenkylningen ifrån?

Det mesta kommer nog bli köpt från Indomo

Permalänk

Gillar radiatorplaceringen! Rätt ovanligt, am I right? ... eller är jag bara oinsatt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Gillar radiatorplaceringen! Rätt ovanligt, am I right? ... eller är jag bara oinsatt?

relativt ovanlig ja.

Permalänk
Medlem

Snyggt alex ! keep it up

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Gillar radiatorplaceringen! Rätt ovanligt, am I right? ... eller är jag bara oinsatt?

Kul att du gillar det! Inte tänkt på det på det viset, men kanske?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
relativt ovanlig ja.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tannee
Snyggt alex ! keep it up

Tackar

Permalänk

Ser jävligt lovande ut : D

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
Ser jävligt lovande ut : D

Roligt att höra