[Diablo 3] Problem och felsökning

Permalänk
Medlem

ingen kan väl direkt vara förvånad?

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3

Permalänk
Medlem

Alla jag känner kommer in. Måste vara du

Permalänk
Medlem

Samtidigt på Blizzards huvudkontor:

Permalänk
Medlem

Efter att ha godkänt deras licensavtal tre ggr så tycker jag man förtjänar att spela lite.

Permalänk
Medlem

Puh då har jag inte missat nåt trotsallt Aja ska bli gött att skriva in CD nyckeln imorgon när spelet kommer i brevlådan.

Permalänk
Medlem

Först fick jag error code 37 och nu får jag bara error code 33 "maintainance".

Dom kunde ju lagt in ett kö system för att komma in, problem solved??

Visa signatur

Moderkort: ASUS P8P67 EVO B3 . Procssoer: Intel Core i7 2600k @ 4.5 Ghz . Grafikkort: Gigabyte GTX 780 WF rev 2.0 StockBIOS [Core Boost: 1267 Mhz & Minne: 6930] . Minnen: Vengance 1600Mhz 1.5V . Nätagg: Corsairs TX650w . SSD1: OCZ Vertex 3 120Gb . SSD2: ADATA Pro 256Gb . Skärmar: Primär: BenQ 24" XL2420T 120Hz . Sekundär: Acer 22" . Kringutrustning: Ducky Shine 2 tangentbord . Razer Deathadder Black & SteelSeries Frostatglas .

Permalänk

Jag visste det! jag sa samma sak när open betan släpptes att de blev samma sak.. o alla sa emot mig. kolla vem som har rätt? går fan inte spela skiten vid release heller..

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

Först fick jag det omtalade error 12 och nu error 37. Som sagt jag tänker försöak till kl 1 sen är det gonatt för min del

Permalänk
Medlem

Det är ju inte så att hela EU vill komma in samtidigt???

Permalänk
Medlem

Samtidigt på Blizzards huvudkontor:

Permalänk
Medlem
Skrivet av adzer:

Efter att ha godkänt deras licensavtal tre ggr så tycker jag man förtjänar att spela lite.

3 olika avtal va?

Permalänk
Medlem

Here is the current situation for players from the ASIA region:

-Everybody with the digital version are getting "Error 12- No license attached".
-In Korea, GMs have a thread going to manually flag digital accounts to allow them to play. Currently, there is no other way for Digital Edition players to play and they have to wait for the GMs to flag the account one by one.
-In Taiwan, there are no GMs around to flag accounts.

Hope this doesn't affect the EU and NA accounts when the time comes. We're over 3 hour into the ASIA launch, and most people can't get in.

Jaha.. Kanske man skulle sova lite då...

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Hjälpsam

TIPPS FÖR AGREEMENTS

Jag körde igenom mina agreements tidigare när jag försökte komma in på Asia, så testa att logga in på Asia för att OKa dem.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Sötast

HAHAHAHAHAHA ni är fan för roliga.

Ni trodde seriöst att ni skulle logga in och spela felfritt den första timmen bland flera miljoner andra som försöker komma in på samma gång?

Permalänk

Jag har fortf inte ens fått installerat skiten.. får error vid 40%...

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

haha ;D förstod nästan att de va knas med blizzard men man kan aldrig vara säker

Visa signatur

[ Station - | Corsair Obsidion 650D | MSI Z87-G45 | 2xGTX 970 | SSD 250GB 4,5 TB HDD | 16 GB DDR3 1600 MHz | i7 4770k | Corsair H80 | 2x22" Benq LED ]

Permalänk
Medlem

Så här är det ju alltid vid launch, oavsett företag.
Inte ens giganterna Blizzard verkar kunna förutspå trycket när ett spel går live.

Tror inte jag någonsin upplevt en problemfri launch iaf, så folk borde inte bli förvånade.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Allexz:

HAHAHAHAHAHA ni är fan för roliga.

Ni trodde seriöst att ni skulle logga in och spela felfritt den första timmen bland flera miljoner andra som försöker komma in på samma gång?

Nop, men tro fan att man försöker

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

HAHAHAHAHAHA ni är fan för roliga.

Ni trodde seriöst att ni skulle logga in och spela felfritt den första timmen bland flera miljoner andra som försöker komma in på samma gång?

Ja eftersom de är vad vi alla miljoner betalt för att kunna?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Sötast
Skrivet av Twister86:

Jag har fortf inte ens fått installerat skiten.. får error vid 40%...

Patchat installern? Kolla FZ.se

Permalänk
Medlem

märkte nu att jag försökte logga in på Amerikanska servrarna, bytte till Europe och fick då Error 37 hela tiden

Visa signatur

Moderkort: ASUS P8P67 EVO B3 . Procssoer: Intel Core i7 2600k @ 4.5 Ghz . Grafikkort: Gigabyte GTX 780 WF rev 2.0 StockBIOS [Core Boost: 1267 Mhz & Minne: 6930] . Minnen: Vengance 1600Mhz 1.5V . Nätagg: Corsairs TX650w . SSD1: OCZ Vertex 3 120Gb . SSD2: ADATA Pro 256Gb . Skärmar: Primär: BenQ 24" XL2420T 120Hz . Sekundär: Acer 22" . Kringutrustning: Ducky Shine 2 tangentbord . Razer Deathadder Black & SteelSeries Frostatglas .

Permalänk
Medlem

Det här med error 12 som asiaterna har verkar oroande.. tydligen så har de som köpt digital version i asien problem med att battle.net inte tycker det finns någon D3-licend kopplad till kontot..

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

HAHAHAHAHAHA ni är fan för roliga.

Ni trodde seriöst att ni skulle logga in och spela felfritt den första timmen bland flera miljoner andra som försöker komma in på samma gång?

Nej, men det förhindrar mig inte från att bli irriterad på blizzard ändå.
De har hållt på i spelbranschen i ca 20 år.
De har haft hand om världens största MMO i snart 10 år.
De vet vad som ska göras och hur man löser det - men det ska ändå alltid bli samma problem så fort blizzard ska launcha något.

Att blizzard inte någonsin lär sig, det är det jag är irriterad på, inte att jag inte kommer in.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Jag samlar errors. Fått 12 och 37 hittills ngn som fått fler?

Permalänk
Skrivet av Twister86:

Jag har fortf inte ens fått installerat skiten.. får error vid 40%...

Jag tror det där handlar om att en av filerna du laddat ner är korrupt. Finns andra trådar om det.

Permalänk

Blizzzzaaaaaaaaaaaarrrrrrrrdddddddddddddd!!!

Permalänk
Sötast
Skrivet av Haziza:

Ja eftersom de är vad vi alla miljoner betalt för att kunna?

Haziza, jag kan tyvärr inte förklara situationen för dig utan att få ännu en varning från moderator.

Permalänk
Medlem

Belastningen kommer vara sinnesjuk första halvtimmen så det är nog bara att försöka tills man kommer in elle somnar av utmattning

Permalänk
Medlem

http://www.d3sanc.com/streams/RHGamingCom/

haha kolla live går ju fan inte ens att logga in.. fyfan vilket skämt..

Permalänk
Medlem

Jag sitter och spammar som en liten 12årig pojke som dricker oboy i sina långkallingar.