Windows os svenskt språkpaket, hjälp!

Permalänk

Windows os svenskt språkpaket, hjälp!

Hej, har under en längre tid försökt att installera windows på svenska, testat windows xp, windows vista och windows 7, men kan inte få det på svenska, utan alla menyer är fortfarande på engelska :S

Har laddat ner svenskt språkpaket och installerat svenska operativsystem, men kan inte få det på svenska, någon som vet vad felet kan vara?

Köpte ett datorpaket på komplett för ett år sen typ, men det borde väl gå att installera på svenska endå?

Visa signatur

System:
Fractal Design Define R5 || Asus Z97-A || Intel Core i7 4790k || Asus strix GeForce GTX 970 || Ballistix sport 2x8 GB || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 850 EVO 250 GB

Permalänk

Nu får du lugna dig lite. Vilken version? har du köpt den svenska versionen verkligen? Är det ultimate kan du byta lite som du vill också. Så ge för guds skull mer info.

Vilket kör du med nu?

Att du säger att du testat xp, vista och w7 gör det ju väldigt troligt att det är just du som är en felande länken

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk

Just nu kör jag med windows 7 ultimate x64

Men min kompis har försökt hjälpa mig med men utan framgång dock, kan ju va något vi missat :S

Visa signatur

System:
Fractal Design Define R5 || Asus Z97-A || Intel Core i7 4790k || Asus strix GeForce GTX 970 || Ballistix sport 2x8 GB || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 850 EVO 250 GB

Permalänk

Verkar som att jag hittade det xD
Hade visst missat visningsspråk

Dock så står det fortfarande "Starting windows" och "shutting down" men det är ju inte så värst farligt

Visa signatur

System:
Fractal Design Define R5 || Asus Z97-A || Intel Core i7 4790k || Asus strix GeForce GTX 970 || Ballistix sport 2x8 GB || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 850 EVO 250 GB

Permalänk

hahahaha

Visa signatur

Fractal design Define R3, CPU AMD Phenom 4x II 965 3.4 GHz, GPU XFX Radeon hd 6950 2 GB, Mobo GA-7490XTA-UD4. RAM 4 GB DDR 3. OS win 7 Professional 64 bit. PSU OZR modxstream-pro 700 W.

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikolodien
Verkar som att jag hittade det xD
Hade visst missat visningsspråk

Dock så står det fortfarande "Starting windows" och "shutting down" men det är ju inte så värst farligt

Iom att du hittade hur man ändrar visningsspråket - hur kunde du missa alternativet att kopiera inställningsarna till inloggningsskärmen?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Allt förutom "Starting windows" och shutting down" byts till svenska, det bara är så.