Permalänk
Medlem
Skrivet av cookie_monster:

Samma här, men det är den bästa jag använt hittills och jag funderar också på att införskaffa en för att ha på hylla tills den dagen då nuvarande dör och den kanske inte finns att få tag på längre. Efter att ha använt denna med det svarta skrovliga greppet så kan jag heller inte använda möss med "blank" yta längre, de blir ju bara flottiga och obehagliga efter att man använt dom en längre tid, så är inte fallet med G9x.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Logitech MX Air (funkar även att styra i luften)

Epic HTPC-mus.

Till spel kör jag dock Mionix Saiph 1800

Den är skön men en gammal dator vill inte starta med den inkopplad och min nya dator skiter i att väcka den när den går ur hibernation. Enl internet så är det nåt skumt med den musens hårdvara/drivrutiner. Väl i windows funkar den dock bra.

Visa signatur