SW Tor Early access när bokade ni?

Permalänk
Skrivet av monster08:

Det var faktiskt jag som ringde Webhallen och frågade. Den trevliga tjejen i andra änden av luren sa till mig att priset som står i min beställning var det enda priset som gällde. Dvs 899kr. En "Perk" för att man bokade så tidigt.

Fan vad fint!
Kommer inte kunna hämta det förrän på fredag, men meddela mig gärna ifall priset ifrågasätts i butiken. Har nämligen väldigt dålig erfarenhet med deras lusar i butiken.

Visa signatur

En shot på det, tack

Permalänk

Reggade den 11/9e .... hoppas kunna lira den 17e som det ser ut nu....

well, well.... spelet finns att hämta på Webhallen i Solna nu i alla fall.... tar mig dit till helgen

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Citat:

A quick update on today's invites, and a little preview of tomorrow.

Today, we invited people who had pre-ordered up to the very beginning of October (roughly). Tomorrow, we're going to be inviting the same number of people again; that will take us up to the last week or so of November. On Friday, we'll be inviting even more, and we'll give you an update on that tomorrow.

You'll see more servers coming online tomorrow, and almost certainly there will be some queuing. That was always expected. As a reminder, our plan here is to maintain healthy server populations post launch, and during the excitement of launch that will mean queues. That said, we'll be working hard to keep those queues reasonable.

We'll check back in tomorrow with another update.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=16391

Antar att alla är nästan inne på fredag då

Permalänk

Bokade sista november, kom in idag

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av RakatKadaver:

Fan vad fint!
Kommer inte kunna hämta det förrän på fredag, men meddela mig gärna ifall priset ifrågasätts i butiken. Har nämligen väldigt dålig erfarenhet med deras lusar i butiken.

Det ifråga sattes inte Han i kassan var väldigt trevlig. Och sa att det inte var så ofta folk lade in orders så tidigt som mig.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Spruce89:

Hej alla, SW tor närmar sig och jag tänkte höra med er när ni aktiverade eran pree-order kod och vilket datum ni tror eran early access börjar. Trodde att jag var hyfsat snabbt när jag aktiverade 2011-09-11 men många verkar ha bokat mycket tidigare och det skulle vara kul att se hur snabba folk var. Hoppas själv på att få spela 14onde eller 15onde.

°(((=((===°°°(((:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2008.
La in nyckel juli.
Kom in December 16.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Jubileumsmästare

Förbokade spelet 28/11 via fysisk kopia från GAME, kom in 15/12 19:04.

Permalänk
Medlem

Förbokade 12/12 och kom in 16/12.
Gissar att alla har fått access nu.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Förbokade 12/12 och kom in 16/12.
Gissar att alla har fått access nu.

Samma här.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om man köper det från origin nu, kommer man kunna spela det omgående?
tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[4:

;11732121']Om man köper det från origin nu, kommer man kunna spela det omgående?
tack

Jag undrar samma sak, sitter och vill spela NU! Så antingen köper jag via Origin eller CDON de ser båda ut att erbjuda pre-access. Men någon som vet det säkraste köpsättet för att få early access får gärna svara.

Mvh Uttråkad

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[4:

;11732121']Om man köper det från origin nu, kommer man kunna spela det omgående?
tack

Jag tror det men jag är inte säker. Jag tror ingen av oss vet förutom Bioware eller om det är någon som precis själv har köpt spelet och registrerat pre-order koden.

Permalänk
Medlem

Yes det går, köpte på origin o kan spela

Permalänk
Skrivet av monster08:

Det ifråga sattes inte Han i kassan var väldigt trevlig. Och sa att det inte var så ofta folk lade in orders så tidigt som mig.

Det gjorde det itne för mig heller!
Jag kom in och visade beställningsmejlet och han tittade på det, fnös lite när han frågade: "Du har bokat det länge va?"
Med undertext på att egentligen ska den inte kosta så här lite, men du kommer få den ändå.
Jag tog tag i hans tröja slet han över disken och sa, "TVÅ OCH ETT HALVT ÅR HAVE I WAITED".
Fast inte riktigt.

Jag hoppas du spelar på rikligt, för du får nämligen lira å mina vägnar också. Lagom tajmat att ha ett 20 timmars jobbpass nu under helgen.

Visa signatur

En shot på det, tack

Permalänk
Medlem

Beställde mitt på cdon idag, borde jag räkna med en pre access kod? Står att man ska få en men verkar si så där i recensionerna på spelet, vissa har fått vissa har inte. Någon som bokar på cdon nyligen och fått pre access?

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation