Sälja 4870 512 för 900:- ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
Hahah fan vilka snillen ni är som hittade min annons då ;D
Jag utmanar er att hitta ett svalare kort.

Permalänk
Avstängd

måste ju ändå öka priset med sån bra kylning..

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision

Permalänk
Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
måste ju ändå öka priset med sån bra kylning..

Din temp sensor är förmodligen skadad,
du undrade vad kortet är värt, jag säger runt 700kr
att du inte nämner i din annons att temp sensorn eventuellt är skadad är bara dålig stil för du vet likaväl som vi andra att 5 / 8c är helt otroligt för en stockkylare .

så att säga att du ska öka priset för "så bra kylning aka trasig temp sensor" är bara bullshit.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

sålde mitt 4770 kort för 500 kr på blocket o de va nog max

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
Hahah fan vilka snillen ni är som hittade min annons då ;D
Jag utmanar er att hitta ett svalare kort.

Ditt kort är inte svalt. Ditt kort är trasigt.

Temperaturmätaren fungerar inte. : )

Det är fysiskt omöjligt att under dina omständigheter ha det på 8 grader. Om du nu inte ljuger, eller flyttar datorn till något ställe där ingen normal människa har den, och därmed lurar kunden.

Nästan så du kan klassas som bedragare och inte bara okunnig.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 511
Ditt kort är inte svalt. Ditt kort är trasigt.

Temperaturmätaren fungerar inte. : )

Det är fysiskt omöjligt att under dina omständigheter ha det på 8 grader. Om du nu inte ljuger, eller flyttar datorn till något ställe där ingen normal människa har den, och därmed lurar kunden.

Nästan så du kan klassas som bedragare och inte bara okunnig.

Den pågående islamiseringen av Sverige är där du skall lägga din fokus.

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
Den pågående islamiseringen av Sverige är där du skall lägga din fokus.

Mjo, och du till FB.

Fast jag antar att du fått ditt roliga med trollandet nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nollad
du vet likaväl som vi andra att 5 / 8c är helt otroligt för en stockkylare.

Inte otroligt. Omöjligt.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

det grafikkort jag säljer har en del gröna streck över skärmen.. det bevisar ju bara att den klarar av att visa färg. Eller eller?!?

Jag hade förmodligen också varit stolt om mitt grafikkort visat 5grader istället för 50grader som den gör i nuläget,men då hade man ju funderat på om det verkligen finns så äckligt bra stockkylning. Du vill inte förstå att ditt kort har en failad tempsensor eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scoore
det grafikkort jag säljer har en del gröna streck över skärmen.. det bevisar ju bara att den klarar av att visa färg. Eller eller?!?

Jag hade förmodligen också varit stolt om mitt grafikkort visat 5grader istället för 50grader som den gör i nuläget,men då hade man ju funderat på om det verkligen finns så äckligt bra stockkylning. Du vill inte förstå att ditt kort har en failad tempsensor eller hur?

Han trollar bara.

Permalänk
Avstängd

Jag trollar inte, den kom ner i 5*C, har print screen på det också -.-

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
Jag trollar inte, den kom ner i 5*C, har print screen på det också -.-

Jag bara måste fråga om du möjligtvis råkar ha en kromosom eller två för mycket?

Har följt diskussionen om ditt grafikkort sen igår, och du verkar inte vilja förstå att din temperatursensor (alltså sensorn som sitter i grafikkortet som känner av temperaturer) har skadats eller gått sönder.
Det spelar ingen roll över huvud taget om du har en print på mätningar i Speedfan/GPU-Z/HwMonitor eller något annat program heller för den delen, om sensorn är trasig så kommer du aldrig, någonsin, att se en korrekt temperatur.

Om du efter det här inlägget inte heller förstår vad som är fel, så är det nog dags för dig att lägga datorkarriären på hyllan.

Over'n'out, Deean.

Visa signatur

Laptop: HP zBook Studio G5 (i7 8850H, 32gb, Quadro P1000)
eGPU: Razer Core X Chroma, Asus RTX 2080 Super Dual OC
Router: Fujitsu Futro S920, 2x4gb DDR3, 60gb mSata, OPNSense
Serverkluster: 4xLenovo M710Q (G4400T/16gb/120gb SSD), Proxmox VE

Permalänk
Hedersmedlem

En trollande Islamofob

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jalle64
En trollande Islamofob

Alla sunda individer är islamofober för fan.
Och nej jag trollar inte.

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
Alla sunda individer är islamofober för fan.
Och nej jag trollar inte.

Någon som inte har alla judar i kammaren...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
Jag trollar inte, den kom ner i 5*C, har print screen på det också -.-

Lol.

Danskar..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
Alla sunda individer är islamofober för fan.
Och nej jag trollar inte.

Nån som käkat för mycket "spiddekage"?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av id_hunter
Någon som inte har alla judar i kammaren...

+1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av typewriter
Seriös annons...

http://www.blocket.se/lund/Grafikkort_ATI_4850_1GB___4870_512...

http://pici.se/thumbs/t_WOeqGEFap.gif

8°C i idle är ju rätt bra! typ tolv grader under vanlig rumstemp. (helt omöjligt, såvida man inte har datorn på balkongen)

Permalänk
Avstängd

Magisk knapp till mitt magiska GFX?
Najs.
Kan någon besvara min topicfråga?

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweRMW
Kan någon besvara min topicfråga? [/B]

Med tanke på hur du trollar i din egena tråd tror jag alla chanser på ett seriöst svar har försvunnit. Kul tråd att läsa iaf!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

När ska ni förstå att jag inte trollar? Jag kan inte hjälpa vad sensorn visar för temp.

Och tack till den som anmälde annonsen, nu kunde jag redigera bort kortet jag nyss sålt och fick förlängd tid osv

TACK!<3<3

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision

Permalänk
Hedersmedlem

Vi förstår ingenting så länge du håller på detta vis, vilket innebär att du potentiellt lurar din ev kund.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jalle64
Vi förstår ingenting så länge du håller på detta vis, vilket innebär att du potentiellt lurar din ev kund.

Det är ju självklart inte mitt syfte.
Och annonsen är redigerad till allas belåtenhet.
Men bra trick det där, kan man kanske få hur lång tid på Blocket som helst :3

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision

Permalänk

Du borde bli blockad från blocket.

Permalänk
Hedersmedlem

Hur ser den nya annonsen ut?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Lägg det på tradera. Där bjuder dem som tokar.

/s

Visa signatur

2500k H2O, HD6950@6970

Permalänk
Medlem

kul att se en kille som kan sina grejer, sällan man ser sådant folk här på sweclockers