Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Det roliga är ju att övriga världen avskyr ryssar, det är verkligen ett hatat folk. Vet själv när man lirar HoN att är det någon som förstör eller gör något helt idiot är det ryssar.

De flesta ryssar är för jävliga.
Kan inte engelska och envisas med att skriva med heroglyfer och håller på!

Men en del kan faktiskt vara sjyssta och inte va helt retardade.

OnT; Så kanske Punkbuster måste uppdateras oftare det känns ju inte svårt att hitta fusk för så fort man kollar bfbc2 videos på tuben så komemr massa cheat videos upp i kanten...

Lata jävlar

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Tycker Medics är mer irriterande än fuskare. Denna video visar hur en Medic är i BC2 http://www.youtube.com/watch?v=2A8A3xCbPqE

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjobb0:

Ursäkta men hur vet du det? Knappast bara från statsen i allafall. Lägg gärna in en video eller en länk till PB annars tvivlar jag på fusk.

Kan mycket väl vara en fuskare men bara genom att kolla på statsen så på han/hon ser man knappast nåt. Kan jag som suger på BC2 och inte har nån att spela med utan bara i random squads utan att ha sett skymten av teamplay ha 2.18 i K/D så kan en som är bra + kanske har en massa bra polare å kör teamplay ha över 5.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Ursäkta men hur vet du det? Knappast bara från statsen i allafall. Lägg gärna in en video eller en länk till PB annars tvivlar jag på fusk.

Kan mycket väl vara en fuskare men bara genom att kolla på statsen så på han/hon ser man knappast nåt. Kan jag som suger på BC2 och inte har nån att spela med utan bara i random squads utan att ha sett skymten av teamplay ha 2.18 i K/D så kan en som är bra + kanske har en massa bra polare å kör teamplay ha över 5.

+1 nån med fucking 3000h speltid lär ju vara en riktigt vass jävel

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Förstår inte varför folk fuskade. Förstör enbart för andra och för dig själv. ><
Själv har jag fuskat ett par gånger i min ungdom när man spelade playstation 2 och tyckte det var tråkigt att göra uppdrag på GTA.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

en sånhär inställd på fuskare

hade inte tvekat.

http://www.youtube.com/watch?v=tu3gd2FulwY#t=172

fixa extra cash i singleplayer osv kan jag godta , men fuska fan inte när du spelar med/mot andra människor på nätet.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

jag och en polare träffade på 3st igår på en orankad server..alla 3 hade aimbot,tyvärr fastanade bara 1 på film från båda vinklarna :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av kyngas:

jag och en polare träffade på 3st igår på en orankad server..alla 3 hade aimbot,tyvärr fastanade bara 1 på film från båda vinklarna :/

länkar?

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

YES!!! SPELBART IGEN! In å kötta me er folks innan alla cheats har blivit updaterade!

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Å nu "welcome back to reality" dvs fusk/hacks har uppdaterats å folk börjar använda dessa igen :/

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Å nu "welcome back to reality" dvs fusk/hacks har uppdaterats å folk börjar använda dessa igen :/

På 2 dagar?
Det är insane -.-

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Fuskare borde få sitt konto och alla andra konton relaterade till email adressen och EA bannade permanent. Verkar som när pengar blir inblandade så börjar vissa fatta att det är fel, köper de inte ett nytt spel så har vi en mindre fuskare.

Om de köper nytt och det kopplas till samma IP och verkar suspekt så bannas det kontot också.

Bryr mig inte om de blir sadface, fuskare förstör för alla andra och för spelet, folk tappar glädjen och slutar därmed spela. Detta har hänt större communitys inom CS 1.6 och den publikvänliga scenen är helt förstörd pga det. Hatar fuskare!

Stort + till er som känner detsamma och aldrig kommer fuska i ett FPS-spel online någonsin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Ursäkta men hur vet du det? Knappast bara från statsen i allafall. Lägg gärna in en video eller en länk till PB annars tvivlar jag på fusk.

Kan mycket väl vara en fuskare men bara genom att kolla på statsen så på han/hon ser man knappast nåt. Kan jag som suger på BC2 och inte har nån att spela med utan bara i random squads utan att ha sett skymten av teamplay ha 2.18 i K/D så kan en som är bra + kanske har en massa bra polare å kör teamplay ha över 5.

har ingen video lr screens. Men tycker det räcker med att man har spelet på samma server som han. haxxar igenom alla möjliga föremål, står i spawn med PKM sjukter HS hej vilt! Men kan vara som du säger men JAG tror att han fuskar. Har till och med polare som har mött han som säger exakt samma sak menmen han kanske e pr0!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Jag skulle nog instämma att denna har för hög K/D samt om de är en pro spelare i dess natur, varför går han nästan bara full recon? Å varför har han fruktansvärt låg score på motion mines?
Hans W/L bekräftar att detta är...
A: Campare å därav brist på motion mines
B: Fuskare å därav naturligt med hög K/D
Bara välja vilken som är troligast, att ha i åtanke är att en K/D 3/1 anses väldigt bra, att ha högre värde ex 5/1 är enastående eller...

Han kan vara den där fjompen som campar långt bak i basen med fruktansvärt bra sens/acc, men mycket talar imot då dagens "spelvärld" är så influerad med 3´e marknads program som ska stödja moral hos vissa individer.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

har ingen video lr screens. Men tycker det räcker med att man har spelet på samma server som han. haxxar igenom alla möjliga föremål, står i spawn med PKM sjukter HS hej vilt! Men kan vara som du säger men JAG tror att han fuskar. Har till och med polare som har mött han som säger exakt samma sak menmen han kanske e pr0!

Visst jag förstår dig och tro mig jag känner exakt likadant, men att hänga ut nån på ett forum som fuskare utan annat bevis än bra stats är inte nåt jag tycker man ska göra. Det finns faktiskt dom som är hästlängder bättre än mig och många fler än mig och som du sa han kan vara camper eller bara ett pr0 som du skrev.

Jag skulle nog vara den förste att hänga ut honom/henne om det fanns bevis(film eller en ban på PB). Att diskutera med sina polare mm visst det gör jag också men just att hänga ut nån på ett forum är inte riktigt rätt enligt mig, spela roll om den personen är svensk eller inte.

Som jag sa tidigare det kan mycket väl vara en fuskare men jag vill gärna ha bevis innan man hänger ut nån på forum.

Bara ett exempel å ta nu inte illa upp LinusM men i dina fantastiska filmmontage hade jag mött dig hade jag trott du fuskade, nu har vi ju bevis på att du inte gör det du e helt enkelt bara bra. Bara ett exempel som sagt men döm hur mycket du vill, diskutera med polare varna andra spelare visst men häng helst inte ut någon utan bevis på ett forum.

Å snälla korsfäst inte mig nu för att försvara denna personen, jag försvarar inte att han/hon inte fuskar utan att det är anklagelser utan bevis(jag räknar inte den personens stats som bevis).

Kan även tillägga att jag har sett betydligt värre stats där dom haft 98% hs på alla vapen med over 1000kills/vapen det däremot kallar inte jag normalt men utan bevis hänger jag inte ut dom personerna heller

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Otaliga gånger har vi i vår klan fått hoppa mellan servrar på grund av så kallade "proffs på att spotta fuskare", medans dem i själva verket inte ens lärt sig spela spelet. Där är skillnad på fuskare och "fuskare".

Suck.... BILDBEVIS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

har bara bilden på vad dom heter ,sen får man kolla upp och bedöma själv :/
suger på att hålla på med filmer så orkar inte fixa dom

jag och jiktin hade spelat ett bra tag,de här va typ 7-8min efter dom joinade ..
så fort man spawnade så gjorde dom headshot,gömde man sig kom dom fram till en direkt och sköt istället
och så klart så sköt dom inte varandra
http://tinypic.com/view.php?pic=15ppy6a&s=7

edit: 5min senare leavade 2st men inte sista
http://tinypic.com/view.php?pic=vscn6a&s=7

Permalänk
Medlem
Skrivet av kyngas:

Fuskare k/d

Ja med sådan K/D så ser det pnekligen ut som dom fuskade alt att motståndarna var ruggigt dåliga xD

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Detta spel har blivit så tråkigt. Va inne en runda igår och vart anklagad av en kille att jag fuskade, påstod att jag körde med wallhack. Han skulle reportera mig till EA och PB o gud vet allt, slutade följa chatten med hans gnällande och svärande efter ett tag.
Körde på HeavyMetal banan som gunner i heli halva tiden och brukar spraya buskar/skog och hus när jag inte har något direkt mål att skjuta på. Ibland lycko-träffar man någon som gömmer sig, fuskar man då? Funkar även bra att söka mål med "Q"-knappen..
Ja menar har man suttit och nött en bana ja vet inte hur länge så börjar man ju lära sig vart folk sitter o trycker.

Visst finns det fusk men ofta känns det som det är mest gnällspikar som inte tål att förlora...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Detta spel har blivit så tråkigt. Va inne en runda igår och vart anklagad av en kille att jag fuskade, påstod att jag körde med wallhack. Han skulle reportera mig till EA och PB o gud vet allt, slutade följa chatten med hans gnällande och svärande efter ett tag.
Körde på HeavyMetal banan som gunner i heli halva tiden och brukar spraya buskar/skog och hus när jag inte har något direkt mål att skjuta på. Ibland lycko-träffar man någon som gömmer sig, fuskar man då? Funkar även bra att söka mål med "Q"-knappen..
Ja menar har man suttit och nött en bana ja vet inte hur länge så börjar man ju lära sig vart folk sitter o trycker.

Visst finns det fusk men ofta känns det som det är mest gnällspikar som inte tål att förlora...

Nu är de ingen som anklagat/påpekat om folk som nyttjar fordons potential utan rent fotsoldater som lottar lite väl bra.
Har varit chaufför i heli så många ggr att jag kan inte ens uppskatta x antal timmar.
Men av de CO pilots man haft så är de max 1 på 50 som vet hur man siktar å söker av.
Men när man liks har någon sådan med sig så äger man kartan utan problem

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Posta i denna tråd med ny info då PB uppdateras eller onormalt hög samling av folk blir listade i PB bans lista.
Så vet man när det är lönt å spela igen

Man kan bli tämligen less på alla dessa satans jävla förbannade fuskare. (f-låt för språk, men man formligen hatar dom)
Nåja BFBC2 torde då vara spelbart nån dag igen nu! YAY
Min profil "COMBAT KNIFE Kills: 1,095"

Det är bara fjantar som blir irriterade över individer som använder språkets alla ord och uttryck.

Hur som, det är sjukt störigt med fuskare. BF 2142 blev man nästan tvungen att sluta spela i förtid pga alla jävla fuskare och pga att nästan inga motmedel sattes in mot dem.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!