[Arma2/DayZ] Privat dayz server - SE 1911

Permalänk
Medlem

Den kommer då den kommer..... tänk på att han inte tjänar nå pengar utan gör det för att vara bussig med swec

Permalänk
Skrivet av Dreagone:

Den kommer då den kommer..... tänk på att han inte tjänar nå pengar utan gör det för att vara bussig med swec

Jag tjatade inte alls på uppdateringen utan frågade bara om servern låg nere. Smygarn gör ett fantastiskt jobb och det är inget man kan klaga på, han eller de andra adminsen.

Permalänk
Medlem

Varför kan jag inte joina ? . Den säger bara " Script restriction" Jag hackar ABSOLUT inte ?

Permalänk

skriv din titel här

Skrivet av Fabbeee:

Varför kan jag inte joina ? . Den säger bara " Script restriction" Jag hackar ABSOLUT inte ?

Testa starta om eller uppdatera till spel kanske det fungerar för dig. // PLAYER 1

Permalänk
Skrivet av Fabbeee:

Varför kan jag inte joina ? . Den säger bara " Script restriction" Jag hackar ABSOLUT inte ?

Samma sak för mig

Permalänk
Medlem

Kan ni restarta servern vid 00:00?

Permalänk

Tydligen inte :/

Permalänk
Skrivet av Holmen2000:

Det kanske inte var din mening, men va otrevligt det låter när du skriver det på det viset.
Låter lite som att du tycker att Smygarn inte sköter sitt "jobb". Han har säker ett betalt jobb någonstans i världen.
Sen tycker jag att det verkar som om han försöker fixa det så bra det går, för våran skull.
Sen blir det strul ibland men sånt är livet.
Jag föreslår att man kan skriva.

"Det har inte varit någon restart inatt kl 00.00, kl 06.00 samt nu kl 12.00"

Behövs inte smygas in massa undermeningar.

Jag har själv restartat den både kl 12. 18. 21

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caramintz:

Jag har själv restartat den både kl 12. 18. 21

Bra jobbat! Smygarn, du får starta Bac:n

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av iRonNuke:

Bra jobbat! Smygarn, du får starta Bac:n

Skickades från m.sweclockers.com

Tycker de e konstigt att vi inte kan starta BEC utan bara stänga ner den? Testat starta den när det strular med restart men de funkar ej! :S
Bliss är ju i alpha det med men en sådan sak borde vara självklar! Ska skriva till skaparen och fråga iaf.

Smygarn bra jobbat med servern!
Ett förslag är ju att vi låter dig hålla på med uppdateringen en liten längre tid tills du får de att funka med 5.1?
För senaste gångerna har det ju bara varit ett försök och sen tillbaka för att spelare e på g in. Kanske vi ska låta dig arbeta ifred när tid finns för dig?

/Admin D01tY

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk

Har nu suttit med en utav VASK medlemmarna som nu tyvärr valt att lämna våran server på grund utav diverse saker ett utav dom är att någon har suttit i ts och sagt att han vet vart deras camp är varje gång dom byter. vill bara säga till denna spelare att när jag får reda på vem du är så kommer vi ha ett långt samtal om följdena på detta. Att sitta och rent ut sagt säga att man använder sig utav fusk detta kommer att leda till en permanent ban oavsett om det är någon jag spelar med. Men jag tackar för denna tid på serverna VASK och jag hoppas vi möts igen o att ni hittar en bra server att spela på.. Admin CaramintZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caramintz:

Har nu suttit med en utav VASK medlemmarna som nu tyvärr valt att lämna våran server på grund utav diverse saker ett utav dom är att någon har suttit i ts och sagt att han vet vart deras camp är varje gång dom byter. vill bara säga till denna spelare att när jag får reda på vem du är så kommer vi ha ett långt samtal om följdena på detta. Att sitta och rent ut sagt säga att man använder sig utav fusk detta kommer att leda till en permanent ban oavsett om det är någon jag spelar med. Men jag tackar för denna tid på serverna VASK och jag hoppas vi möts igen o att ni hittar en bra server att spela på.. Admin CaramintZ

Vilken jä*la stil folk har då? Japp sådant leder till permban om inget annat kommer överens om!!! Tycker VASK var trevliga prickar och synd att dom byter när 1911 behöver spelare att fylla båda instanserna med....

Hoppas det blir ordning på servern med ny uppdate till fredag när jag har gibbnight på kalendern

/Admin D01tY

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk

Va?! vafan VASK killarna var ju trevliga!
Tråkigt att de försvinner nu, hoppas de återvänder någon gång framöver.

Permalänk
Medlem

Tycker värkligen folk borde börja uppföra sig i stället för att förstöra spelet för folk de är grymt tråkigt att dom ska lämna bara för den andledningen..

Permalänk

Har någon av er haft samma sak som mig att dayZ helt plötsligt tycker att jag ska använda mig av amerikanskt tangentbord? funkar att skriva åäö som vanligt men sen efter kanske 10-15 minuter så går det inte längre utan blir bara en massa olika tecken...

Permalänk

När det händer så tryck på Shift+Alt det är snabbkommando dör att växla mellan Svenska och Engelska tangentbordet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holmen2000:

När det händer så tryck på Shift+Alt det är snabbkommando dör att växla mellan Svenska och Engelska tangentbordet

Tack, jag funderade också på det!

Permalänk
Medlem

tjena alla, nån som vet hur det går med updaten?
Saknar att kunna lira på denna servern.
På alla andra jag provar så blir jag antingen skjuten on sight eller så är det nån hacker som slänger ut mig i havet. Här har jag ju tillockmed pratat med några

Permalänk
Medlem

Oj, oj, oj vilket natt! (morgon) D01tY

Permalänk

Tack för Det Holmen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bruski:

Oj, oj, oj vilket natt! (morgon) D01tY

Haha vi A-T fick dig engång iaf! Andra gången var det nog Bluezorm eller liknande tror jag för jag sköt han senare i metall-ladan Haha så elak du är när du lät mig ligga o blöda ihjäl, fast det gav oss tid att hitta dig! xD

Mvh
/Admin D01tY

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av whenjohnfalldown:

Haha vi A-T fick dig engång iaf! Andra gången var det nog Bluezorm eller liknande tror jag för jag sköt han senare i metall-ladan Haha så elak du är när du lät mig ligga o blöda ihjäl, fast det gav oss tid att hitta dig! xD

Mvh
/Admin D01tY

Hoppas någon plockade upp den där AS50/AK-Cobra samt magasin till dom båda. Vart fan låg du?

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pertan:

Hoppas någon plockade upp den där AS50/AK-Cobra samt magasin till dom båda. Vart fan låg du?

Haha ja jag! På Vysota låg jag och såg dig av en slump när jag kollade av skogen. Runt 900 meter räknade jag det till och med zeroing på 1000 så fick skjuta lite lägre märkte jag när jag missa första

MVH
/Admin D01tY

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av whenjohnfalldown:

Haha ja jag! På Vysota låg jag och såg dig av en slump när jag kollade av skogen. Runt 900 meter räknade jag det till och med zeroing på 1000 så fick skjuta lite lägre märkte jag när jag missa första

MVH
/Admin D01tY

Synd att jag blev av med AS50 när jag SPRUNGIT ToR till NWA. Men ett skott på 900 Meter får väll ses som godkänt.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pertan:

Synd att jag blev av med AS50 när jag SPRUNGIT ToR till NWA. Men ett skott på 900 Meter får väll ses som godkänt.

Haha så kan de gå Tack tack men missa ju första

MVH
/Admin D01tY

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk

Hur går det med uppdateringen ?

Permalänk
Medlem

jag har en Bliss Hive DayZ server @ sunnydayz.no-ip.org:2302 (v1.7.4.4. / Build 101480)
Map: Chernaraus, kan ändra map om ni är sugna på en annan.
Loadout: Yes, ljuddämpad pistol med några mag, karta kompass klocka och lite annat.

för er som är intresserade, dock inte alls lika ball som servern tråden handlar om tyvär men har en i mina ögon en najs loadout. inte för lätt, inte för svårt.

vill inte på någotvis konkurera med trådskaparens server, bara dela med mig om att det finns en till "SweC" server att joina om ni vill.

servern är en HP ProLiant DL380 G4 med dubbla CPUer på 3.6GHz 12GB ECC RAM på en 100/100 lina från Bahnhof.

om trådskaparen inte gillar detta vänligen skicka PM så tar jag bort info.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk

Hive servers är jätte kul, samla elaka vapen på den ena servern. In och använd de på en annan
Eller loot camp och logga ut och in till sitt camp på en annan hive server ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av krusken86:

Hive servers är jätte kul, samla elaka vapen på den ena servern. In och använd de på en annan
Eller loot camp och logga ut och in till sitt camp på en annan hive server ^^

Va har det med denna tråden och göra? När detta är en private hive.

Permalänk

Just det jag menade med det jag skrev
För en Hive server är väl sådan du kan flytta din gear med, eller har jag fått för mig helt fel ?

På samma sätt som att denna tråd handlar om Privat dayz server - SE 1911 servern.
Ändå kommer det in reklam om andra serverar ?