Officiellt: Diablo III släpps den 15 maj

Permalänk
Medlem

Ingen som tvingar dig att köpa av blizzard. Köp en nyckel nånannanstans istället

Permalänk

Collectors edition kommer det att bli, sen blir det att ta ledigt från jobbet resten av veckan och lana i en stuga i dom värmlänska skogarna!

Permalänk
Medlem

Tror inte att man kommer att spela denna på grund av endel orsaker men snyggt inloggnings fönster har den gämnfört med wow, om de ändå kunde ha haft kvar den första modellen med twighlight hammer portal istället för den där löjliga draken över Stormwind (eller möljighet att välja mellan båda).

www.youtube.com/watch?v=OzdeSPelHK0

Visa signatur

CPU: Intel i9-12900K Cooler: Asus TUF Gaming LC 240 ARGB MB: Asus TUF Gaming Z690 Plus Wifi D4 GPU: Asus TUF GeForce RTX 3080 Ti 12GB Case: In Win D-Frame HD: Intel Optane 900P 280GB, WD Black SN850 1TB Mem: Kingston Fury Beast RGB 3600MHz CL17 32GB PSU: Corsair AX760 OS: Win11 Pro

Permalänk
Medlem

Alltså förstår inte varför ni gnäller om att det inte går att köra offline. Man har ju ALLTID en bra internetuppkoppling nu för tiden, även då man lanar. Det märks ju inte av. Sen är det väll lättare att stänga av fusk och liknande för blizz om dem inte har med LAN.

Permalänk

Är sugen att köpa det men tor jag vuxit upp en hel del dessvärre

Tråkiga är att man måste vara online jämt. har ostadig mobil uppkoppling och den lilla datamang vet de tusen om jag ens vill lägga på att spela med då jag överskrider den rätt fort genom att bara surfa lite forum typ.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av evulme:

Förhandsbokade mitt redan i september 2008

Hehe jag med, blev lite förvånad när jag kikade på kvittot, kom inte ihåg att de va så mycket som 3,5 år sedan ^^

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Skrivet av Ixos:

Nej förlåt jag glömde. 400W = 0.4kW = ca 40öre per timma för att ha igång datorn.

Ehrm hur fick du ihop det där?
1kWh ligger på runt 1kr. dock tar man med alla avgift såsom nätavgiften mm så hamnar det runt 1kr och 60öre.

Låter inte så mycket vilket det inte är om man är ensamstående etc. men är man 5 pers så tickar såna kostnader iväg jäkligt snabbt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

Ehrm hur fick du ihop det där?
1kWh ligger på runt 1kr. dock tar man med alla avgift såsom nätavgiften mm så hamnar det runt 1kr och 60öre.

Låter inte så mycket vilket det inte är om man är ensamstående etc. men är man 5 pers så tickar såna kostnader iväg jäkligt snabbt.

Okej 24 öre mer i timman då??? (om man inte har mitt elabonnemang)

Några öre hit eller dit i timman spelar dock inte speciellt stor roll om vi jämför med vad andra nöjen kostar per timma. Bara att åka bil eller kollektivt till och från sina andra nöjen borde gå på mångfaldigt mer än att ha igång en dator (även om du inte alltid själv betalar).

Permalänk

Skönt att man redan betalat för Collectors edition med frakt och allt så det kommer med DHL direkt till dörren

Slippa kö och skit!

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem

Jag minns i min ungdom när jag spelade diablo1 på 56k och senare på ISDN (hette det så?), diablo2 kom ju som sagt efter och det har man spelat fram tills nu. Nu sitter man och tuggar fradga och väntar på diablo3 (vilket jag givetvis förbokat)
Jag sa till tanten min här hemma att: "Den 15:e maj tar jag ledig från det vanliga livet ett tag"
Tant svara: "Öhhh, va? Vad menar du?
Jag: "Jo diablo3 kommer ut 15:e maj"
Tant: "Jaha..."

Visa signatur

[Chassi:Fractal Design R5 "Blackout Edition" Windowed] [PSU:Corsair RM750x] [Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING] [CPU:i7-6700K@Stock] [Kylare:BeQuiet! Pure rock] [Ram:32gb Kingston HyperX Savage DDR4 2666MHz]
[GPU:ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming]
[SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB] [HDD:WD Black 1tb]

Permalänk
Medlem

Skönt att allt är bokat och klart !!

Permalänk
Skrivet av Mormis:

Jag kan se förbi de flesta sakerna med diablo 3, men att det är 4 spelare max per game är ju helt idiotiskt. Hur många har inte en kompiskrets som vill lira d3 när det kommer ut?

skojar du fan va kasst!

aja diablo 2 äger fortfarande fan skoj o lira ännu :).

mm längtat efter detta blir nog till att hinna köpa ny dator då tills 15 maj kan bli kämpigt hehe.

Permalänk
Medlem

Här kommer pre-download för dom som vill ha allt klart att installera till releasen
http://www.mediafire.com/?m0q73c32de433pj

Permalänk
Medlem

Känner mig lite skeptiskt till om jag ska köpa det eller inte.. Betan var inte så jätteimponerande, dock var det ju en beta..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Grejjen är D3 till skillnad från SC2 är ett rent onlinespel där en stor del av koden körs på Blizzards servrar så det enda sättet att spela olagligt är om någon skapar en helt egen serverimplementation från scratch och hostar en egen server.

Att folk gör emulatorer kommer visserligen att ske, dock kommer det ta lång tid innan de fungerar skapligt och de kommer aldrig att bli i närheten av lika bra som de officiella servrarna.

Förhoppningsvis har du rätt i din tanke. Den första veckan, eller månaden, är ju ganska kritisk för moderna spel rent försäljningsmässigt.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

Är sugen att köpa det men tor jag vuxit upp en hel del dessvärre

Kan man någonsin växa ifrån Diablo? Har spelat både ettan och framför allt tvåan för mycket under mina år. Men kanske är som du säger, snart får vi reda på om jag vuxit ifrån det eller ej.

Skrivet av duckstar:

Här kommer pre-download för dom som vill ha allt klart att installera till releasen
http://www.mediafire.com/?m0q73c32de433pj

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/398314_1015058...

Ah! Du får inte lägga upp såna bilder med hints om att man kan installera, får rysningar i hela kroppen bara av tanken.

För mycket nostalgi just nu känner jag!

Permalänk
Medlem

Jäkla synd att Blizzard inte vill ge spelet stöd för flera skärmar

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

är det många fler än jag som tycker att Betan är väldigt linjär? blir ju ingen utmaning alls om hela spelet blir så sen =(

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jäkla synd att Blizzard inte vill ge spelet stöd för flera skärmar

Men det är väl självklart? Man ska bara kunna se det i karaktärens omedelbara närhet.