Permalänk
Medlem
Skrivet av speeDs_:

Tjena!

Det har gått lite tungt på senaste tiden, men så fort jag får pengar nu så blir det en stor beställning från EK. Så inom 2 veckor ialf

Tja! Det har gått några månader nu... Har du gett upp eller vad är på gång?

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Tja! Det har gått några månader nu... Har du gett upp eller vad är på gång?

Det har gått vädligt många månader, får se om jag lägger en beställning i slutet av juni

Permalänk
Medlem
Skrivet av speeDs_:

Det har gått vädligt många månader, får se om jag lägger en beställning i slutet av juni

Fan vad nice asså! Är riiiktigt sugen på resultatet

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Fan vad nice asså! Är riiiktigt sugen på resultatet

Beställde nyss grejer

Permalänk
Medlem

Trevilga bilder på slutet

Permalänk
Medlem

He's alive!! Riiktigt nice!!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

He's alive!! Riiktigt nice!!

Yes iam

Permalänk

nya bilder fint ser bra ut, ska bli grymt att se resultatet!
btw minnen har kommit fram och rullar på i min server tack så hemskt mycket för att du skickade dem!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av nollad:

nya bilder fint ser bra ut, ska bli grymt att se resultatet!
btw minnen har kommit fram och rullar på i min server tack så hemskt mycket för att du skickade dem!

Det tackar jag stort för! Åh, härligt att höra! Lugnt

Permalänk
Medlem

haha vad har du för cykel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av roskai:

haha vad har du för cykel?

haha va faan. En Merida Matts sport 700 tror jag den heter

Permalänk
Medlem

Fan va snyggt

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Najs mod som fan:) Gillar bilderna i slutet, mkt bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Fan va snyggt

Skrivet av flipstah:

Najs mod som fan:) Gillar bilderna i slutet, mkt bra!

Riktigt roligt att höra, Tack!

Permalänk
Medlem

Gillar det vita ljuset, stilrent och ja, snyggt!

Permalänk
Medlem

Nice, nu är det klart. Blev grymt måste jag säga, som jag kommenterade förut så hade jag det där chassit förut, har kvar det, men använder det dock inte. Att få in vattenkylning i det där chassit, som inte är särskillt stort, blev intressant att se och det blev mycket bra.

När hårddiskburen försvann blev det väldigt tomt (jämförelsevis med hur det är standard). Kabeldragningen är förvånansvärt bra då det är riktigt tajt med plats bakom moderkortsplåten och sidoplåten. Själv gillar jag inte belysning inuti chassit, men den vita belysningen tillsammans med de vita slangarna samt vita blad på fläktarna gjorde så det såg bra ut.

I helhet så tycker jag det blev stilrent, snygg kabeldragning+sleeve, riktigt nice moddning/ar. Att få in vattenkylning i det där chassit har jag aldrig sett förr och det lyckades du med riktigt bra.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monarchy:

Gillar det vita ljuset, stilrent och ja, snyggt!

Tack!

Skrivet av Kolo:

Nice, nu är det klart. Blev grymt måste jag säga, som jag kommenterade förut så hade jag det där chassit förut, har kvar det, men använder det dock inte. Att få in vattenkylning i det där chassit, som inte är särskillt stort, blev intressant att se och det blev mycket bra.

När hårddiskburen försvann blev det väldigt tomt (jämförelsevis med hur det är standard). Kabeldragningen är förvånansvärt bra då det är riktigt tajt med plats bakom moderkortsplåten och sidoplåten. Själv gillar jag inte belysning inuti chassit, men den vita belysningen tillsammans med de vita slangarna samt vita blad på fläktarna gjorde så det såg bra ut.

I helhet så tycker jag det blev stilrent, snygg kabeldragning+sleeve, riktigt nice moddning/ar. Att få in vattenkylning i det där chassit har jag aldrig sett förr och det lyckades du med riktigt bra.

Mvh

Enormt tack för att du tog din tid och skrev denna kommentar, riktigt roligt att höra och se en sådan lång bra och utformad kommentar. Och ännu större plus för att du gillade det såpass, Tack!

Kan även medge att det inte är riktigt klart än, ska sleeva om lite kablar samt sätta in en temperatur display.

Mvh

Permalänk

vad är det för fläkt som du har som utblås bakåt?

Permalänk
Medlem

Det vita ljuset gör bilderna kanon snygga!

Permalänk

saatan va bra resultatet blev

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Tack så mycket, roligt att höra!