Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

BF2BC steam (no servers?)

Permalänk
Medlem

BF2BC steam (no servers?)

Hej!

Jag köpte BF2BC på steam rean igår men när jag ska leta på servers på multiplayer får jag endast upp en tysk som alltid är tom.

Finns det inga servrar eller vad är felet för mig? Känns lite trist att inte kunna få möta någon.
Tack!

Permalänk
Skrivet av DANIXZ:

Hej!

Jag köpte BF2BC på steam rean igår men när jag ska leta på servers på multiplayer får jag endast upp en tysk som alltid är tom.

Finns det inga servrar eller vad är felet för mig? Känns lite trist att inte kunna få möta någon.
Tack!

För det första det heter BFBC2

För det andra har du testat adda någon? Och försökt joina igenom där?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

För det första det heter BFBC2

För det andra har du testat adda någon? Och försökt joina igenom där?

Haha, då har man lärt sig något nytt! Har inga som spelar det vad jag vet, så har ingen att adda..
Men förstår fortfarande inte varför inga servrar kommer upp. Funkar i andra spel för mig

Permalänk
Medlem

Se till att alla Filter fälten har värden, som default har den första dropdown listan inget ifyllt och tack vare där blir sökningen totalt gallen.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Se till att alla Filter fälten har värden, som default har den första dropdown listan inget ifyllt och tack vare där blir sökningen totalt gallen.

Tack för tipset, ska kolla när jag kommer hem ifrån EM skiftet. Återkommer

Permalänk
Medlem

Ville inte göra ny tråd bara för en fråga

Min radar/map har försvunnit nere i hörnet och jag ser inte heller hur mycket skott jag har kvar eller så.
Har provat tryckt på varenda tangent, får inte upp skiten!
Vad fan är problemet?

... Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DANIXZ:

Ville inte göra ny tråd bara för en fråga

Min radar/map har försvunnit nere i hörnet och jag ser inte heller hur mycket skott jag har kvar eller så.
Har provat tryckt på varenda tangent, får inte upp skiten!
Vad fan är problemet?

... Tack!

Då har du helt enkelt lyckats joina hardcore mode som ska göra det hela lite mer realistiskt och svårare

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

kanske kör hardcore eller nåt

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Då har du helt enkelt lyckats joina hardcore mode som ska göra det hela lite mer realistiskt och svårare

Skrivet av brajonk:

kanske kör hardcore eller nåt

Satt och tänkte på det efter jag quitade, men var så förbannad på spelet. Gick helt åt skogen, hade inte ens chans innan en kula satt i pannbenet på mig. Ska testa gå in på en vanlig senare. Återkommer men låter som ni har rätt!