Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SteFFoo
Lätt begagnad Blaupunkt GTA-260 slutsteg aus Tyskland.

http://pici.se/pictures/kiESRhKJK.jpg

Du blir nog nöjd, har då haft ett Blaupunkt GTA-1300 (750W) i ca 2år och fungerar klockrent

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Det var ingen dålig rabatt. Jaså 4 sound har också nattrea? Såg du om det fanns elgitarrer till samma monstruösa prissänkning? Går halvt i tankarna på att köpa en, men det är ju inte bråttom så då kanske man ska invänta nästa nattrea vilket iofs lär dröja länge, de har väl bara det en eller två ggr om året.

Jag kikade inte så mycket på gitarrerna, men om du kniper kollar in i 4sound en gång i månaden eller färre gånger så kan du få tur att se att samma ex hänger där vecka ut och in. Bara att knipa det demo-exet och säga att det hängt där ett tag. Överlag tror jag att det går att få rätt bra priser på gitarrerna också.

Permalänk
Avstängd

Ett customgjord huvud till min Edwardfigur

Resultatet kommer bli nått sådanthär

http://img.photobucket.com/albums/v216/nimbus1/Edward-Scissor...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför vill man lägga ut tusentals kronor på dockor?

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ziim0n
Varför vill man lägga ut tusentals kronor på dockor?

Varför vill man lägga ut tusentals kronor på datorer, bilar, hästar, byggsatser, tyg, radiostyrda prylar, leksaker, spel, <SÄTT IN VALFRI HOBBY HÄR>?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Varför vill man lägga ut tusentals kronor på datorer, bilar, hästar, byggsatser, tyg, radiostyrda prylar, leksaker, spel, <SÄTT IN VALFRI HOBBY HÄR>?

Datorer: Man kan använda dem till arbete, spel, studier m.m.
Bilar: Man kan köra dem.
Hästar: Man kan rida på dem.
Byggsatser: Man kan bygga dem
Tyg: Man kan sy saker av det.
Radiostyrda prylar: Man kan köra dem.
Leksaker: Man kan leka med dem.
Spel: Man kan spela dem.

Dockor: ?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Datorer: Man kan använda dem till arbete, spel, studier m.m.
Bilar: Man kan köra dem.
Hästar: Man kan rida på dem.
Byggsatser: Man kan bygga dem
Tyg: Man kan sy saker av det.
Radiostyrda prylar: Man kan köra dem.
Leksaker: Man kan leka med dem.
Spel: Man kan spela dem.

Dockor: ?

Man kan stoppa kuken i dem, om det är rätt sorts dockor och man inte har någon slags etik och/eller moral.

All in all, I'm speechless.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded

Dockor: ?

Man kan samla på dem...

Men håller med om att man ska kunna lägga pengar på sin hobby utan att få skit för det. Det finns i alla fall ett andrahands värde som inte minskar till skillnad från det du nämde där det mesta minskar i värde

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Man kan även spamma swec med bilder på dem.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Datorer: Man kan använda dem till arbete, spel, studier m.m.
Bilar: Man kan köra dem.
Hästar: Man kan rida på dem.
Byggsatser: Man kan bygga dem
Tyg: Man kan sy saker av det.
Radiostyrda prylar: Man kan köra dem.
Leksaker: Man kan leka med dem.
Spel: Man kan spela dem.

Dockor: ?

Jaha, det handlar om att de måste ha bestämda användningsområde för att man ska få lägga tusentals kronor på sin hobby? Du kan inte leka med en docka? Du kan inte lägga tusen på konst? Vad ska man med konsten till? Titta på? Det låter ju... kul men ändå så kostar vissa tavlor flera miljoner. Jag har inga som helst problem att se varför man uppskattar de dockor som har visats upp här i tråden även om det absolut inte ligger i mitt intresse.

Det är ju inga dockor från leksaksavdelningen på Ica direkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Man kan även spamma swec med bilder på dem.

Har du verkligen förväntat dig någon högre standard av Swec sen ÖD lades ner?
Verkligen?
Då borde du tänkt om för längesen.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
Har du verkligen förväntat dig någon högre standard av Swec sen ÖD lades ner?
Verkligen?
Då borde du tänkt om för längesen.

Vad är det för kriterier här?
Vad får man köpa för att det ska platsa i den här tråden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Jaha, det handlar om att de måste ha bestämda användningsområde för att man ska få lägga tusentals kronor på sin hobby? Du kan inte leka med en docka? Du kan inte lägga tusen på konst? Vad ska man med konsten till? Titta på? Det låter ju... kul men ändå så kostar vissa tavlor flera miljoner. Jag har inga som helst problem att se varför man uppskattar de dockor som har visats upp här i tråden även om det absolut inte ligger i mitt intresse.

Att betala miljontals kronor för en tavla är naturligtvis ännu mer häpnadsväckande idiotiskt. Folk betalar inte miljoner för tavlor för att titta på dem, utan för att få äga någonting som ingen annan har. Jag har själv samlat på skivor så jag vet hur det är att ha ett samlarbeteende och hur jävla korkat och meningslöst det är.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Att betala miljontals kronor för en tavla är naturligtvis ännu mer häpnadsväckande idiotiskt. Folk betalar inte miljoner för tavlor för att titta på dem, utan för att få äga någonting som ingen annan har. Jag har själv samlat på skivor så jag vet hur det är att ha ett samlarbeteende och hur jävla korkat och meningslöst det är.

Jag kan hålla med men de flesta samlar på något (på ett eller annat sätt) eller så ska man ha det värsta av det värsta till mindre nytta men jag har ändå förståelse för att folk samlar och kan finna uppskattning i det mesta även om det "bara" är den docka. Det är ständigt återkommande här i tråden där folk ifrågasätter varför folk väljer att lägga pengar på något, för dem, så onödigt. Är det så svårt att förstå alltså?

Permalänk
Medlem

förstår inte varför folk gnäller på andra hobbys/intressen, vill någon köpa en "docka" så låt dom göra det.

Och varför finns det en tråd där man visar sin senaste inköp om man inte får visa det man köper.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Du blir nog nöjd, har då haft ett Blaupunkt GTA-1300 (750W) i ca 2år och fungerar klockrent

http://www.magnitola.ru/images/items/Blaupunkt_GTA-1300.jpg

Najs najs, ska bara driva framsystem så det lär nog duga fint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
förstår inte varför folk gnäller på andra hobbys/intressen, vill någon köpa en "docka" så låt dom göra det.

Och varför finns det en tråd där man visar sin senaste inköp om man inte får visa det man köper.

Varför lägger man upp någonting i tråden om man inte tål att folk kommenterar inköpet?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Varför lägger man upp någonting i tråden om man inte tål att folk kommenterar inköpet?

Det är upp till personen som tar illa vid att få en kommentar om prylen man köpt.
men att gnälla på att någon lägger pengar på dittan och dattan är ändå upp till h*n som köper.

Skillnad på vettig kommentar än onödiga som att "varför lägga pengar på X" osv.
Du förstår vad jag menar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Musikälskare

Den mest grundläggande mänskliga egenskapen är väll att just "samla"

Så det är logiskt på ett sätt :3

Min fader samlar på gamla leksaksbilar till exempel

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Varför lägger man upp någonting i tråden om man inte tål att folk kommenterar inköpet?

Varför lägger man upp någonting i tråden om man inte har köpt någonting?

Ont:

Ny kameraväska.

Permalänk
Medlem

Blev en ny t-shirt:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Blev en ny t-shirt:

http://pici.se/pictures/small/oSVFyAYCq.jpg

Jag älskar den!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Lite stökig bild då detta min ESD matta är den största öppna yta jag har. Har investerat i en ananas samt resistorer och trimpotentiometrar (30st blandade), kommer inte ihåg om jag skrivit det redan men jag har köpt det 3870x2 för 350kr ganska nyligen.

Edit: Post nummer 4000.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

xbox360 kontroll fur windows. Pris: 150 spänn ink frakt

http://i270.photobucket.com/albums/jj85/filip_Stalnacke/HPIM3...

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
xbox360 kontroll fur windows. Pris: 150 spänn ink frakt

http://i270.photobucket.com/albums/jj85/filip_Stalnacke/HPIM3...

Du vet att alla XBOX 360 kontroller även fungerar till windows?

Använder f.ö min 360kontroll när jag någonsin behöver gamepad.. går inte få bättre gamepad.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Du vet att alla XBOX 360 kontroller även fungerar till windows?

Använder f.ö min 360kontroll när jag någonsin behöver gamepad.. går inte få bättre gamepad.

Samma här. Det är skönt till bilspel och plattformsspel. Även slösurf när jag kollar på film.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Jag älskar den!

Ja tyska är verkligen ett vackert språk

Permalänk
Medlem

Äntligen har den hamnat hos mig, efter 1.5 månads väntan så fick jag hemta ut min onkyo tx-sr707.
tyvär inge batteri i kamran så tog bild med webcam:en på samsungen. (ser att mitt fina hår kom med också, men det bjuder jag på)

lite översikt, man ser kanske inte så bra. men nu ska jag bara åka och köpa mig en 6m komponent kabel så ska ps3an flyttas ner och pröva mig på att installera den med Audyssey MultEQ® funktionen. men efter ha prövat lite så är jag nöjd hitils. mycke reciver för 4700 stålar.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Blev en ny t-shirt:

http://pici.se/pictures/small/oSVFyAYCq.jpg

Så ska det se ut! Har en i vit själv...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bha*
Vilket bolag?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1331891
Jag är 22 år och får betala runt 7000 för min Carisma. När jag är 25 går det nog neråt får vi hoppas! 6000 spänn för helförsäkring är ju grymt bra! Jag undrar också vilket bolag Atava eller?

Länsförsäkringar.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.