Permalänk

Powercolor HD 4890

Är det någon som vill köpa mitt grafikkort? Det är ett Powercolor HD 4890 som säljes pga tappat intresse av spelandet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av speedfreddie:

Är det någon som vill köpa mitt grafikkort? Det är ett Powercolor HD 4890 som säljes pga tappat intresse av spelandet.

Alltså du har varit reggad i snrt ett år och du vet inte vad detta är? http://www.sweclockers.com/annonser

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk

mjo men 15kr vilket rån

Permalänk
Medlem

-.-

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem

Värt det om du får det sålt. Och var inte så snål.

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk

är inte snål haha

Permalänk
Medlem

lol, 15 spänn är ingenting ju!

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk

meh pallar ju inte haha

Permalänk
Medlem

med tanke på att du vägrar 15:- för en annons så antar jag att du vill ha en tusenlapp för ditt gamla grafikkort med?
:skratt:

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Forumet används inte för försäljning, även om man tycker 15 kr är för mycket för en annons.