Driver Cleaner - vart hitta liknande?

Permalänk
Avstängd

Driver Cleaner - vart hitta liknande?

Guru3d hade ett program som heter driver sweeperoch det kostar numera pengar. Finns det något liknande program för att rensa överblivna drivrutiner? Måste få bort nTune bland annat, det ger mig blåskärmar och fungerar inte ÖHT (4 år gammal mjukvara nono).

Men hittar inte något liknande gratisprogram för att rensa.

tips?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Menar du Guru3D - Driver Sweeper? Enligt deras egna webbsida, är detta program freeware (helt gratis, med andra ord).

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Airikr:

Menar du Guru3D - Driver Sweeper? Enligt deras egna webbsida, är detta program freeware (helt gratis, med andra ord).

Jomenvisst var det det jag menade

"Attention - Guru3D Driver Sweeper has been discontinued as such you will not find any download links here any longer"

Stavade fel men allt annat stämmer, det kostar numera pengar och jag letar efter ett alternativ

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Driver Sweeper verkar vara helt gratis. Jag har laddat hem det, installerat det och även startat det - inga köpkrav än så länge. Har dock inte testat att köra en "cleansweep", då jag inte vill förlora mina drivrutiner ^^

Själv använder jag mig av Driver Cleaner .NET. Det kostar bara 67 SEK för en livstids-license (vad jag minns) och det funkar otroligt bra. Efter en liten rundtur i Driver Sweeper, tror jag dock att jag behåller detta program. Otroligt lättskött och smidigt

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Airikr:

Driver Sweeper verkar vara helt gratis. Jag har laddat hem det, installerat det och även startat det - inga köpkrav än så länge. Har dock inte testat att köra en "cleansweep", då jag inte vill förlora mina drivrutiner ^^

Själv använder jag mig av Driver Cleaner .NET. Det kostar bara 67 SEK för en livstids-license (vad jag minns) och det funkar otroligt bra. Efter en liten rundtur i Driver Sweeper, tror jag dock att jag behåller detta program. Otroligt lättskött och smidigt

Det var som fasen.... Måste sökt på något helt fel när jag letade då jag inte hittade det gratis... >_<

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Det var som fasen.... Måste sökt på något helt fel när jag letade då jag inte hittade det gratis... >_<

Hehe, lätt hänt

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.