Scroll of Resurrection

Permalänk
Medlem

Skickar gärna också en Scroll till någon som efter ett uppehåll är sugen igen! PMa mail adress.

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

En månad! Var 3 månader förr tror jag.

Bara en?! Nu blev jag väldigt glad fick en res idag, och dum som jagvar så valde jag att boosta upp en holy pala nu är det ju bara att vänta en månad, och sen göra om det igen, fast med en mage eller nåt ist dessutom så blir det perfekt att köpa ett gamecard om en månad, som sen räcker till dreamhack, innan jag tar en paus över sommaren

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Bara en?! Nu blev jag väldigt glad fick en res idag, och dum som jagvar så valde jag att boosta upp en holy pala nu är det ju bara att vänta en månad, och sen göra om det igen, fast med en mage eller nåt ist dessutom så blir det perfekt att köpa ett gamecard om en månad, som sen räcker till dreamhack, innan jag tar en paus över sommaren

Skickades från m.sweclockers.com

Ledsen att behöva spräcka din glädje men det går bara att göra en gång per account

Får jag behålla Cataclysm? Jag hade bara TBC men så fick jag en rescurrection, så får jag behålla Cataclysm föralltid eller endast dessa 7 gratisdagar?

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Ledsen att behöva spräcka din glädje men det går bara att göra en gång per account

Får jag behålla Cataclysm? Jag hade bara TBC men så fick jag en rescurrection, så får jag behålla Cataclysm föralltid eller endast dessa 7 gratisdagar?

Jaha... jag får väl lvla upp en dk eller nåt då...

Tror du får behålla cara för alltid

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag kan också skicka Scroll of Resurrection till någon fall nån vill ha.. Helst någon som hade tänkt tanka på så man kan får mounten då jag är nära 100mounts på min main char
Men kan även ge till folk som bara vill testa spelet och fall nån gillar det så är det bra för alla

Permalänk
Medlem

Kan också skicka en Scroll till någon.

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem

Instant lvl 80 + 7 dagar gratis speltid. Vem vill ha?

Jag kan skicka 1 scroll of resurection om dagen.

Någon som inte har spelat WoW på ett tag? Sugen på att börja lira igen?

Ge mig ditt Battle.net ID + Mail + Namn så skickar jag en Scroll of Resurection till dig.
Av detta får du 7 dagar gratis speltid, en lvl 80 character och free character migration (till min realm?).

Jag kan skicka ut 1st om dagen, så det är bara skicka mig dina uppgifter så ska jag skicka ut så många som möjligt.

Varför gör jag detta undrar ni?
http://eu.battle.net/wow/en/item/76889 <-- thats why

Ha D!

Permalänk
Medlem

Jag kan skicka 1st om dagen!

Skriv mig ett privat meddelande på sweclockers, så kirrar jag det!!!

Booyaaah!!

Permalänk
Medlem

Jag föredrar att spela WoW gratis!

Visa signatur

Citera mig för svar!
[ASUS Sabertooth P67] [Intel Core i5 2500K @ 4.2ghz] [Gigabyte Radeon 7970]
[16GB Corsair Vengeance @ 1600Mhz] [Corsair Force Series 3 GT 120GB] [Seagate Barracuda 1TB 7200RPM]
[Corsair Obsidian 800D] [Corsair CX V2 600W]

Permalänk
Medlem
Skrivet av marww:

Jag kan skicka 1 scroll of resurection om dagen.

Någon som inte har spelat WoW på ett tag? Sugen på att börja lira igen?

Ge mig ditt Battle.net ID + Mail + Namn så skickar jag en Scroll of Resurection till dig.
Av detta får du 7 dagar gratis speltid, en lvl 80 character och free character migration (till min realm?).

Jag kan skicka ut 1st om dagen, så det är bara skicka mig dina uppgifter så ska jag skicka ut så många som möjligt.

Varför gör jag detta undrar ni?
http://eu.battle.net/wow/en/item/76889 <-- thats why

Ha D!

Dem får även cataclysm gratis, även om dem har vanilla wow

Mvh Billy

Visa signatur

Stationär: I7 8700k | Asus prime Z370-a | 32GB Corsair Vengeance 3200Mhz CL16 | | Corsair RM750x | Corsair H110 V2 | Samsung Evo 960 500GB | Seagate 600 Pro 480GB | RTX 2080 | Be Quiet Dark Base Pro 900

Permalänk
Medlem

Kan någon som fortfarande har en scroll kvar PMa mig?

Permalänk
Medlem

Kan man fortfarande boosta upp en 80 om man redan har en 85?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag tar sjukt gärna emot en Scroll of Resurrection! PM:a mig ifall ni är vänliga att ge mig en..

Permalänk

Jag tar gärna en Scroll of Resurrection om någon har! PM ifall någon vill ge en..

Visa signatur

P55-GD65 | i7 860 | DDR3 6GB | 5770 1GB | Corsair PowerSupply 850W TX | HDD 1,5tb | Corsair SSD 64GB

Permalänk

Fick en scroll , boom en priest till lvl 80 ----> spelade 15 min sen slutade. Wow är slut för min del GW2 is the future.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

Är det någon som behöver en scroll så skicka PM till mig.

Permalänk
Medlem

Kan skicka SOR spelar på Stormscale horde kan bidra med lite guld i ditt lvlande

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nikkop:

En månad! Var 3 månader förr tror jag.

Ja, en månad kommer det att vara. Dock för att få en level 80 etc. måste du ha varit inaktiv sedan _innan_ den fjärde mars. Annars är det no-go, är jag rädd.

För övrigt har jag sex mer scrolls att skicka idag. Kolla mitt inlägg på sida 2 i tråden för info.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

scroll

vill ha en, PM:a mig!

Permalänk

Har en att använda, pm:a mig för en scroll.

Permalänk
Medlem

Skulle oxå vilja ha en tack. Skicka ett pm tack

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja skicka någon en scroll. skicka PM

Permalänk
Medlem

Skicka PM om någon vill ha en Scroll.
Bifoga:

Email till ditt battle.net/Real ID.
Namnet battle.net står på.
Vart du vill ha karaktären, samt vilken faction.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

jag har en scroll att skicka, nån som vill ha ?
PM:a mig

Permalänk
Medlem

någon kan skicka mig

Cynosura
Auchindoun

Permalänk

PM:a mig om någon vill ha en scroll

Visa signatur

P55-GD65 | i7 860@2,80 | DDR3 6GB | GTX 570 | Corsair PowerSupply 850W TX | HDD 1,5tb | Corsair SSD 64GB

Permalänk
Medlem

Att folk vill dela ut resurrection är ju ENBART för att få en egen månads spel gratis...fattiga snyltare...

Visa signatur

Intel i9 13900K @ 5,8 ghz, Corsair Hydro H150i PRO RGB, Corsair Vengeance Pro 64GB DDR5 6400mhz , Asus ProArt OC RTX 4080 Super 16GB GDDR6X, MK ASUS ROG Z690 MAXIMUS HERO , HDD1 Samsung 990 Pro 2TB, HDD2 4TB Samsung 990 Pro 2TB , Creative Recon 3D, Asus Hyperion™ GR701 =)

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av skydiver:

Att folk vill dela ut resurrection är ju ENBART för att få en egen månads spel gratis...fattiga snyltare...

det ända du får är en mount, men om du säger så......
den som tar emot resurrection får mer en den som skickar!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Avstängd

Även jag testade att gå tillbaka till WoW via scroll of resurrection efter att ha spelat SWTOR ett par månader nu...

Tröttnade direkt efter bara några minuter, stängde ner och tog bort skiten och gick tillbaka till swtor.....

swtor har en framtid, det har inte wow.

wow är uttjatat och fult, gammalt helt enkelt.

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blazin87:

Även jag testade att gå tillbaka till WoW via scroll of resurrection efter att ha spelat SWTOR ett par månader nu...

Tröttnade direkt efter bara några minuter, stängde ner och tog bort skiten och gick tillbaka till swtor.....

swtor har en framtid, det har inte wow.

wow är uttjatat och fult, gammalt helt enkelt.

Swtor har redan börjat märka en mindre spelarandel. Jag känner bara ett fåtal som börjat med Swtor och det är mest äldre personer runt 30+. Med tanke på allt nytt som snart kommer i Wow kommer spelet fortsätta vara störst!

Det enda spel som på allvar kan utmana Wow är INTE Swtor utan GW 2.