Officiellt: Diablo III släpps den 15 maj

Permalänk
Medlem

Jag gråter av lycka!!!

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem

You are not prepared !

http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/diablo-3/10042969.htm...
http://www.g2play.net/store/Diablo-3-Digital-Download.html

Skrivet av flashen:

Har man jobb är 200 pix inget

Fel, 200kr är ganska mycket pengar oavsett. Du får se när du blir lite äldre, bebis, lån och grejer

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Har man jobb är 200 pix inget

Har man jobb kommer man antagligen inte hem förens efter posten ändå så då är det enligt mig ännu mindre intressant..
och det handlar knappast om pengarna i sig, mer principen... betala nästan 50% extra för att få det några timmar tidigare.
Förstår det fullt ut om siktar på att ta worlds first maxlevel eller liknande, men jag väntar glatt 15timmar och sparar in ~200kr

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

Kommer inte köpa ..

Visa signatur

Radeon HD 7970 DirectCU II || Corsair HX 850W PSU || Corsair H80 || ASUS Sabertooth Z77 || Corsair Carbide 500R || 2x Western Digital Caviar® Green 2TB || Crucial M4 128GB || Corsair SSD Force Series™ GT 120GB || Intel 3770k 3,5Ghz || Corsair Dominator Platinum 1866MHz 8GB CL9 || BenQ XL2420T 120hz

Permalänk
Skrivet av WoXeR123:

Registrera nyckeln på ditt battle.net konto och ladda ner klienterna Funkar perfekt på windows 7 här.

Det funkade inte heller? Får bara svart bild med ett litet vitt streck uppe i hörnan? Så drygt får väl prova att installera på xp-datorn och hoppas det funkar där.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Nästan 300kr dyrare på Steam. Oftast omkring 200kr dyrare.

Skyrim på Steam vid release €59.99

Skyrim på skiva på PS3 €35
Skyrim på skiva på PC €35

". The Elder Scrolls V: Skyrim (EU) 39.97 €"

Vart iaf vad jag betalade för min kopia jag har på Steam.

Permalänk
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hjorten66:

Tusan oxå blev så sugen så jag installerade II an men får det inte att funka med win 7 står ju windows 95-98 på skivorna.. Någon som vet hur man ska få det att funka..

Right-click your Game.exe file and in the compatibility view, make certain you are running the game under Windows XP SP2/3 mode, and DISABLE DESKTOP COMPOSITION. This should allow your game to start normally.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Har man jobb är 200 pix inget

Förvisso, men känslan av att känna sig lurad väger tyngre.

Permalänk
Medlem

Kör alla Battle.net-installationer med torrentbaserad nerladdning? Om inte så kan det bli ett problem att ladda ner. Trycket kommer vara helt galet de första dagarna. Jag slår vad om att servrarna kommer vara skit de första dagarna, precis som när Diablo 2 och WoW släpptes i europa. Troligtvis är det Telia som står för bandbredd och servrar denna gång också...

Jag kommer köpa mitt exemplar från en internetbutik. En till två dagar efter lansering är nog lagom. Kommer lira igenom hela spelet med tjejen ändå så att vara on par med alla andra är inget för mig. Gamerchicks ftw.

Jag låter negativ men jag spricker virtuellt av lycka just nu.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Hehe. Ska bli sjukt kul att läsa folks besvikelse över spelet när det väl är släppt :D.

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av robbankentor:

Right-click your Game.exe file and in the compatibility view, make certain you are running the game under Windows XP SP2/3 mode, and DISABLE DESKTOP COMPOSITION. This should allow your game to start normally.

Jag nöter Diablo 2 fortfarande. Det spelet är fortfarande hållbart och många spelar det fortfarande. Det mest bedrövliga med det spelet är att det är otroligt många spammers. Omöjligt att blockera också... kul. Varenda publikt game du skapar/joinar så joinar det direkt spammers som blir kickade på en gång men de joinar igen lite då och då med andra konton. Är du inne i ett privat game så får du också spam fast genom private message...

Du måste ha en monsterdator för att du ska kunna spela spelet i Direct3D utan lagg då och då. Spelet är optimerat för en 12 år gammal dator. För att få igång DirectDraw måste du klicka i 256-färger också. Färgerna kan bugga ibland men bara i menyerna och det är det värt. Inte kul att stå still i några sekunder man är nere bland dödsdockorna i Durance Of Hate på Hell.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Skrivet av Leedow:

Kör alla Battle.net-installationer med torrentbaserad nerladdning? Om inte så kan det bli ett problem att ladda ner. Trycket kommer vara helt galet de första dagarna. Jag slår vad om att servrarna kommer vara skit de första dagarna, precis som när Diablo 2 och WoW släpptes i europa. Troligtvis är det Telia som står för bandbredd och servrar denna gång också...

Jag kommer köpa mitt exemplar från en internetbutik. En till två dagar efter lansering är nog lagom. Kommer lira igenom hela spelet med tjejen ändå så att vara on par med alla andra är inget för mig. Gamerchicks ftw.

Jag låter negativ men jag spricker virtuellt av lycka just nu.

hittills så har wow och sc2 använt torrent protokollet så det är en ganska så säker gissning att d3 kommer fortsätta i samma spår.

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk

Collectors Edition är bokad

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem

"Spelaren dyker in i en mörk fantasyvärld och ska rädda världen från diablo"
Skrattade lite där, vad är det mörka i diablo 3?
Diablo 2 är vad jag kallar en mörk fantasyvärld..

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zeleni:

You are not prepared !

http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/diablo-3/10042969.htm...
http://www.g2play.net/store/Diablo-3-Digital-Download.html

Fel, 200kr är ganska mycket pengar oavsett. Du får se när du blir lite äldre, bebis, lån och grejer

Tur att man ska punga ut 1000 kr för collectors edition då !

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Uzor:

"Spelaren dyker in i en mörk fantasyvärld och ska rädda världen från diablo"
Skrattade lite där, vad är det mörka i diablo 3?
Diablo 2 är vad jag kallar en mörk fantasyvärld..

Var en intervju med Jay Wilson angående just det du säger, dvs att det inte känns lika mörkt å gothic som diablo2. Anledningen är att om du vill ha en hyfsad detalj nivå så går det inte att göra det hur mörkt som helst.

Grafiken i diablo2 såg ju ut som tetris så det var ju bara å dimma ner det, funkar inte riktigt så om man kör en grafisk motor av nyare slag

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

det kan juuh bero på att Steam ÄR en butik vilket blizzard då inte är..

Jamen va trevligt, vart är deras adress så att jag kan gå ned och köpa min Diablo 3 skiva där när det släpps då?

Permalänk
Skrivet av anon173009:

Tur att man ska punga ut 1000 kr för collectors edition då !

1000kr för collectors edition? antingen har du för mycket pengar or you sir, are an idiot.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem

köpte det direkt lätt värt 60 euro

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon173009:

Var en intervju med Jay Wilson angående just det du säger, dvs att det inte känns lika mörkt å gothic som diablo2. Anledningen är att om du vill ha en hyfsad detalj nivå så går det inte att göra det hur mörkt som helst.

Grafiken i diablo2 såg ju ut som tetris så det var ju bara å dimma ner det, funkar inte riktigt så om man kör en grafisk motor av nyare slag

Kvalificerat skitsnack och dåliga bortförlaringar kallas det på svenska. Mycket lätt att urskilja för ett tränat öra/öga.

Finns massvis med riktigt snygga spel där mörker och skuggor har framträdande roller i grafiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Officiellt: Diablo III släpps den 15 maj

Tyvärr, det släpps veckan innan tentorna...

Där får jag ursäkta mig. Jag fick något konstig uppfattning om att det var den 25:e maj även om jag läste flera nyhetsinlägg precis. Var nog inte riktigt vaken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

På vilket sätt bestämmer du över vad Sweclockers rapporterar om?

Om du inte äger 51% av företaget så tycker jag att du kan sluta åma dig då ingen bryr sig om din åsikt.

Han har väl inte direkt bestämt något? Tycker inte han åmade sig ett dugg? Tycker du borde åma lite mindre.

ONT: Kommer kööööpas och laaaaanas!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Har man jobb kommer man antagligen inte hem förens efter posten ändå så då är det enligt mig ännu mindre intressant..
och det handlar knappast om pengarna i sig, mer principen... betala nästan 50% extra för att få det några timmar tidigare.
Förstår det fullt ut om siktar på att ta worlds first maxlevel eller liknande, men jag väntar glatt 15timmar och sparar in ~200kr

Jag jobbar natt så jag kommer ta med min bärbara dator och spela på jobbet. 200:- när man inte har jobb kanske är mycket , men jobbar man så är 200spänn lite fika pengar, och kan man få det mycket snabbare så why not? Jag kommer helt klart köpa visa battle.net.

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ixos:

Kvalificerat skitsnack och dåliga bortförlaringar kallas det på svenska. Mycket lätt att urskilja för ett tränat öra/öga.

Finns massvis med riktigt snygga spel där mörker och skuggor har framträdande roller i grafiken.

Utveckla.

e/ Har nämligen spelat betan fanatiskt, och anser att det är hyfsat mörkt.. sen vet jag med mig att alla ställen i Diablo2 inte var direkt pitchblack heller.

e
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon173009:

Utveckla.

e/ Har nämligen spelat betan fanatiskt, och anser att det är hyfsat mörkt.. sen vet jag med mig att alla ställen i Diablo2 inte var direkt pitchblack heller.

Tycker faktiskt d3 ser ut att bli mörkare än d2.. Däremot så är ju d3 ett barnspel i jämförelse med Diablo, 1an alltså ...

En liten video http://www.youtube.com/watch?v=Fl5I5CUTqh4

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dimuman:

Tycker faktiskt d3 ser ut att bli mörkare än d2.. Däremot så är ju d3 ett barnspel i jämförelse med Diablo, 1an alltså ...

Jo visst, går inte jämföra med ettan. Var som att titta på en skräckfilm när man satt där 8 bast och spelade på morsans gamla IBM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av toxicstone:

1000kr för collectors edition? antingen har du för mycket pengar or you sir, are an idiot.

Allt handlar om prioriteringar

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

Så det finns ingen chans att man får paketet dagen innan? Satan i gatan!

Nopp har kollat med dessa butiker hittills: inet, webhallen, cdon, dustin alla samma resultat: sköter sig posten så får man det den 15e maj.

så där loosa dom mig som kund inför diablo 3 iaf.

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk

har förhandsbokat på Gamestop, finns det någon bonus? ;o