Vilket spel har ni spenderat mest tid på?

Permalänk
Medlem

Wow tror jag. Minns ej dock hur många timmar.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Wow här också lite drygt 4300 timmar...

Permalänk
Medlem

Fan va sick hur mycket folk spelar asså Ingen illa ment alls, men jag lirar ganska mycket enligt mig själv, och det mesta jag har är typ 180h Battlefield 3

Om man inte räknar Travian då, det spelar man ju till och från dygnet runt (servern pausar aldrig), och en runda är ca 12 månader. Så borde slå er alla där !

Permalänk
Medlem

Definitivt StarCraft (Brood War) för min del. Spela't t.o.m i i skolan i högstadiet med andra i klassen och läraren

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk

Spelade Halo 3 mest, ca 29-30 dagar och de motsvarar ca 700 timmar.
Älskade det spelet, det bästa jag någonsin spelat hittills.

Permalänk
Medlem

2200h på Counter strike source sedan mätningen började, skulle gissa att jag har typ 2000h till innan steam började mäta. Så minst 4000h på Counter strike source sedan 2004, det har gett mig mycket i livet och ångrar ingenting. Svårt att säga vad jag har missat, säkerligen en hel del som jag har missat på läxor osv men lider inte mycket för det, kom in på läkarutbildningen som jag alltid velat och är snart klar med min sjätte termin

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Hedersmedlem

WoW = 160 dagars speltid = 3800 h
Halo 3 = 4000 matcher á ca 15 minuter = 1000 h
SSB Melee = 3800 VS Matcher á ca 10 minuter = 630h

Halo 3 och SSB Melee har även en kampanj m.m. som jag inte har några siffror på, men kan konstatera att det är en hel del timmar som är lagd ner i dem också.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."