Scroll of Resurrection

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en SoR jag med.. Släng iväg ett PM till mig om någon kan tänka sig skicka en.

Permalänk
Medlem

Pma om ni vill ha Scrolls, jag skickar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexErikssoon:

Skickat! Brukar ta ett litet tag innan det kommer fram..

Skulle va j*vligt schysst o köpa 30 dagars gametime också för jag behöver verkligen det där mountet man får just nu.

Man tackar!
Hur lång tid är "ett litet tag"?
Det har tyvärr inte dykt upp något i korgen ännu.

Permalänk
Medlem

Kan fixa Scroll om nån behöver

Permalänk
Skrivet av Rockholm:

Man tackar!
Hur lång tid är "ett litet tag"?
Det har tyvärr inte dykt upp något i korgen ännu.

Ett par timmar kanske skulle jag tro. Att du inte har fått det än är konstigt, säkert på att du skrev rätt mail? Isf kan jag skicka en till!

Visa signatur

Zotac GeForce GTX 570 ‡ Intel Core i5 2500K ‡ MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 ‡ Corsair Vengeance 8GB ‡ Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Kolla alltid även skräpposten vid osäkerhet. Då mycket falska invites också cirkulerar kan vissa äkta råka klassas som spam ibland.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexErikssoon:

Ett par timmar kanske skulle jag tro. Att du inte har fått det än är konstigt, säkert på att du skrev rätt mail? Isf kan jag skicka en till!

Yes, ska vara rätt mail: magnushaag84@gmail.com
Kikade i skräppost också men det var tomt. Prova annars att dra en till min gamla hotmail (nu får man skämmas): mr_buffy@msn.com =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rockholm:

Yes, ska vara rätt mail: magnushaag84@gmail.com
Kikade i skräppost också men det var tomt. Prova annars att dra en till min gamla hotmail (nu får man skämmas): mr_buffy@msn.com =D

Du får inget mail, inviten kommer direkt på ditt battle-net account. Klicka in på fliken scroll of ressurection så ska den finnas där

EDIT: din mail måste även vara bundet till ditt battle-net acc, annars funkar det inte överhuvudtaget

Visa signatur

🎮 → Ryzen 7 3800X • GeForce RTX 2080 SUPER
• 16GB DDR4 • ASUS ROG Strix B450-F GAMING
🖥️ → LG 34GK950F - 34" Curved 144hz 21:9 QHD
🎧 → Philips Fidelio X2 / 🎤→ Svive Hydra
🖱️ → Glorious Model D / ⌨️ → Ducky One 2 TKL

Permalänk
Skrivet av Rockholm:

Yes, ska vara rätt mail: magnushaag84@gmail.com
Kikade i skräppost också men det var tomt. Prova annars att dra en till min gamla hotmail (nu får man skämmas): mr_buffy@msn.com =D

Funkar inte sådär, din mail måste vara din battle.net-konto mail. Alltså det du loggar in i WoW på.

Säg den mailen så skickar jag till den!

Visa signatur

Zotac GeForce GTX 570 ‡ Intel Core i5 2500K ‡ MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 ‡ Corsair Vengeance 8GB ‡ Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexErikssoon:

Funkar inte sådär, din mail måste vara din battle.net-konto mail. Alltså det du loggar in i WoW på.

Säg den mailen så skickar jag till den!

Ahh men sicken jävla dumkopf man är, hehe!
Trodde det skulle komma ett mail där man fick typ en länk med ett lösenord som man skulle smiska in i battle.net kontot.

Då är mailen mr_buffy@msn.com
Ni får ursäkta mig

Permalänk
Medlem

Kan skicka scroll om någon vill ha?

PM'a e-mail!

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Skrivet av Rockholm:

Ahh men sicken jävla dumkopf man är, hehe!
Trodde det skulle komma ett mail där man fick typ en länk med ett lösenord som man skulle smiska in i battle.net kontot.

Då är mailen mr_buffy@msn.com
Ni får ursäkta mig

Fint, nu har jag skickat.

Visa signatur

Zotac GeForce GTX 570 ‡ Intel Core i5 2500K ‡ MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 ‡ Corsair Vengeance 8GB ‡ Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en scroll av någon vänlig själ! Pm:a mig så ska jag skriva mitt kontonamn, tack!

Permalänk
Medlem

Har några extra Scrolls of Resurrection, bara att pm:a mig om någon vill ha en.

Permalänk
Medlem

Tja! Vill bli Scrollad av någon.

PM för mail osv.

Permalänk

hej! vill också bli scrollad av någon mohamedali270@hotmail.com

MVH

Visa signatur

Tharmaltek GT Snow / i7 6700k / Noctua NH-D14 /Nvidia RTX 3080 / Gigabyte Z170-World Of Tanks / Corsair 750w / 16gb / 1tb / Crucial MX300 525GB

PS5 / Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Kan skänka scrolls bara att citera eller skirva ett meddelande

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Skrivet av Hemming:

Kan skänka scrolls bara att citera eller skirva ett meddelande

send me one plz mohamedali270@hotmail.com

Visa signatur

Tharmaltek GT Snow / i7 6700k / Noctua NH-D14 /Nvidia RTX 3080 / Gigabyte Z170-World Of Tanks / Corsair 750w / 16gb / 1tb / Crucial MX300 525GB

PS5 / Xbox Series X

Permalänk
Medlem

kan också skicka scrolls om nån vill ha

Visa signatur

[I9 10900K][Z490 Auros Master][32gb G.Skill 3600mhz CL16][RTX 3080 Auros Master]
Don't take life to seriously, you'll never escape it alive anyways.

Permalänk

Liten fråga om scrolls, Om man får ett scroll, kan man då komma upp till lvl85 under de 7 dagarna eller är man låst vid lvl80 som i cataclyst trailen? Lite sugen på att se de nya områdena trots att jag inte fick en väldigt positiv upplevelse när jag körde trailen för nån månad sen...

Permalänk
Medlem

Dra iväg ett PM om ni vill ha invites

Visa signatur

5900x, asus dark hero, 64GB ram, RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Liten fråga om scrolls, Om man får ett scroll, kan man då komma upp till lvl85 under de 7 dagarna eller är man låst vid lvl80 som i cataclyst trailen? Lite sugen på att se de nya områdena trots att jag inte fick en väldigt positiv upplevelse när jag körde trailen för nån månad sen...

ja du kan lvl till 85

Visa signatur

[I9 10900K][Z490 Auros Master][32gb G.Skill 3600mhz CL16][RTX 3080 Auros Master]
Don't take life to seriously, you'll never escape it alive anyways.

Permalänk

fick följande: This account is not eligible to use a Scroll of Resurrection.
This World of Warcraft account either does not meet the qualifications to use a Scroll of Resurrection, or you may have already accepted a Scroll of Resurrection in the past. See the FAQ for eligibility details. när jag skulle använda mitt scroll vad är felet? :/

Visa signatur

Tharmaltek GT Snow / i7 6700k / Noctua NH-D14 /Nvidia RTX 3080 / Gigabyte Z170-World Of Tanks / Corsair 750w / 16gb / 1tb / Crucial MX300 525GB

PS5 / Xbox Series X

Permalänk
Skrivet av black south:

fick följande: This account is not eligible to use a Scroll of Resurrection.
This World of Warcraft account either does not meet the qualifications to use a Scroll of Resurrection, or you may have already accepted a Scroll of Resurrection in the past. See the FAQ for eligibility details. när jag skulle använda mitt scroll vad är felet? :/

Citat:

To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft account, and their account must have become inactive on or before March 4th, 2012.

http://eu.battle.net/support/en/article/scroll-of-resurrection-faq#q3

Har ditt konto varit inaktivt innan 4de mars?

Visa signatur

Zotac GeForce GTX 570 ‡ Intel Core i5 2500K ‡ MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 ‡ Corsair Vengeance 8GB ‡ Fractal Design Define R3

Permalänk
Skrivet av AlexErikssoon:

ohh tror det var 8 mars som mitt member tog slut. får man vänta några dagar extra nu?

Visa signatur

Tharmaltek GT Snow / i7 6700k / Noctua NH-D14 /Nvidia RTX 3080 / Gigabyte Z170-World Of Tanks / Corsair 750w / 16gb / 1tb / Crucial MX300 525GB

PS5 / Xbox Series X

Permalänk
Skrivet av black south:

ohh tror det var 8 mars som mitt member tog slut. får man vänta några dagar extra nu?

Ingen aning, det har stått 4de mars ett tag nu! De uppdaterar väl det snart skulle jag tro..

Visa signatur

Zotac GeForce GTX 570 ‡ Intel Core i5 2500K ‡ MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 ‡ Corsair Vengeance 8GB ‡ Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Bara att PMa mail så skickar jag en scroll.

Permalänk
Master of Overkill

Jag har runt 80 scrolls om någon vill ha. PM om någon vill ha.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Har en scroll över här åxå.. Pmá så skickar jag den omgående...

Permalänk
Medlem
Skrivet av black south:

ohh tror det var 8 mars som mitt member tog slut. får man vänta några dagar extra nu?

Jag kan skicka SoR till dig om du behöver