Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maskrosbarnet:

Jag är så fruktansvärt trött på all stress just nu. Jag har ljugit för mig allt för många gånger, stulit grejer som jag inte ens vet varför jag gjorde, jag har rökt på ett flertal gångenr... Förstått att jag är en ganska misslyckad son.. Blir ledsen varenda gång det kommer upp något och verkligen känner hur mina föräldrar ser ner på mig och hur ledsen min bror blir..

Jag hade en ganska trasslig uppväxt umgicks inte med dom finaste fiskarna i dammen direkt.. Vet inte varför jag dras tillbaka till skiten. Vet att det är fel, jag fyller snart 20år och har snart lyckats med ett år på högskolan. Men ändå blir jag inte nöjd. Visst, både soc och psykologer säger att jag borde vara nöjd över alla framsteg jag gör men.. Det är så sjukt jobbigt att bli sedd som en brottsling. Jag har inte tagit något på över 5månader. Ändå känner jag hur folk sneblickar mig hela tiden. Detta är inte ett inlägg som man direkt kan få ett svar på, men ville bara skriva av mig. Det var det.

"Döm mig aldrig, det gör jag bäst på egen hand."

Som Toivo83 skriver så är det din egna hjärna som spökar med dig, Efter allt skit du gjort så blir du självkritisk och ser bara de negativa delarna i ditt liv och du är inte ensam om det.

Men för att förändring skall kunna ske så måste man sträcka på sig och göra en helomvändning. Har en god vän som innan han flyttade hit vart kriminell och åkt in o ut från olika anstalter och instanser sen han var 17 år idag är han 24 år och har ett bra jobb där han tjänar gott och folk runtomkring sig som är ordentliga! Det som krävdes för honom var att han fick flytta och börja om på ny kula. släppa kontakten med alla gamla "polare", bryta upp med sitt kriminella liv.

Jag hoppas innerligen att det inte krävs att du måste flytta 90 mil för att kunna ordna upp ditt liv. Men tänk på att familj och RIKTIGA vänner är guldvärt i den situationen du är i! Alla har vi ett förflutet. vissa har ett mer befläckat än andra. Men många som tar tag i sina liv innan det är försent lyckas faktiskt.

Jag önskar dig all välmening och hoppas du har styrkan att klara av högskolan!

P.S ignorera bara när du känner att "någon" tittar snett. Oftast bara hjärnspöken som talar!

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Inaktiv

Posten behöver hjälp snart.. de hittade mitt borttappade paket, men det hade legat så länge så det hade redan skickats tillbaks..

Till USA.

Permalänk
Medlem

Happ, då har man internet igen då. Se hur länge det håller i sig denna gången

Bytt till dygnet runt linser oxå, ska bli spännande o se hur det känns till morgonen när man vaknar. Nån med erfarenheter av såna?

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

rätt trött på det mesta be mig inte förklara https://www.youtube.com/watch?v=WU46jsF1KBY&list=FLmALTEyhUUJ...

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Medlem
Skrivet av turbomaniac:

Bra låt iaf, tack för den

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Ja några såna ambitioner har jag inte direkt

Då var jag ute och tog min första runda för i år, blev 3,7 km på 20.42 sekunder... känner mig ändå ganska nöjd!

runt 5.5 min per km

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Då var jag ute och tog min första runda för i år, blev 3,7 km på 20.42 sekunder... känner mig ändå ganska nöjd!

runt 5.5 min per km

3,7 Km på... 20 sekunder?

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem
Skrivet av xapa112:

3,7 Km på... 20 sekunder?

Haha, visst är jag snabb!

Menade självklart 20.42 minuter!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Haha, visst är jag snabb!

Menade självklart 20.42 minuter!

Gött gött Bara o hålla i det då o få in rutin. Det blev det iaf ingen här på direkten märker jag

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Är rädd för att börja träna ? vet inte varför :S

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Känns som man är eller misstänker att man övervakad i sitt eget hem och att en del folk liksom mobbar,hånar osv och tror att man är homo eller nåt annat knäppt,misstänker nån av mina grannar för de verkar inte ha alla hästar i stallet,har liksom varit så mer eller mindre sen jag flyttade till eget,ena grannen gör konstiga ljud typ låter som han spyr eller nåt,typ varje dag,verkar vara nåt psyko.
Är alltid lite orolig när man ska gå ut,tänk om man blir överfallen nån dag.
Nej jag är inte chizrofren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Känns som man är eller misstänker att man övervakad i sitt eget hem och att en del folk liksom mobbar,hånar osv och tror att man är homo eller nåt annat knäppt,misstänker nån av mina grannar för de verkar inte ha alla hästar i stallet,har liksom varit så mer eller mindre sen jag flyttade till eget,ena grannen gör konstiga ljud typ låter som han spyr eller nåt,typ varje dag,verkar vara nåt psyko.
Är alltid lite orolig när man ska gå ut,tänk om man blir överfallen nån dag.
Nej jag är inte chizrofren.

Kanske Gollum?
Vet hur det är det där, bodde granne med nån som var schizofren eller nåt liknande, hon var nog dock betydligt mer rädd för mig o andra än va jag var för henne även om jag håller med om att det är obehagligt.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Kanske Gollum?
Vet hur det är det där, bodde granne med nån som var schizofren eller nåt liknande, hon var nog dock betydligt mer rädd för mig o andra än va jag var för henne även om jag håller med om att det är obehagligt.

Jo men detta är ju värre,tänk dig en psykogranne med nån spionkamera som ser allt man gör och skvallrar för sina vänner och bekanta,så folk börjar skratta åt en och peka,snacka skit och slänger glåpord som bög osv,har liksom upplevt det ibland när man är ute.

Permalänk
Skrivet av oyegie:

Jo men detta är ju värre,tänk dig en psykogranne med nån spionkamera som ser allt man gör och skvallrar för sina vänner och bekanta,så folk börjar skratta åt en och peka,snacka skit och slänger glåpord som bög osv,har liksom upplevt det ibland när man är ute.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Paranoia

Inte för att vara sån men dina misstankar känns lite väl.

Sedan så är det ju lite så, bara för att man är paranoid så betyder inte det att folk inte spionerar på en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Gött gött Bara o hålla i det då o få in rutin. Det blev det iaf ingen här på direkten märker jag

Japp, håller på att försök att få in det i rutin och även se om det finns någon i närheten som man kanske kan ta sällskap med... men inget än så länge

Lycka till själv, och hoppas det går bra för dig med joggingen och att det kommer in som rutin!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddemann:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Paranoia

Inte för att vara sån men dina misstankar känns lite väl.

Sedan så är det ju lite så, bara för att man är paranoid så betyder inte det att folk inte spionerar på en.

Nej jag är inte paranoid,jag vet det låter knäppt att har nån övervakmera riggad i lägenheten,har till och med upplevt knackande i taket och i elementen ovanför för ett tag sedan,inte så mycket nu,mest när man har sina privata stunder,verkar vara nån som inte gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Japp, håller på att försök att få in det i rutin och även se om det finns någon i närheten som man kanske kan ta sällskap med... men inget än så länge

Lycka till själv, och hoppas det går bra för dig med joggingen och att det kommer in som rutin!

Tack o det samma till dig

Nu varit o snackat med chefen på ett av jobben där jag extra jobbar, verkar kunna bli lite lediga tjänster frampå. Fyfan va glad jag skulle bli för ett heltidsjobb o slippa pyssla timmar och kronor hejvilt

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Skrivet av oyegie:

Känns som man är eller misstänker att man övervakad i sitt eget hem och att en del folk liksom mobbar,hånar osv och tror att man är homo eller nåt annat knäppt,misstänker nån av mina grannar för de verkar inte ha alla hästar i stallet,har liksom varit så mer eller mindre sen jag flyttade till eget,ena grannen gör konstiga ljud typ låter som han spyr eller nåt,typ varje dag,verkar vara nåt psyko.
Är alltid lite orolig när man ska gå ut,tänk om man blir överfallen nån dag.
Nej jag är inte chizrofren.

hehe känner igen det där det är väl så att bo i hyresrätt, grannen under knullar å stönar högljutt flera dar i veckan, gärna kl 2 - 3 på natten så sover man inte tillräckligt djupt så vaknar man, andra grannen skäller å stampar i golvet emellanåt för deras barn gjort nåt tokigt, ja fyfan, ska nog skaffa mig ett hus uti skogen

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Medlem
Skrivet av turbomaniac:

hehe känner igen det där det är väl så att bo i hyresrätt, grannen under knullar å stönar högljutt flera dar i veckan, gärna kl 2 - 3 på natten så sover man inte tillräckligt djupt så vaknar man, andra grannen skäller å stampar i golvet emellanåt för deras barn gjort nåt tokigt, ja fyfan, ska nog skaffa mig ett hus uti skogen

Sålänge det inte handlar om en själv så är det lugnt,men ganska irriterande att ha nån överdrivet nyfiken koko som vill veta allt man gör och inte kan sluta bry sig,verkar vara nåt allvarligt tvångssyndrom.

Permalänk
Medlem

haha, romer gnäller på att folk klankar ner på dom osv.

Dom lever upp till sitt rykte här i stan iaf.

Var och handlade mat igår med frugan, så ser både jag och hon att det kommer 4 st romer - 2 killar & 2 tjejer.

2 tjejer går fram och plockar på sig två stockar snus.
Ena kille håller vakt, men inser inte att både jag och frugan och 2 andra kunder ser rakt av att dom plockar på sig.

Hon som plockar på sig stoppar in dom vid magen.
Vi säger till i kassan, hon börjar lyfta på kjolen "här finns inget"

"Nä, du har dom uppe vid magen"
Så kommer tjej nr 2 och ställer sig framför och flyttar bak dom i ryggen och dom försöker gå iväg.
tjej nr 2 går bakom hon som har grejerna och håller upp jackan bakom ryggen, syns hur tydligt som helst.

kille nr 1: vi har inte stulit något.
frugan: Vi har sett alllt, jag är vittne, likaså han i kassan framför oss.
Kille nr 1: jag är också vittne, jag har inte sett något!

Klart som fan inte han såg något när han stod vakt för att dom andra ska kunna stjäla.

Dom börjar gå ut mot utgången genom en stängd kassa.

Så frugan och en gubbe framför oss i kön ställer sig och blockerar utgången
Efter många hetsiga stunder "hittar" dom snuset i sin matkorg efter dom försökte plocka ut dom ur jackan.

När dom går ut säger kille nr 1 "håll hårt i din telefon så jag inte snor den också..."

Som sagt, har inget emot folk.
Men en del bevisar för samhället att en del av dom är tjuvar rakt av.

Var för några år sen här i stan, 9 romer slår en ensam gubbe med järnrör...och vi ska tycka synd om romer?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8044382.ab

Välkommen åter och bevisa att ni förtjänar respekt före ni blir ledsna i ögat.
Dom som inte sköter sig gör det bara värre för dom som är skötsamma, därav att alla är inte skit.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

haha, romer gnäller på att folk klankar ner på dom osv.

Dom lever upp till sitt rykte här i stan iaf.

Var och handlade mat igår med frugan, så ser både jag och hon att det kommer 4 st romer - 2 killar & 2 tjejer.

2 tjejer går fram och plockar på sig två stockar snus.
Ena kille håller vakt, men inser inte att både jag och frugan och 2 andra kunder ser rakt av att dom plockar på sig.

Hon som plockar på sig stoppar in dom vid magen.
Vi säger till i kassan, hon börjar lyfta på kjolen "här finns inget"

"Nä, du har dom uppe vid magen"
Så kommer tjej nr 2 och ställer sig framför och flyttar bak dom i ryggen och dom försöker gå iväg.
tjej nr 2 går bakom hon som har grejerna och håller upp jackan bakom ryggen, syns hur tydligt som helst.

kille nr 1: vi har inte stulit något.
frugan: Vi har sett alllt, jag är vittne, likaså han i kassan framför oss.
Kille nr 1: jag är också vittne, jag har inte sett något!

Klart som fan inte han såg något när han stod vakt för att dom andra ska kunna stjäla.

Dom börjar gå ut mot utgången genom en stängd kassa.

Så frugan och en gubbe framför oss i kön ställer sig och blockerar utgången
Efter många hetsiga stunder "hittar" dom snuset i sin matkorg efter dom försökte plocka ut dom ur jackan.

När dom går ut säger kille nr 1 "håll hårt i din telefon så jag inte snor den också..."

Som sagt, har inget emot folk.
Men en del bevisar för samhället att en del av dom är tjuvar rakt av.

Var för några år sen här i stan, 9 romer slår en ensam gubbe med järnrör...och vi ska tycka synd om romer?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8044382.ab

Välkommen åter och bevisa att ni förtjänar respekt före ni blir ledsna i ögat.
Dom som inte sköter sig gör det bara värre för dom som är skötsamma, därav att alla är inte skit.

Bra gjort av dig och din fru !

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av oyegie:

Sålänge det inte handlar om en själv så är det lugnt,men ganska irriterande att ha nån överdrivet nyfiken koko som vill veta allt man gör och inte kan sluta bry sig,verkar vara nåt allvarligt tvångssyndrom.

Ja det är klart, jag är inte kompis med mina grannar, dom hejar knappt, så det är väl lugnt på så vis, hade inte velat ha nån nyfiken tok heller till granne, har dock en jobbarkompis som ringer varje dag och undrar vad man gör, men han är så jävla snäll så man svarar oftast

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Medlem
Skrivet av turbomaniac:

hehe känner igen det där det är väl så att bo i hyresrätt, grannen under knullar å stönar högljutt flera dar i veckan, gärna kl 2 - 3 på natten så sover man inte tillräckligt djupt så vaknar man, andra grannen skäller å stampar i golvet emellanåt för deras barn gjort nåt tokigt, ja fyfan, ska nog skaffa mig ett hus uti skogen

Haha eller grannar som bestämmer sig att dra på tyngsta basen på sin stereo kl 3-4 på morgonen.

Permalänk
Medlem

glad över att vi kom med på bilutställningen här i Västerås med finbilen
så nu står den där och glänser. haha

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Toivo83:

haha, romer gnäller på att folk klankar ner på dom osv.

Dom lever upp till sitt rykte här i stan iaf.

Var och handlade mat igår med frugan, så ser både jag och hon att det kommer 4 st romer - 2 killar & 2 tjejer.

2 tjejer går fram och plockar på sig två stockar snus.
Ena kille håller vakt, men inser inte att både jag och frugan och 2 andra kunder ser rakt av att dom plockar på sig.

Hon som plockar på sig stoppar in dom vid magen.
Vi säger till i kassan, hon börjar lyfta på kjolen "här finns inget"

"Nä, du har dom uppe vid magen"
Så kommer tjej nr 2 och ställer sig framför och flyttar bak dom i ryggen och dom försöker gå iväg.
tjej nr 2 går bakom hon som har grejerna och håller upp jackan bakom ryggen, syns hur tydligt som helst.

kille nr 1: vi har inte stulit något.
frugan: Vi har sett alllt, jag är vittne, likaså han i kassan framför oss.
Kille nr 1: jag är också vittne, jag har inte sett något!

Klart som fan inte han såg något när han stod vakt för att dom andra ska kunna stjäla.

Dom börjar gå ut mot utgången genom en stängd kassa.

Så frugan och en gubbe framför oss i kön ställer sig och blockerar utgången
Efter många hetsiga stunder "hittar" dom snuset i sin matkorg efter dom försökte plocka ut dom ur jackan.

När dom går ut säger kille nr 1 "håll hårt i din telefon så jag inte snor den också..."

Som sagt, har inget emot folk.
Men en del bevisar för samhället att en del av dom är tjuvar rakt av.

Var för några år sen här i stan, 9 romer slår en ensam gubbe med järnrör...och vi ska tycka synd om romer?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8044382.ab

Välkommen åter och bevisa att ni förtjänar respekt före ni blir ledsna i ögat.
Dom som inte sköter sig gör det bara värre för dom som är skötsamma, därav att alla är inte skit.

Starkt gjort!
Fortsätt så, så att vi kan rensa upp.

Permalänk
Medlem

SKIT!!!!!!!
Äntligen fått hem alla prylar till projektorn, dragit igenom 3 filmer och nu skulle jag flytta förstärkaren lite och glömde att kabeln var precis så den räckte till dess tillfälliga placering = kabeln gick sönder och nu lär jag vänta på en ny innan jag kan se mer film!

Beställde en 7meters istället för 5meters nu iaf....

Permalänk
Medlem

Är lite irriterad på att jag åkte på att betala flyttstädning i en studentlägenhet. Det är väl karma då jag inte bodde där sista året utan hyrde ut i andra hand (utan att meddela nån). Men jag tyckte är tjejen städat bra men det var visst något på ugnsluckan och dammigt på några lister.
Bedömningen känns så godtyckligt att jag blir lite extra sur. Har nämligen flyttat ut en gång förut och flyttat in 2ggr och det var inte renare då. När jag flyttade in var det stopp i handfatet och det var fan vidrigt att rensa.

Men jag biter i sura ägget.
Knyter näven i fickan och odlar mitt hat mot student-bostadsvärdarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

haha, romer gnäller på att folk klankar ner på dom osv.

Dom lever upp till sitt rykte här i stan iaf.

Var och handlade mat igår med frugan, så ser både jag och hon att det kommer 4 st romer - 2 killar & 2 tjejer.

2 tjejer går fram och plockar på sig två stockar snus.
Ena kille håller vakt, men inser inte att både jag och frugan och 2 andra kunder ser rakt av att dom plockar på sig.

Hon som plockar på sig stoppar in dom vid magen.
Vi säger till i kassan, hon börjar lyfta på kjolen "här finns inget"

"Nä, du har dom uppe vid magen"
Så kommer tjej nr 2 och ställer sig framför och flyttar bak dom i ryggen och dom försöker gå iväg.
tjej nr 2 går bakom hon som har grejerna och håller upp jackan bakom ryggen, syns hur tydligt som helst.

kille nr 1: vi har inte stulit något.
frugan: Vi har sett alllt, jag är vittne, likaså han i kassan framför oss.
Kille nr 1: jag är också vittne, jag har inte sett något!

Klart som fan inte han såg något när han stod vakt för att dom andra ska kunna stjäla.

Dom börjar gå ut mot utgången genom en stängd kassa.

Så frugan och en gubbe framför oss i kön ställer sig och blockerar utgången
Efter många hetsiga stunder "hittar" dom snuset i sin matkorg efter dom försökte plocka ut dom ur jackan.

När dom går ut säger kille nr 1 "håll hårt i din telefon så jag inte snor den också..."

Som sagt, har inget emot folk.
Men en del bevisar för samhället att en del av dom är tjuvar rakt av.

Var för några år sen här i stan, 9 romer slår en ensam gubbe med järnrör...och vi ska tycka synd om romer?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8044382.ab

Välkommen åter och bevisa att ni förtjänar respekt före ni blir ledsna i ögat.
Dom som inte sköter sig gör det bara värre för dom som är skötsamma, därav att alla är inte skit.

Starkt och modigt, bra jobbat! Men..Ni borde ju ringt polisen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av glemmy:

Är lite irriterad på att jag åkte på att betala flyttstädning i en studentlägenhet. Det är väl karma då jag inte bodde där sista året utan hyrde ut i andra hand (utan att meddela nån). Men jag tyckte är tjejen städat bra men det var visst något på ugnsluckan och dammigt på några lister.
Bedömningen känns så godtyckligt att jag blir lite extra sur. Har nämligen flyttat ut en gång förut och flyttat in 2ggr och det var inte renare då. När jag flyttade in var det stopp i handfatet och det var fan vidrigt att rensa.

Men jag biter i sura ägget.
Knyter näven i fickan och odlar mitt hat mot student-bostadsvärdarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Fyfan om man råkar på stopp i handfatet när man flyttar in! Skönt att fortfarande bo hemma (eller inte) fast man slipper laga mat osv i alla fall

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag ska gråta eller skratta..... Men förbannad känner jag mig, en liten smula. Skickade iväg min TV på reparation hos Samsung för ca 2 veckor sedan. Och fick besked idag att TV kunde inte lagas. Och då skulle MediaMarkt ersätta med en ny liknande TV. Nu antar jag att den kanske är bättre för att den är nyare..... Men jag känner mig ändå lite ilsken i mig att jag får en mindre TV och dessutom inte är plasma! Fick annat alternativ att ta LG60 plasma utan 3D från 2011 modell eller om det var 2012, kostar väl 9k som ny skulle jag tippa på. Blev istället en LG 55LA667V, 8 tums mindre och ej plasma men förnyad garantin. Kommer verkligen att sakna min Samsung TV, den var verkligen bra! Den har dessutom varit inne på reparation två gånger redan så man tyck ju att dem skulle redan då bytt ut men icke!

EDIT: Oj blev visst byte till P65ST50Y istället.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5