Olåst iPhone eller Desire i London?

Permalänk
Medlem

Olåst iPhone eller Desire i London?

Ska till London över påsken och är sugen på att köpa ny telefon, Desire eller iPhone 3GS. Går det att köpa olåsta över disk i London? Någon som vet? Pundet står ju lågt så man kan ju kanske tjäna lite pengar...

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Inaktiv

Iphones touch är överlägsen, men många bryr sig inte om det så allt handlar om ens preferenser.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
Iphones touch är överlägsen, men många bryr sig inte om det så allt handlar om ens preferenser.

Jag kanske var lite otydlig, det jag undrade var huruvida någon av dessa går att köpa olåsta över disk i London. Jag vill inte ha råd om vilken av dem jag ska köpa.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Inaktiv

Sorry, jag läste inte tillräckligt noga. Jag vill tro att 3GS inte kan köpas olåst via disk och att Desire inte släpps föräns om några veckor i EU. Vad sägs om Nexus One? Olåst 3GS via privatperson/mindre företag? Det kollar du nog bäst upp på plats.

Permalänk
Medlem

Om jag var du, skulle jag inte tveka att köpa Desire, då Android är framtiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XBox360
Om jag var du, skulle jag inte tveka att köpa Desire, då Android är framtiden.

Det lutar helt klart åt den. Jag har (preliminära men trovärdiga) uppgifter om leveranser på den i slutet av denna vecka så den borde finnas i London om två veckor.

Frågan var ju dock: Kan man tänkas hitta den olåst?

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XBox360
Om jag var du, skulle jag inte tveka att köpa Desire, då Android är framtiden.

Det får verkligen inte hoppas, det är bara det minst dåliga just nu.

Permalänk
Medlem

Borde finnas olåst. Den är väl släppt i England redan?