Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Skrivet av sebastian383:

När sänker Elgiganten priset på kameran? Den kostar fortfarande 3 000 hemsidan.

Du får kanske vänta tills det är kontorstid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXxlGurrAlxXx:

Nej det gör det inte tyvärr :/ trist för jag ville spela det!
Har testat kompabilitetslägen inget funkar, finns en stor tråd på EAs officiella forum angående att b1942 inte vill starta men ingen lösning finnes där

Jag laddade ner det när det blev gratis första gången.. (slutet av 2012?) och då testade jag att spela multiplayer ett par timmar. Funkade fint!

Permalänk
Medlem

Bra att DavidtheDoom tillägger "acceptabel butik"! Jobbigt när många jämför med butiker som inte alls är "svenska" såsom butiker listade på prisjakt men är från Portugal/spanien/Frankrike osv som har långa oacceptabla leveranstider, frakt som inte tillhör denna värld och "konsumenträtt vadå?????"

Permalänk
Medlem

Jag får då inte nå 3476:- efter jag angivit rabattkoden på cdon. Mitt pris blir 3731:-
http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte/gigabyte-geforce-gtx-78...

Permalänk
Skrivet av duckstar:

Jag får då inte nå 3476:- efter jag angivit rabattkoden på cdon. Mitt pris blir 3731:-
http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte/gigabyte-geforce-gtx-78...

De har höjt priset, den låg på ~4000:- då han postade det.

Permalänk
Skrivet av benja93:

Philips Qs6160/32
För 299 kr (närmaste enlig prisjakt är ca 500kr dyrare, d.v.s 800kr< http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1279150)

http://www.netonnet.se/art/personvard/personvard-for-man/skag...

Obs. finns för tillfället endast i lager på ett antal netonnet butiker och inte på webben.

Är det någon som har provat den? Läste prisjakts omdömmen och är lite kluven.

Visa signatur

Min E-penis:Chassi: Prodigy | CPU: I5-3570K | Grafikkort: Gigabyte 670 OC | MOBO: MSI Z77IA-E53 mITX | Nätagg: HX650 | Lagring:1x 840 256GB, 1x 520 120GB | RAM: G.skill 8GB 1866Mhz |Kylning: H100i, 230mm Bitfenix spectre, 1X 140 Fractal, 2x 120 Noctua |

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp123:

3g-router WIFI! 16 Mbit/s med fri veckosurf 79 kr

79 kr + 39 kr frakt
BILLIGT! Men så är det ju bara 3g också.

ICA HEMMA
http://www.icahemma.se/mobilt-bredband-wifi-3g-comviq-p-18339...

Tack, var tvungen att plocka en. Billigare än ett nytt batteri till min befintliga MF60...

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp123:

3g-router WIFI! 16 Mbit/s med fri veckosurf 79 kr

79 kr + 39 kr frakt
BILLIGT! Men så är det ju bara 3g också.

ICA HEMMA
http://www.icahemma.se/mobilt-bredband-wifi-3g-comviq-p-18339...

Är den låst till comviqs simkort?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av poked:

Är den låst till comviqs simkort?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja men går att låsa upp med google-skills.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tomle:

Ja men går att låsa upp med google-skills.

Hur? Har du guide? jag vill använda min telenor sim-kort i den

Jag vet ju inte märket på routern? är det zte?

är det denna guide? http://www.heawenson.com/upplasning-av-comviq-zte-mf60-mobilt...

har någon fri frakt kod till ica maxi?

Edit: ser ut som att man måste betala yttligare 70:- om man vill låsa upp den. Och yttligare 40kr för frakt, inte lika prisvärd längre. tack men jag passar på denna.

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Hur ser ni på detta? Är det ett bra köp? Har grafikkortsbudet på max 2000 kr och jag tycker att ett Black Flag är värt ett par hundringar.

http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/164739-asus_geforce_g...

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Avstängd

För att låsa upp modemet från ICA maxi gratis utan att betala följ denna guide https://sites.google.com/site/mf60guide/ tack till besj62@swedroid

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Nån av er som slog till på elgigantens kampanj på Canon eos M?

Permalänk
Medlem

Jag slog till på EOS M. Min kamera gick i golvet på en fest härom veckan. Hade 4 år på nacken så vart ändå dags!

Läste runt lite och de största problemen verkar vara dålig autofokus, för lite fysiska knappar och dåligt grepp. Autofokusen verkar vara avsevärt förbättrad med firmware, dock fortfarande ganska dålig jämfört med andra spegellösa kameror. Dessa är inga större problem för mig eftersom jag sällan fotograferar under "aktiva" förhållanden, kommer mest bli för byggloggar, prylar osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Jag slog till på EOS M. Min kamera gick i golvet på en fest härom veckan. Hade 4 år på nacken så vart ändå dags!

Läste runt lite och de största problemen verkar vara dålig autofokus, för lite fysiska knappar och dåligt grepp. Autofokusen verkar vara avsevärt förbättrad med firmware, dock fortfarande ganska dålig jämfört med andra spegellösa kameror. Dessa är inga större problem för mig eftersom jag sällan fotograferar under "aktiva" förhållanden, kommer mest bli för byggloggar, prylar osv.

Kameran i sig är otrolig kompetent. Synd med AF! Har själv en Canon 60D så ett köp av eos M va tveksamt. Hade dom bjudit med en ef-konverter hade jag slagit till då jag kan använda mina linser!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av adde1337:

Fungerar för mig, kör du via mobil?

Permalänk
Skrivet av breakman:

Fungerar för mig, kör du via mobil?

Fungerar koden för dig? Varken min lr polarens fungerar..

Permalänk

Jag vill ogärna klaga på en tråd som jag så flitigt följer och uppskattar, men när jag tänker - "fynd" tänker jag - "sällsynt billigt", "guldgruva", "du är nästan korkad om du INTE köper detta". Saker som har 10% rea eller ännu mindre känns inte riktigt som ett "fynd" utan nästan det motsatta. 10% av, får du ju nästan hur du än gör, i form att att like:a, signa up för nyhetsbrev osvosv.

En lysande tråd och stort tack till alla som angagerar sig, men skulle man inte kunna höjja nivån på sänka priserna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av linusberg:

Fungerar koden för dig? Varken min lr polarens fungerar..

Fattade det som att sidan inte fungerade för dig. Har själv haft problem med FB-kampanjsidor via mobilen och tänkte att det var det som strulade. Har inte testat att handla något så om koderna fungerar eller ej vet jag inte... :/

Permalänk
Medlem

Det är alltså 50% på allt? Behöver ett par gaminglurar, men sidan verkar inte fungera för mig. Typ allt går så slött?

Permalänk

Det tar ett tag innan koden aktiveras.
Tyvärr är fraktkostnaden ganska hög, 27.15 € för en mus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sculptured:

Det tar ett tag innan koden aktiveras.
Tyvärr är fraktkostnaden ganska hög, 27.15 € för en mus.

såg det nu.. höll på att beställa Kraken 7.1, (55EURO), sen så såg jag fraktkostnaden... 20 euro. jo men tjena.. plus moms på det väl?

bläää... ingen som har tips på något bra headset? typ runt 500-hundringen eller nåt. kollar lite på siberia v2, alternativt upp och köpa asus Orion pro

Permalänk
Skrivet av adde1337:

såg det nu.. höll på att beställa Kraken 7.1, (55EURO), sen så såg jag fraktkostnaden... 20 euro. jo men tjena.. plus moms på det väl?

bläää... ingen som har tips på något bra headset? typ runt 500-hundringen eller nåt. kollar lite på siberia v2, alternativt upp och köpa asus Orion pro

Jag har ett från razer idag och är väldigt missnöjd med mikrofonen såväl som mjukvaran. Kommer inte köpa från dem igen. Mitt nästa köp kommer jag basera på användarrecensioner och framför allt expertrecensioner. Jag har haft en dalande tro för användarrecensioner på sista tiden då det känns som många av dessa skrivs av folk som på något sätt gynnas av att produkten ide kommenterat säljs. Detta bedömer jag främst på hur osannolikt positiva vissa recensioner är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lordmauritz:

Jag har ett från razer idag och är väldigt missnöjd med mikrofonen såväl som mjukvaran. Kommer inte köpa från dem igen. Mitt nästa köp kommer jag basera på användarrecensioner och framför allt expertrecensioner. Jag har haft en dalande tro för användarrecensioner på sista tiden då det känns som många av dessa skrivs av folk som på något sätt gynnas av att produkten ide kommenterat säljs. Detta bedömer jag främst på hur osannolikt positiva vissa recensioner är.

Det är därför man läser alla negativa användarrecensioner först.

Permalänk
Medlem

Priserna på Razers sida är inkl moms och förblir så så länge dom skickas inom EU, förutsatt att dom skickas från deras lager inom EU.

Köper du från US-sidan så blir det moms på grejorna.

Ser ut som att EU-shoppen skickar från;

Europe Office
Winterhuder Weg 82
D-22085 Hamburg 102467
Germany
+49 (40) 4192 99300

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Priserna på Razers sida är inkl moms och förblir så så länge dom skickas inom EU, förutsatt att dom skickas från deras lager inom EU.

Köper du från US-sidan så blir det moms på grejorna.

Ser ut som att EU-shoppen skickar från;

Europe Office
Winterhuder Weg 82
D-22085 Hamburg 102467
Germany
+49 (40) 4192 99300

Alla headsets verkar vara slut?
Vad blir fraktkostnaden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Nån av er som slog till på elgigantens kampanj på Canon eos M?

Jag slog också till efter att ha kommit fram till samma saker som Frasse92. Min gamla Nikon D40 är knappast något monster autofokusmässigt (tre fokuszoner!) så AF känns inte så jättefarligt. I övrigt andas kameran kvalitet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde1337:

Alla headsets verkar vara slut?
Vad blir fraktkostnaden?

Beats me.

Permalänk
Medlem

Pratade med chatten, tangentbord ingår i erbjudandet från Dell.
Ville vara säker.