Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem

Förmodligen det mest värdefulla jag hittat hittills. Kanske kan få 20M för dom om jag har tur?

Permalänk

Blir så trött.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisse:

http://i.imgur.com/RTrR0.jpg

Förmodligen det mest värdefulla jag hittat hittills. Kanske kan få 20M för dom om jag har tur?

ingen atkspd? hade köpt dem för nån mille

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

ingen atkspd? hade köpt dem för nån mille

Okej Jämförde bara med annat som låg ute på AH igår kväll. Kan vara missvisande det där dock då folk lägger ut saker för sjuka priser

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

mmm ibland är de jobbigt....... men de var nära riktigt nära skulle jag vilja säga

Permalänk
Medlem

Var en ganska trög dag igår. Men en bild för att påminna om att det är den 1:advent

Lite snö och några tomtar hade det blivit en bra julbild

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem

Hittade denna idag, min andra set. Vet bara inte om jag ska sälja den eller ge den till en polare..

Edit: Glömde förhandsgranska.

Permalänk

Om det bara hade varit dex.

Permalänk
Medlem

Du får mer för STR boots, dom är liknande ett par jag sålde för 40m, hade dom haft dex hade det varit betydligt mindre. så Gz!

Permalänk
Skrivet av Zyller:

Du får mer för STR boots, dom är liknande ett par jag sålde för 40m, hade dom haft dex hade det varit betydligt mindre. så Gz!

Tackar
Jasså det visste jag inte. Låter bra.

Permalänk

Ge mig dex för fan. Blir så trött. Blizzard vill inte riktigt att man ska kunna "progressa" genom att inte använda AH. Men jag ger mig fan inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

Ge mig dex för fan. Blir så trött. Blizzard vill inte riktigt att man ska kunna "progressa" genom att inte använda AH. Men jag ger mig fan inte.

http://i50.tinypic.com/169f48y.jpg

Den där var inte direkt dålig.
Får alltid också int eller något annat crap på mina grejer jag får upp..
Aldrig Dex.

Permalänk
Skrivet av DevilRoze:

Den där var inte direkt dålig.
Får alltid också int eller något annat crap på mina grejer jag får upp..
Aldrig Dex.

Precis, jag tycker det är skit konstigt. Alltid denna int. Personligen tycker jag att om man kör en klass så tycker jag att items ska ha någon favör till den primär stats din karaktär har. Har hittat hyffsade ok hjälmar som min munk hade kunnat använda om det nu inte var att int var med istället för dex.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

Precis, jag tycker det är skit konstigt. Alltid denna int. Personligen tycker jag att om man kör en klass så tycker jag att items ska ha någon favör till den primär stats din karaktär har. Har hittat hyffsade ok hjälmar som min munk hade kunnat använda om det nu inte var att int var med istället för dex.

Själv får jag mestandels barbgrejer med str.. Tur att man har en polare som spelar det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mulffe:

Hittade denna idag, min andra set. Vet bara inte om jag ska sälja den eller ge den till en polare..

http://img844.imageshack.us/img844/2175/buld.png

Edit: Glömde förhandsgranska.

Vad ska du ha för den?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

Vill du sälja den?!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Define mini | Seasonic X-460FL 460W | ASUS maximus Gene V | Intel Core i5-2500K & Noctua NH-U12P| Corsair vengance LP 2x4GB DDR3 | Asus GTX660Ti DCII | Samsung SSD 128GB | Western Digital Caviar Green 2TB

Permalänk
Medlem

@AckeDman
Hade inte tackat nej till natalyas bloody footprints

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Skrivet av griid_83:

Vill du sälja den?!

Nej tyvärr. Jag bär det jag hittar och det gav mig en fruktansvärd skjuts i dmg. Men om jag hittar något bättre kommer jag sälja den.

Permalänk
Medlem

Jag hittade dem häromdagen fast med dex ^^

Visa signatur

-AMD Ryzen 1600 -Vengence 16GB -EVGA RTX-3060 OC 12gb

Permalänk
Medlem

Äntligen något vettigt!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Sålde för 5M buyout. Det var värdet på andra boots med samma stats.

Visa signatur

Define mini | Seasonic X-460FL 460W | ASUS maximus Gene V | Intel Core i5-2500K & Noctua NH-U12P| Corsair vengance LP 2x4GB DDR3 | Asus GTX660Ti DCII | Samsung SSD 128GB | Western Digital Caviar Green 2TB

Permalänk
Medlem

Hittade just en Mempo of twilight (mitt bästa item so far):

195 str
80 AR
12% Life
4.5% crit
8% IAS
Socket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Hittade just en Mempo of twilight (mitt bästa item so far):

195 str
80 AR
12% Life
4.5% crit
8% IAS
Socket

Får gratulera till mångmiljonären.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Hittade den idag, vad kan den vara värd?

Permalänk
Medlem

Hittade fina gloves just

Permalänk
Medlem

Blir så förbannad när det droppar legendaries och sen är dom helt värdelösa men man får ju iaf lite Fiery Brimstone! (har ca 260st)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/KryTaX-2510/hero/10071511 allt på denna gubbe är självhittat och craftat.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Vad ska du ha för den?

Sålde den på ah för 1.7m, kanske lite för billigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.