Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvist90_
Kan använda thomson M1A1 me

Jo, men den är ju verkligen helt värdelös...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvist90_
Squad Deathmatch
Played in 4 squad of 4 players each (4 vs 4 vs 4 vs 4). First team to reach 50 kills wins. Only 1 vehicle in the map, which is a tank in the middle of the map.

Squad deathmatch ska bli riktigt intressant.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvist90_
Rush
The Rush game mode consists of an assault force attempting to destroy pairs of objectives. By destroying the two initial objective crates, a secondary set of objectives will open and the assault continues. Repeating this process will open up the third and then final pair of objectives. The assaulting team wins by destroying all objectives, while the defensive gains a victory by stopping the assault.

Conquest
Classic Battlefield game mode consisting of flag capture points scattered about the map. Two teams fight to capture these points in turn increasing ticket bleed.

Squad Rush
Squad Rush puts a squad of four players versus another squad of four players for a max of eight player matches in this intense one crate/two base infantry only version of the Rush gamemode.

Squad Deathmatch
Played in 4 squad of 4 players each (4 vs 4 vs 4 vs 4). First team to reach 50 kills wins. Only 1 vehicle in the map, which is a tank in the middle of the map.

http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=Gameinfo.Detail&id=313&game=12

Ska bli kul att testa squad spelsätten när man har skaffat en clan Är inte ett så stort "fan" av fordon i stora mängder

Visa signatur

MSI GT70

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fatpipe
Jag har stora problem med att få spelet att flyta.

1650x1080
8gb ram
E5200
ATI 5770

Ligger på runt 30-35 i fps oavsett inställningar

Cod 4 flyter på hur fint som helst.

Blir galen! Någon som har en idé vad detta kan bero på?

Är din cpu.

Permalänk
Medlem

Sen vad du kör för grafik inställning förutom storlek,kör 1600*1200 på sketet 8800gs, men aa å andra lull lull saker är på noll/1, har börjat titta efter gpu å mycke lutar mot 5730, fattig som man är

Citat:

Totalscore: 337´328
Assault: 18564
Medic: 27330
Recon: 18084
Engineer: 17025
Best Weapon: M24
Kills: 86
Best Vehicle: T90R
Kills: 266
Ace Pin: 1
Gold Squad: 24

Kör efter denna om ni vill visa era stats, betan avslutas imorgon å hinner inte spela nå mer

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Totalscore: 188753
Assault: 9120
Medic: 9120
Recon: 22470
Engineer: 28505
Best Weapon: S20K
Kills: 70
Best Vehicle: T90R
Kills: 60
Ace Pin: 3
Gold Squad: 17

Orkar inte spela mer nu, men nog ska jag köpa spelet om det inte är fullt lika krävande när det släpps skarpt.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ovard
Totalscore: 188753
Assault: 9120
Medic: 9120
Recon: 22470
Engineer: 28505
Best Weapon: S20K
Kills: 70
Best Vehicle: T90R
Kills: 60
Ace Pin: 3
Gold Squad: 17

Orkar inte spela mer nu, men nog ska jag köpa spelet om det inte är fullt lika krävande när det släpps skarpt.

Det där var väl inget

Till och med jag, som inte har spelat särskilt mycket, har ju mycket högre stats än det dära

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

inte kört något på 4-5 dagar.
Tröttnade pga C4 rush :/

Bara snällt och vänta på få testa dom andra modes.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Är det någon mer än mig som inte kan logga in och spela ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

Kommer all min stats att försvinna helt sen när spelet släpps?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarcusDazE
Kommer all min stats att försvinna helt sen när spelet släpps?

$#*!

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
$#*!

Haha, snart får banhammaren ryka fram!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krippe91
Haha, snart får banhammaren ryka fram!

Ta det lungt frågan har ju bara varit uppe 3 gånger dem senaste 3 sidorna av tråden

Visa signatur

MSI GT70

Permalänk
Medlem

Någon som förbokat på EA STORE download.
Jag fick ett mail idag som lyder:

Tyvärr måste vi meddela dig att den produkt du beställt inte kommer att lanseras som planerat. Vi har därför tagit bort följande produkt från din beställning:

Beställnings-ID: xxxxxxxxx
Beställningsdatum: den 28 januari 2010
Produkt-ID: 16557xxxx
Produktnamn: Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition

Vad kan detta betyda?? Försening kanske??

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av masa69
Någon som förbokat på EA STORE download.
Jag fick ett mail idag som lyder:

Tyvärr måste vi meddela dig att den produkt du beställt inte kommer att lanseras som planerat. Vi har därför tagit bort följande produkt från din beställning:

Beställnings-ID: xxxxxxxxx
Beställningsdatum: den 28 januari 2010
Produkt-ID: 16557xxxx
Produktnamn: Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition

Vad kan detta betyda?? Försening kanske??

Jag fick samma mail, antingen tycker de inte om rabatten vi fick, eller så är det något annat som är fel.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hilton
Jag fick samma mail, antingen tycker de inte om rabatten vi fick, eller så är det något annat som är fel.

Jag och min polare har fått samma mail från EA Store, fattar inte vad fuck som är fel men något är det, och har inte fått någon rabatt heller, betalade 449kr, de har dock kommit tillbaka.

Blir nog att dra till Webhallens nattöppet istället.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av masa69
Någon som förbokat på EA STORE download.
Jag fick ett mail idag som lyder:

Tyvärr måste vi meddela dig att den produkt du beställt inte kommer att lanseras som planerat. Vi har därför tagit bort följande produkt från din beställning:

Beställnings-ID: xxxxxxxxx
Beställningsdatum: den 28 januari 2010
Produkt-ID: 16557xxxx
Produktnamn: Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition

Vad kan detta betyda?? Försening kanske??

"Tyvärr måste vi meddela dig att den produkt du beställt inte kommer att lanseras som planerat. Vi har därför tagit bort följande produkt från din beställning:"

Det är väl ganska uppenbart vad som avses? Kan ju inte bli tydligare. Dom kan inte leverera din kopia av BC2 och har alltså tagit bort beställningen. Hade det varit en fråga om en försening kan jag sätta 1000:- på att ordet "försening" hade funnits någonstans i brevet, snarare än "tagit bort följande produkt från din beställning".

Permalänk
Medlem

Totalscore: 55159
Assault: 6090
Medic: 11160
Recon: 6261
Engineer: 2768
Best Weapon: M24
Kills: 32
Best Vehicle: T90R
Kills: 11
Ace Pin: 1
Gold Squad: 2

Vet att det är dåligt men då har jag bara haft det i 7dagar och spelat bara 4 av dem. Kommer inte heller hinna spela något mer då jag måste studera till Fysik-prov.

Visa signatur

Primärdator: C2Q Q9550 | 6GB OCZ Reaper | 1xGTX480 | Asus P5NT WS | 1x 750GB Spinpoint F1 + 1x 250GB Samsung | Chieftech Turbo 750W | Mionix Naos 7000 + Logitech G11 |
TV-dator: C2Q Q8400 | 4GB Crucial DDR2 | 1x HD4850 | Asus P5N73-AM |1x400GB + 1x500GB + 2x 1TB Spinpoint F1 | 500W budget-agg | Xbox 360-kontroll |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
"Tyvärr måste vi meddela dig att den produkt du beställt inte kommer att lanseras som planerat. Vi har därför tagit bort följande produkt från din beställning:"

Det är väl ganska uppenbart vad som avses? Kan ju inte bli tydligare. Dom kan inte leverera din kopia av BC2 och har alltså tagit bort beställningen. Hade det varit en fråga om en försening kan jag sätta 1000:- på att ordet "försening" hade funnits någonstans i brevet, snarare än "tagit bort följande produkt från din beställning".

Saken är dock den att jag fick 3 mail som sa i stort sett samma sak och spelet går fortfarande att förboka på store.ea.com

Sen har spelet gått guld också så förstår inte varför de inte skulle kunna leverera spelet.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag fick oxså 3 mail

Permalänk
Medlem

Info om mailet som har skickats ut till folk som har bokat ifrån EA store:

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...

Permalänk

jag fick också 3 mail, men är dock osäker på om jag fick tillbaka pengarna.. Det har inte kommit in någon insättning på kontot men jag kan nu inte heller hitta att det har dragits något heller xS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
$#*!

Opps, såg det på förra sidan nu

Permalänk
Medlem

Hur fasen styr man UAV:en?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

WASD och piltangenterna, Håll inne R för att åka uppåt:P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Hur fasen styr man UAV:en?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarcusDazE
WASD och piltangenterna, Håll inne R för att åka uppåt:P

... Och F för att åka neråt, sen skjuter du med Vänsterklick

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
sen skjuter du med Vänsterklick

när man styr med WASD och piltangenterna så är det lättare att skjuta med mellanslag.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
när man styr med WASD och piltangenterna så är det lättare att skjuta med mellanslag.

hahaha ok
haha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Det där var väl inget

Till och med jag, som inte har spelat särskilt mycket, har ju mycket högre stats än det dära

1. Vilket fantastiskt trevligt inlägg, du måste få många brudar med den attityden.

2. Vet du hur många timmar jag spelat? Man får en "Pin" när man spelat ett dygn, jag har inte den. Jag uppskattar min totala speltid till kanske 12-14 timmar. Om jag någon gång under dygnet orkar dra igång spelet igen så ska jag ta reda på den totala tiden åt dig.

3. Vart är dina stats då?

4. Nej jag tänker inte lugna mig, du var oförskämd och du är cancern.

gb2fragbite

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

Hur många Ace Pins har ni? Skriv även hur länge ni har spelat..

Edit:

Är jag noob för jag använder SAIGA ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
Hur många Ace Pins har ni? Skriv även hur länge ni har spelat..

Edit:

Är jag noob för jag använder SAIGA ?

42h ? snacka om att man skulle ha tröttnat på samma gamemode.

Har 14h och har galet tröttnat på rush och C4 tricket =S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |