Permalänk
Hedersmedlem

Nu strök ni ytterligare 4 produkter helt från en gammal order, trots det ligger produkterna kvar som beställningsvara 3-6 dagar. Vad ska jag göra? Beställa om igen eller välja annan leverantör? Artikelnr: 1014184574, 1000897296, 1000004759, 1000157804.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Finns det någon Sweclockers-kod på Cdon nu?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Nope!

Dom har tagit bort dom och kör med andra reor istället.
som tex denna http://cdon.se/15_%C3%A5r/

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Nope!

Dom har tagit bort dom och kör med andra reor istället.
som tex denna http://cdon.se/15_%C3%A5r/

Aha okej. Jag hade en annan rabattkod så gjorde nyss en beställning på lite prylar

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Hej cdon.

Satt precis och ordnade lite med min order på cdon.com, hade några varor att ta bort och lägga till men såg att min adress var fel.
När jag var i processen att fylla i den nya adressen råkade jag trycka på Enter (Google autofill) och vips, "Din order är lagd".
Nu måste jag avbeställa ordern och jag hoppas att den hinner avbeställas innan den skickas, hela kalaset skulle tydligen gå på faktura med vilket jag inte hade tänkt mig, hade t.ex varit bra här att kunden måste välja betalsätt själv innan det ens går att gå vidare till nästa steg.

Ett önskemål skulle vara en bekräftelse av order innan den slutligt beställs.

Hoppas ni kan se över detta!

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Medlem

Är "Mottagen av lagret" en bra eller dålig statusuppdatering hos CDON?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Swedish Berserk:

Hej CDON!

Är det normal praxis att ni skickar faktura utan att ni ens fått ut produkten jag beställde ur ert lager?

Mvh Jesper.

Hej hej

Fakturan mailas samtidigt som paketet är packat och på gång, dock brukar uppdatering av statusen på paketet inte ske förrän framåt kvällen.

MVH Josefin

Skrivet av Venke:

Hände en liten förändring för kort stund sen, fick kontakt igen med kundtjänst.

Man meddelar att allting skickas som brev.

Undantaget av följande som sänds med postens kolli id dvs sökbart i logistikkedjan.
Såsom överstigande 1,5kg, varor över 1000kr eller liknande mobiltelefoner.

Utgår från att då måste försändelser kvitteras ut också, vilket jag gillar.

Hej hej

Inga problem längre alltså om jag förstår det rätt? Återkom gärna i PM annars.

MVH Josefin

Skrivet av thexps:

Hej!

Tänkte beställa datorn för 13290:- med kampanjkoden, men i kassan så godkänns ej koden.

http://cdon.se/hemelektronik/nya_msilaptops/?utm_source=swecl...

Hej hej

Koden gällde till 21 mars. Jag ber ansvarig kolla över våra banners här.

MVH Josefin

Skrivet av Näbbdjuret:

Sony Xperia Tablet Z2 SGP511 10,1'' 16GB Wifi - denna produkt har orimligt lång tid tills den kommer in på lager:
Beräknad i lager 2031-12-31
http://cdon.se/hemelektronik/sony-xperia-tablet-z2-sgp511-10-...

Det vore ju bra om det kunde lagerföras redan denna vecka.
Edit: infogade länk.

Hej hej

Det är ett dummydatum vi brukar använda för statusen "Kommande", jag ber ansvarig kolla det.

MVH Josefin

Skrivet av MultiMan:

Fick precis mail om ytterligare förseningar på 4/15 varor. Order lagd 25/2. Samtliga ligger fortfarande som "Beställningsvara 3-6 dagar". Har fler varor från andra beställningar med samma problem.

Av fem ordrar (egentligen sex men den är helt ny) de två senaste månaderna så är enbart två orders fullevererade. 3 saknar fortfarande varor, trots att produkterna fortfarande är beställningsbara. Den nyaste av dessa är en månad gammal.

Jag skriver inte detta för att gnälla utan att ni ska undersöka vad som egentligen pågår och förhoppningsvis kunna åtgärda.

Hej hej

Jag ber kundtjänst kontakta dig och lösa allting på en och samma gång.

MVH Josefin

Skrivet av trollhattan:

Hur kan ni med och ta 499kr för Google Chromecast, skulle köpa en av er men fick en chock av rövarpriset.

Hej hej

Kan nog hålla med om att det är lite väl dyrt jämfört med våra konkurrenter. Ber ansvarig kolla över priset. Tack!

MVH Josefin

Skrivet av Pelleboj:

Hej cdon.

Satt precis och ordnade lite med min order på cdon.com, hade några varor att ta bort och lägga till men såg att min adress var fel.
När jag var i processen att fylla i den nya adressen råkade jag trycka på Enter (Google autofill) och vips, "Din order är lagd".
Nu måste jag avbeställa ordern och jag hoppas att den hinner avbeställas innan den skickas, hela kalaset skulle tydligen gå på faktura med vilket jag inte hade tänkt mig, hade t.ex varit bra här att kunden måste välja betalsätt själv innan det ens går att gå vidare till nästa steg.

Ett önskemål skulle vara en bekräftelse av order innan den slutligt beställs.

Hoppas ni kan se över detta!

Hej hej

Jag förutsätter att det ligger en hel del kundundersökningar till grund för hur vår Kassa beter sig, men ska självklart skicka dina synpunkter vidare till de som jobbar med utveckling av sidan! Tack.

MVH Josefin

Skrivet av tonfisk:

Är "Mottagen av lagret" en bra eller dålig statusuppdatering hos CDON?

Hej hej

Det betyder att din order skickats till lagret och ligger i kö för packning.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk

Hej!
Tänkte returnera en vara, det följde med en retursedel i paketet, kan jag klistra på den när jag ska skicka tillbaka?
Har kontaktat kundservice och där skrev de såhär:

Citat:

Du måste själv bekosta returporto. Retur får ej ske som postförskott eller efterkrav. Spara ditt inlämningskvitto - tänk på att du ansvarar för returförsändelsen!

CDON AB
C/O Order Hemelektronik AB
Makadamgatan 14
254 64 Helsingborg

På retursedeln står det dock såhär:

Citat:

CDON.COM
c/o Order Nordic AB
Makadamgatan 14
SE - 254 64 Helsingborg

Kommer det fungera ändå?

Mvh Crille

Permalänk
Medlem

Alltså, jisses, vad pysslar ni med på eran hemsida egentligen?

Ingen vill behöva dra musen över en bild för att kunna ens se om sakerna finns att köpa. Ingen vill heller behöva klicka sig in på produkten för att ens veta VAD det är. En del produkter har en kort beskrivning när man för musen över den men många saknar det.

Man får lite gråa hår bara över att försöka lista ut vad man kan köpa...

Permalänk
Medlem

Hej CDON!

Jag gjorde för några veckor sedan en beställning som jag ville ändra i, då det inte går så avbeställde jag och blev då av med min rabattkod.

Jag la en ny beställning och kontaktade kundtjänst som sa att hon "krediterat" min order och att 100kr (rabattkoden) skulle sättas in på mitt konto 3-5 dagar efter att jag samtalat med henne.. Jag har ännu inte fått några pengar.

Vad gör jag?

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Skrivet av Thumbii:

Hej CDON!

Jag gjorde för några veckor sedan en beställning som jag ville ändra i, då det inte går så avbeställde jag och blev då av med min rabattkod.

Jag la en ny beställning och kontaktade kundtjänst som sa att hon "krediterat" min order och att 100kr (rabattkoden) skulle sättas in på mitt konto 3-5 dagar efter att jag samtalat med henne.. Jag har ännu inte fått några pengar.

Vad gör jag?

Kontakta dem igen och fråga vad som hänt?

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Hej!
Tänkte returnera en vara, det följde med en retursedel i paketet, kan jag klistra på den när jag ska skicka tillbaka?
Har kontaktat kundservice och där skrev de såhär:.....................

Kommer det fungera ändå?

Mvh Crille

Hade nog preliminärt valt den första anvisade adressen framför den medskickade retursedeln....annars får du säkert snart besked, antingen här i tråden eller genom kundtjänst om du skriver ett nytt ärende och frågar.

Permalänk

Kort fråga: När kommer Scythe Kaze Q in på lager igen?

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av thexps:

Hej!

Tänkte beställa datorn för 13290:- med kampanjkoden, men i kassan så godkänns ej koden.

http://cdon.se/hemelektronik/nya_msilaptops/?utm_source=swecl...

Hej hej

Koden är nu förlängd fram till 8 april.

MVH Josefin

Skrivet av trollhattan:

Hur kan ni med och ta 499kr för Google Chromecast, skulle köpa en av er men fick en chock av rövarpriset.

Hej hej

Priset på ChromeCast fixat, ligger i skrivande stund på 339kr.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av crille631:

Hej!
Tänkte returnera en vara, det följde med en retursedel i paketet, kan jag klistra på den när jag ska skicka tillbaka?
Har kontaktat kundservice och där skrev de såhär:

På retursedeln står det dock såhär:

Kommer det fungera ändå?

Mvh Crille

Hej hej

Japp, adressen fungerar, men är det ett ångrat köp debiterar vi dig returfrakten.

MVH Josefin

Skrivet av Semjonov:

Alltså, jisses, vad pysslar ni med på eran hemsida egentligen?

Ingen vill behöva dra musen över en bild för att kunna ens se om sakerna finns att köpa. Ingen vill heller behöva klicka sig in på produkten för att ens veta VAD det är. En del produkter har en kort beskrivning när man för musen över den men många saknar det.

Man får lite gråa hår bara över att försöka lista ut vad man kan köpa...

Hej hej

De flesta listningar på vår sida kan du ändra runt på och välja antingen att visa som bilder eller visa som lista. Själv brukar jag föredra att visa som lista just för att man får en bättre överblick över produktnamn och lagerstatus.

MVH Josefin

Skrivet av Thumbii:

Hej CDON!

Jag gjorde för några veckor sedan en beställning som jag ville ändra i, då det inte går så avbeställde jag och blev då av med min rabattkod.

Jag la en ny beställning och kontaktade kundtjänst som sa att hon "krediterat" min order och att 100kr (rabattkoden) skulle sättas in på mitt konto 3-5 dagar efter att jag samtalat med henne.. Jag har ännu inte fått några pengar.

Vad gör jag?

Hej hej

Jag får be dig kontakta kundtjänst för att se vad som händer i ditt ärende.

MVH Josefin

Skrivet av Wille1504:

Kort fråga: När kommer Scythe Kaze Q in på lager igen?

Hej hej

Preliminärt datum är faktiskt idag, men då de inte dykt upp än skulle jag nog säga de närmsta dagarna. Jag kollar upp det!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

till er chattpersonal som är både väldigt hjälpsamma och trevliga. Gör att man stannar kvar som kund eftersom skyddsnäten fungerar.

Emballeringen fortsätter gäcka men förhoppningsvis blir det bättre efterhand. Idag var det 50/50 med rätt emballage för de många artiklarna och fel för de få. Er prissättning och goda kundsupport gör att iaf jag kommer ha svårt att motstå beställningar även om det är problem ibland.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Priset på ChromeCast fixat, ligger i skrivande stund på 339kr.

MVH Josefin

Tackar, beställde precis en med min födelsedagsrabatt, totalt pris 289kr inte illa!

Permalänk
Medlem

När förväntar ni er att ha detta i lager igen:

http://cdon.se/hemelektronik/samsung/samsung-flip-cover-pocke...

Samt min vara är mottagen av lagret, har jag den senast på fredag?

Permalänk
Medlem

Om jag har ''Mottagen av lagret'' på en produkt som när jag klickar in på är slut, finns det en reserverad till mig eller får jag vänta tills de kommer i lager igen?

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MultiMan:

till er chattpersonal som är både väldigt hjälpsamma och trevliga. Gör att man stannar kvar som kund eftersom skyddsnäten fungerar.

Emballeringen fortsätter gäcka men förhoppningsvis blir det bättre efterhand. Idag var det 50/50 med rätt emballage för de många artiklarna och fel för de få. Er prissättning och goda kundsupport gör att iaf jag kommer ha svårt att motstå beställningar även om det är problem ibland.

Hej hej

Skönt att höra! Och allt jag hör och ser här angående emballering går vidare till logistik, ju mer de har att jobba med desto bättre.

MVH Josefin

Skrivet av trollhattan:

Tackar, beställde precis en med min födelsedagsrabatt, totalt pris 289kr inte illa!

Hej hej

Grattis i efterskott!

MVH Josefin

Skrivet av direktiv:

När förväntar ni er att ha detta i lager igen:

http://cdon.se/hemelektronik/samsung/samsung-flip-cover-pocke...

Samt min vara är mottagen av lagret, har jag den senast på fredag?

Hej hej

Det kommer tyvärr att ta ungefär 2 veckor innan vi har den hemma.

Mottagen av lagret innebär att din order skickats vidare till lagret och ligger i kö för packning, sen beror det lite på hur lång kön är, vad du beställt, vilket av våra lager det skickas från osv. Lättaste sättet att få info om just din beställning är utan tvekan att kontakta vår kundservice.

MVH Josefin

Skrivet av Vackaan:

Om jag har ''Mottagen av lagret'' på en produkt som när jag klickar in på är slut, finns det en reserverad till mig eller får jag vänta tills de kommer i lager igen?

Hej hej

För att få den statusen ska varan finnas i lager, dvs den ska vara reserverad åt dig.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Wille1504:

Kort fråga: När kommer Scythe Kaze Q in på lager igen?

Hej hej

Fick precis det sorgliga beskedet att den blivit ordentligt försenad och inte kommer in förrän tidigast i början av maj. =(

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tjenare CDON! (Eller någon annan som kan hjälpa mig)

Hej, jag sitter med ett färdigt datorbygge, bara nätaggregatet kvar. Beställde ett CX750M i lördags men har inte fått det än. Står bara att "Försändelsen är försenad" när man kollar i mina sidor, har vart så i två dagar nu. Antar att det är posten som gjort bort sig här? Jag behöver verkligen ha datorn till helgen och ifall paketet inte kommit imorgon, kan jag då göra en retur på varan? Hur gör jag då, låter jag bli att hämta upp paketet när det väl är framme, så att det skickas tillbaka till er?

Tack så mycket för hjälpen

Permalänk
Medlem

Hej,

köpte ett grafikkort från er för 1.5 år sedan som nu strular och behöver ses över. Har varit i kontakt med er kundtjänst över mail och blivit lovad hit och dit att de bara väntar på svar från tillverkaren, Asus. Själv försökt få igång ett ärende genom Asus men de hänvisar bara till er. Har gått ett antal veckor nu och efter senaste svarat trodde jag möjligen att det skulle ordna sig tillslut, men så har det ikke blivit. Eftersom jag tyvärr måste gå genom er för att ens ha en möjlighet att få min garanti tänkte jag att den som sitter och svarar på swec kanske kan puffa den ansvarige och få fart på det.

//Zaffy

Permalänk
Medlem

Hej har två frågor om Samsung 230V Qi Wireless Charging Pad
http://cdon.se/hemelektronik/samsung/samsung-230v-qi-wireless...

1; kommer den komma in innan rabatten slutar?
2; funkar den på Google Nexus 4/5? Vet att Nokia QI laddare inte funkar nämligen.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av zeidow:

Hej, jag sitter med ett färdigt datorbygge, bara nätaggregatet kvar. Beställde ett CX750M i lördags men har inte fått det än. Står bara att "Försändelsen är försenad" när man kollar i mina sidor, har vart så i två dagar nu. Antar att det är posten som gjort bort sig här? Jag behöver verkligen ha datorn till helgen och ifall paketet inte kommit imorgon, kan jag då göra en retur på varan? Hur gör jag då, låter jag bli att hämta upp paketet när det väl är framme, så att det skickas tillbaka till er?

Tack så mycket för hjälpen

Hej hej

Kontakta vår kundtjänst och lös det med dem. Om du bara struntar i att hämta ut paketet kommer du att få en faktura på 150kr avseende frakt och expeditionskostnad.

http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/

MVH Josefin

Skrivet av Zaffy:

Hej,

köpte ett grafikkort från er för 1.5 år sedan som nu strular och behöver ses över. Har varit i kontakt med er kundtjänst över mail och blivit lovad hit och dit att de bara väntar på svar från tillverkaren, Asus. Själv försökt få igång ett ärende genom Asus men de hänvisar bara till er. Har gått ett antal veckor nu och efter senaste svarat trodde jag möjligen att det skulle ordna sig tillslut, men så har det ikke blivit. Eftersom jag tyvärr måste gå genom er för att ens ha en möjlighet att få min garanti tänkte jag att den som sitter och svarar på swec kanske kan puffa den ansvarige och få fart på det.

//Zaffy

Hej hej

Visst kan jag kolla vad som händer. Skicka ditt kundnummer i PM så tar jag en titt!

MVH Josefin

Skrivet av Hzup:

Hej har två frågor om Samsung 230V Qi Wireless Charging Pad
http://cdon.se/hemelektronik/samsung/samsung-230v-qi-wireless...

1; kommer den komma in innan rabatten slutar?
2; funkar den på Google Nexus 4/5? Vet att Nokia QI laddare inte funkar nämligen.

Hej hej

Nu är tyvärr ansvarig inköpare inte på plats i skrivande stund, men tar man en titt på Swedroid finns det folk där som använder den till Nexus 4. Jag ser även att några av våra konkurrenter uppger att den funkar till just Nexus 4.
Återkommer med besked om när den kommer in!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hzup:

Hej har två frågor om Samsung 230V Qi Wireless Charging Pad
http://cdon.se/hemelektronik/samsung/samsung-230v-qi-wireless...

1; kommer den komma in innan rabatten slutar?
2; funkar den på Google Nexus 4/5? Vet att Nokia QI laddare inte funkar nämligen.

Hej hej

Fick svar nu, det kommer inte att dyka upp igen innan kampanjen är slut tyvärr.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tänkte höra om ni har möjlighet att ta in Akasa Crypto AK-ITX02BK ? http://www.akasa.com.tw/update.php?tpl=product/product.detail...

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Inaktiv

Jag är aningen besviken när det står endast en vara per köp under er kampanj. Bra tänker jag. Jag gör 6 köp, men 5 av dessa makuleras. Jag tycker att ni ska vara tydligare att det är endast ett köp och att kampanjen kan nyttjas en gång.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Dahle86:

Tänkte höra om ni har möjlighet att ta in Akasa Crypto AK-ITX02BK ? http://www.akasa.com.tw/update.php?tpl=product/product.detail...

Hej hej

Just AK-ITX02BK verkar inte finnas hos den svenska distributören, men vi ber de kolla om de kan ta in det.

MVH Josefin

Skrivet av darkshippo:

Jag är aningen besviken när det står endast en vara per köp under er kampanj. Bra tänker jag. Jag gör 6 köp, men 5 av dessa makuleras. Jag tycker att ni ska vara tydligare att det är endast ett köp och att kampanjen kan nyttjas en gång.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej hej

Nu vet jag inte exakt vilken kampanj du syftar på, vi har rätt många koder igång samtidigt. Men om koden bara gäller vid ett köp har vi alltid det i infon, så här t ex: Koden gäller t.o.m. 2014-04-14, eller så långt lagret räcker, och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder.

Visa signatur
Permalänk

hej kan man fortfarande använda sweclockers 5% rabatt? det gäller Asus Radeon R9 280X TOP

Visa signatur

Tharmaltek GT Snow / i7 6700k / Noctua NH-D14 /Nvidia RTX 3080 / Gigabyte Z170-World Of Tanks / Corsair 750w / 16gb / 1tb / Crucial MX300 525GB

PS5 / Xbox Series X