Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Nja, sprid inte felaktiga saker.
Men iPhone med 8 GB utrymme räcker gott, så lönge man har den till enklare saker, ex surf, sms, mail etc. Bara man vet att det inte är en enhet man installerar massor med appar/spel på så kommer den funka utmärkt.

Felaktigt? Litar mera på majoriteten synpunkter än din:
- Kan inte installera många appar/spel.
- Bättre kamera, men får inte använda kameran mycket.
bla bla
https://www.google.se/search?q=iphone+5C+8GB+enough+space%3F&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=nv8eVbyWM4ausAH1hYP4AQ

Om man inte får göra si och så, då räcker inte 8Gb helt enkelt.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av XPerion:

Felaktigt? Litar mera på majoriteten synpunkter än din:
- Kan inte installera många appar/spel.
- Bättre kamera, men får inte använda kameran mycket.
bla bla
https://www.google.se/search?q=iphone+5C+8GB+enough+space%3F&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=nv8eVbyWM4ausAH1hYP4AQ

Om man inte får göra si och så, då räcker inte 8Gb helt enkelt.

Det var ju precis det jag sade? Att den funkar så länge man har den till just surf, sms, samtal, några appar / något spel, lite bilder etc.

Det förstår ju vem som att en 8GB enhet inte har så mycket fritt utrymme från början (ca 5GB), vilket räcker för en del appar, bilder, etc.
på 5GB så får man ju in rätt mycket bilder.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Microsft har 150kr cashback om man handlar för 300kr, vilket innebär att man kan få tag i en trådlös XBOX360-kontroll för 150kr
https://www.inet.se/produkt/6605177/microsoft-gamepad-tradlos...
https://www.inet.se/kampanj/2097/microsoft-150kr-tillbaka

Helt suveränt erbjudande. Förutom att inet redan är billigast på denna produkt så är ju 150:- i rabatt helt suveränt.

Det du skulle kunna göra i ditt inlägg är att länka till fri frakt produkten samt förtydliga att det dessutom medföljer en trådlös mottagare till den trådlösa handkontrollen så folk förstår om de inte redan gör det.

bara mottagaren är ju grym den då man kan ansluta upp till 4 trådlösa 360 kontroller så är man flera som ska spela kan man alltid ta med sig någons 360 handkontroll

Permalänk
Medlem
Skrivet av guos89:

Helt suveränt erbjudande. Förutom att inet redan är billigast på denna produkt så är ju 150:- i rabatt helt suveränt.

Det du skulle kunna göra i ditt inlägg är att länka till fri frakt produkten samt förtydliga att det dessutom medföljer en trådlös mottagare till den trådlösa handkontrollen så folk förstår om de inte redan gör det.

bara mottagaren är ju grym den då man kan ansluta upp till 4 trådlösa 360 kontroller så är man flera som ska spela kan man alltid ta med sig någons 360 handkontroll

Tack för förtydligandet! hur är det dessa 150 kr betalas tillbaks? Dras de av på priset?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swe.Stars:

Tack för förtydligandet! hur är det dessa 150 kr betalas tillbaks? Dras de av på priset?

Via att man skriver ut, fyller i och skickar det i ett brev till Microsoft i Tyskland.

Enligt mig så är det INTE värt 150 kr att lägga ner all den tiden det tar för att ta fram alla bankuppgifter, kolla vad porto kostar till Tyskland, skaffa frimärken, gå och posta osv.

https://www.inet.se/gfx/ext/microsoft-150kr-tillbaka-kampanj-...

Edit:
PostNord´s pristabell:
Porto Brev utrikes
1:A-KLASSBREV* EUROPA UTANFÖR EUROPA
Vikt högst (gram) Pris Pris
50 14:- 14:-

Så 14 kr + kuvert + all tid som behöver läggas ner, inte värt det.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Avstängd

du får fylla i en lapp som du postar och sedan vänta flera månader på utbetalning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Via att man skriver ut, fyller i och skickar det i ett brev till Microsoft i Tyskland.

Enligt mig så är det INTE värt 150 kr att lägga ner all den tiden det tar för att ta fram alla bankuppgifter, kolla vad porto kostar till Tyskland, skaffa frimärken, gå och posta osv.

https://www.inet.se/gfx/ext/microsoft-150kr-tillbaka-kampanj-...

Edit:
PostNord´s pristabell:
Porto Brev utrikes
1:A-KLASSBREV* EUROPA UTANFÖR EUROPA
Vikt högst (gram) Pris Pris
50 14:- 14:-

Så 14 kr + kuvert + all tid som behöver läggas ner, inte värt det.

Nu överdriver du väll allt? Skriv ut, fyll i, skicka!
Visst tar det några veckor att få tillbaka pengarna men spelar det egentligen någon roll? De kommer ju när de kommer och 150:- för en handkontroll som egentligen kostar 300:- som lägst på prisjakt vilket även det är ett sjukt bra pris är en grym deal.

360 handkontroller är den absolut bästa handkontroll du kan köpa till din dator. Att den kostar 150:- och inte typ 799:- är otroligt.

Stödet för handkontroller är dessutom 10/10 då i princip alla spel på marknaden som stöder handkontroll stödjer denna.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av guos89:

Nu överdriver du väll allt? Skriv ut, fyll i, skicka!
Visst tar det några veckor att få tillbaka pengarna men spelar det egentligen någon roll? De kommer ju när de kommer och 150:- för en handkontroll som egentligen kostar 300:- som lägst på prisjakt vilket även det är ett sjukt bra pris är en grym deal.

360 handkontroller är den absolut bästa handkontroll du kan köpa till din dator. Att den kostar 150:- och inte typ 799:- är otroligt.

Stödet för handkontroller är dessutom 10/10 då i princip alla spel på marknaden som stöder handkontroll stödjer denna.

Överdriver vad?
Det tar tid att logga in på banken, leta reda på rätt uppgifter, fylla i allt, fixa frimärken, kuvert, skriva adress etc.
Efter att porto är betalt så återstår det 136 kr att få ut, drar man av tiden det gått åt att fixa allt så är det inte värt det enligt mig.

Men värderar man inte sin tid utan tycker det är värt det så får man väl göra det

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Överdriver vad?
Det tar tid att logga in på banken, leta reda på rätt uppgifter, fylla i allt, fixa frimärken, kuvert, skriva adress etc.
Efter att porto är betalt så återstår det 136 kr att få ut, drar man av tiden det gått åt att fixa allt så är det inte värt det enligt mig.

Men värderar man inte sin tid utan tycker det är värt det så får man väl göra det

Nu vet jag ju inte vad du har i timlön då/om du jobbar. Men att få 136kr för 10 minuters jobb anser iaf jag vara rätt okej. Men självklart får du tycka på ett annat sätt ☺

Jag blev sugen. Har tänkt köpa denna tidigare, och nu verkar det ju verkligen vara köpläge.

Visa signatur

Chassie: Silverstone SG10B - Moderkort: Asus Gryphon Z87 - CPU: Intel Core i5 4670k - RAM: G-Skill Ares 2133MHz 2x4GB - Grafikkort: 2x Zotac GeForce GTX680 4GB Referens - Nätagg: Corsair AX760 - Monitorer: 3x AOC i2367Fm

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Anigma:

Nu vet jag ju inte vad du har i timlön då/om du jobbar. Men att få 136kr för 10 minuters jobb anser iaf jag vara rätt okej. Men självklart får du tycka på ett annat sätt ☺

Jag blev sugen. Har tänkt köpa denna tidigare, och nu verkar det ju verkligen vara köpläge.

Nu handlar det ju inte om vad man har i timlön.
Utan det handlar om hur man värderar sin fritid, om man tycker det är värt allt för att få ut 136 kr?
Enligt mig nej, men det räcker väl till några paket nudlar till den som vill ha det

Tycker att Microsoft kunde löst det på ett enklare vis, via ett formulär på microsoft.se, eller att det drogs direkt från köpet och att butiken kompenserades för det (går att lösa på rätt smidigt sätt). Tycker att Microsoft har krånglat till det alldeles i onödan.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Nu handlar det ju inte om vad man har i timlön.
Utan det handlar om hur man värderar sin fritid, om man tycker det är värt allt för att få ut 136 kr?
Enligt mig nej, men det räcker väl till några paket nudlar till den som vill ha det

Tycker att Microsoft kunde löst det på ett enklare vis, via ett formulär på microsoft.se, eller att det drogs direkt från köpet och att butiken kompenserades för det (går att lösa på rätt smidigt sätt). Tycker att Microsoft har krånglat till det alldeles i onödan.

Ja självklart är det så, men att plocka upp ett frimärke och ett kuvert då man ändå handlar matvaror t.ex, anser då inte jag vara någon stor fritidsdödare. Där finns det nästan alltid en postlåda också. Men det är klart. Har man inte skrivare hemma, eller inte kan sitt eget kontonummer så blir det ju lite jobbigare.

Jag tror tyvärr att de gör det krångligt helt medvetet. Fler köper och tänker "najs men en handkontroll för halva priset". Men gör sedan inget för att få igen pengarna, då de tycker det är för besvärligt.

Det skulle vara roligt att se statistik på de som köper produkter på liknande cashback-kampanjer, men sedan Inte orkar nyttja erbjudandet.

Visa signatur

Chassie: Silverstone SG10B - Moderkort: Asus Gryphon Z87 - CPU: Intel Core i5 4670k - RAM: G-Skill Ares 2133MHz 2x4GB - Grafikkort: 2x Zotac GeForce GTX680 4GB Referens - Nätagg: Corsair AX760 - Monitorer: 3x AOC i2367Fm

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Anigma:

Ja självklart är det så, men att plocka upp ett frimärke och ett kuvert då man ändå handlar matvaror t.ex, anser då inte jag vara någon stor fritidsdödare. Där finns det nästan alltid en postlåda också. Men det är klart. Har man inte skrivare hemma, eller inte kan sitt eget kontonummer så blir det ju lite jobbigare.
Jag tror tyvärr att de gör det krångligt helt medvetet. Fler köper och tänker "najs men en handkontroll för halva priset". Men gör sedan inget för att få igen pengarna, då de tycker det är för besvärligt.
Det skulle vara roligt att se statistik på de som köper produkter på liknande cashback-kampanjer, men sedan Inte orkar nyttja erbjudandet.

Det är nog väldigt få som kan de bankuppgifterna Microsoft vill ha i huvudet, vilka är:

IBAN:**
BIC / SWFT:**
Att kunna ett kontonummer är väl inga svårigheter, men att kunna IBAN / BIC / SWFT nummer (vilka man i princip aldrig nyttjar) är det nog väldigt få som har i huvudet "ifall att".

Är nog inne på lite samma tänk, att de gör det krångligt för att kunderna inte ska nyttja det. Och för 136 kr så är det inte enligt mig värt det att hålla på.
Hade varit skillnad om det vart säg dubbla summan, eller kanske 3-4 gånger summan (Som Intel kampanjerna varit ibland) då är det värt det, men för 136 kr? Knappast.

Glad Påsk!

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Det är nog väldigt få som kan de bankuppgifterna Microsoft vill ha i huvudet, vilka är:

IBAN:**
BIC / SWFT:**
Att kunna ett kontonummer är väl inga svårigheter, men att kunna IBAN / BIC / SWFT nummer (vilka man i princip aldrig nyttjar) är det nog väldigt få som har i huvudet "ifall att".

Är nog inne på lite samma tänk, att de gör det krångligt för att kunderna inte ska nyttja det. Och för 136 kr så är det inte enligt mig värt det att hålla på.
Hade varit skillnad om det vart säg dubbla summan, eller kanske 3-4 gånger summan (Som Intel kampanjerna varit ibland) då är det värt det, men för 136 kr? Knappast.

Glad Påsk!

Oj, missade det, sorry ☺

Då tror jag än mer på min teori att många som köper, i slutändan struntar i erbjudandet. "IBAN, vad är det? BIC/SWFT whaat? Äh, det är ju bara 150kr". Och Microsoft har fått ut precis vad de ville av sin kampanj.

Glad påsk till dig med

Visa signatur

Chassie: Silverstone SG10B - Moderkort: Asus Gryphon Z87 - CPU: Intel Core i5 4670k - RAM: G-Skill Ares 2133MHz 2x4GB - Grafikkort: 2x Zotac GeForce GTX680 4GB Referens - Nätagg: Corsair AX760 - Monitorer: 3x AOC i2367Fm

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Det är nog väldigt få som kan de bankuppgifterna Microsoft vill ha i huvudet, vilka är:

IBAN:**
BIC / SWFT:**
Att kunna ett kontonummer är väl inga svårigheter, men att kunna IBAN / BIC / SWFT nummer (vilka man i princip aldrig nyttjar) är det nog väldigt få som har i huvudet "ifall att".

Är nog inne på lite samma tänk, att de gör det krångligt för att kunderna inte ska nyttja det. Och för 136 kr så är det inte enligt mig värt det att hålla på.
Hade varit skillnad om det vart säg dubbla summan, eller kanske 3-4 gånger summan (Som Intel kampanjerna varit ibland) då är det värt det, men för 136 kr? Knappast.

Glad Påsk!

Varför göra allt så krångligt?
Jag hade fixat detta under den tid det tog dig att skriva inläggen om detta obetalt

http://www.ibancalculator.com/bic_und_iban.html

Eftersom jag inte bor i en grop i skogen så fixar jag postningen i någon av de postlådor jag passerar dagligen.

Säg att de flesta fixar detta på 10 min.
Timlön på 816kr.

Fixar man det på jobbet så blir det ännu lönsammare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SUMITOMO:

Varför göra allt så krångligt?
Jag hade fixat detta under den tid det tog dig att skriva inläggen om detta obetalt
http://www.ibancalculator.com/bic_und_iban.html
Eftersom jag inte bor i en grop i skogen så fixar jag postningen i någon av de postlådor jag passerar dagligen.
Säg att de flesta fixar detta på 10 min.
Timlön på 816kr.

Vem säger att det inte var betald tid som det skrevs på?

Och jag skulle inte lita på en sån där "online tjänst" vid sådana tillfällen.
Sen så tar det inte så lång tid att logga in på banken, och kolla upp det ändå. Men det tar tid att fylla i allt, kopiera kvitto, fixa kuvert, köpa frimärken osv.
Så enligt mig inte värt det då det för mig är alldeles för krångligt upplagd, då de kunde lösa det på ett smidigare sätt.

Men det är nog det som är deras mål, att det ska vara tillräckligt krångligt så att många struntar i det.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Vem säger att det inte var betald tid som det skrevs på?

Och jag skulle inte lita på en sån där "online tjänst" vid sådana tillfällen.
Sen så tar det inte så lång tid att logga in på banken, och kolla upp det ändå. Men det tar tid att fylla i allt, kopiera kvitto, fixa kuvert, köpa frimärken osv.
Så enligt mig inte värt det då det för mig är alldeles för krångligt upplagd, då de kunde lösa det på ett smidigare sätt.

Men det är nog det som är deras mål, att det ska vara tillräckligt krångligt så att många struntar i det.

Men snälla, du blir bara mer och mer desperat. De flesta skulle nog vara beredda att göra 10min jobb för 150:- vare sig man "värderar sin tid" eller ej, men vi har förstått med all önskvärd tydlighet att du och Warren Buffett inte tycker det är mödan värt.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Naga:

Men snälla, du blir bara mer och mer desperat. De flesta skulle nog vara beredda att göra 10min jobb för 150:- vare sig man "värderar sin tid" eller ej, men vi har förstått med all önskvärd tydlighet att du och Warren Buffett inte tycker det är mödan värt.

Desperat?
Knappast, bara säger att jag inte anser att det är värt tiden och kostnaden för att få ut 136 kr, om man räknar in porto på 14 kr, skaffa kuvert, åka / gå och posta det etc.

Det har inget med "desperat" att göra alls, utan bara tycke om hur man värderar det, enligt mig inte värt det för den lilla summan man får ut, mot allt man får lägga ner på det.

De som vill göra det får ju göra det, det säger jag inget emot. Utan jag säger att det enligt mig inte är värt det, och att Microsoft medvetet gjort det krångligt / tidsödande / kostsamt att skicka in det så att kunderna inte ska bry sig om det, Microsoft kunde löst det betydligt smidigare med att ha ett formulär på webben, eller låta butikerna dra av det hela direkt mot kund och sedan skicka in en rapport över totalt antal sålda produkter / kompenserade enheter och sedan få kostnaden krediterad / utbetald av Microsoft direkt.
Men Microsoft vill ju göra det jobbigt för kunderna så :).

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PowerNet:

Desperat?
Knappast, bara säger att jag inte anser att det är värt tiden och kostnaden för att få ut 136 kr, om man räknar in porto på 14 kr, skaffa kuvert, åka / gå och posta det etc.

Det har inget med "desperat" att göra alls, utan bara tycke om hur man värderar det, enligt mig inte värt det för den lilla summan man får ut, mot allt man får lägga ner på det.

De som vill göra det får ju göra det, det säger jag inget emot. Utan jag säger att det enligt mig inte är värt det, och att Microsoft medvetet gjort det krångligt / tidsödande / kostsamt att skicka in det så att kunderna inte ska bry sig om det, Microsoft kunde löst det betydligt smidigare med att ha ett formulär på webben, eller låta butikerna dra av det hela direkt mot kund och sedan skicka in en rapport över totalt antal sålda produkter / kompenserade enheter och sedan få kostnaden krediterad / utbetald av Microsoft direkt.
Men Microsoft vill ju göra det jobbigt för kunderna så :).

Jag håller med 100%. Men tror inte Microsoft gör det för att "lura" kunden. Är nog säkerhetsspärrar som ska motverka missbruk från både affärer och personer i vår stora vida värld. Personligen tycker jag de istället kunde strunta i det och istället sänka priset mot återförsäljaren före moms. Men risken är kanske att ÅF då stoppar en del av förtjänsten i egen ficka?

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Desperat?
Knappast, bara säger att jag inte anser att det är värt tiden och kostnaden för att få ut 136 kr, om man räknar in porto på 14 kr, skaffa kuvert, åka / gå och posta det etc.

Det har inget med "desperat" att göra alls, utan bara tycke om hur man värderar det, enligt mig inte värt det för den lilla summan man får ut, mot allt man får lägga ner på det.

De som vill göra det får ju göra det, det säger jag inget emot. Utan jag säger att det enligt mig inte är värt det, och att Microsoft medvetet gjort det krångligt / tidsödande / kostsamt att skicka in det så att kunderna inte ska bry sig om det, Microsoft kunde löst det betydligt smidigare med att ha ett formulär på webben, eller låta butikerna dra av det hela direkt mot kund och sedan skicka in en rapport över totalt antal sålda produkter / kompenserade enheter och sedan få kostnaden krediterad / utbetald av Microsoft direkt.
Men Microsoft vill ju göra det jobbigt för kunderna så :).

Visst det är inga stora belopp det handlar om men räknar du på vad en normal månadslön ligger på efter skatt så får du nog lägga runt en timmes jobb för att få ut samma belopp. Men givetvis gör man den största besparingen på att inte köpa något alls.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av PowerNet:

Och jag skulle inte lita på en sån där "online tjänst" vid sådana tillfällen.

Det är en enkel algoritm, så varför inte?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Jonssown:

Inet Påskgodis
Bland annat en Samsung 850 PRO 256GB 1190:-

Verkar ju inte som rea-priset på den bärbara är aktiverat.

Den är tom 500:- dyrare än normalt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ODalis:

Den har inte knappar på sidan för tummen. Blivit så van vid att använda för bakåt. Annars skulle varit givet köp för mig.
Inet kör bra korta REAr.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Entusiast
Skrivet av persson78:

Verkar ju inte som rea-priset på den bärbara är aktiverat.

Den är tom 500:- dyrare än normalt.

Det ändras nog snart, läste på Inet's Facebooksida att folk börjar se 7999:- som prislapp på den?
Själv beställde jag mig en sekundär SSD. Intel 320 120GB (OS) + Samsung 850PRO 256GB, får hoppas att den levererar.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Skrivet av Jonssown:

Det ändras nog snart, läste på Inet's Facebooksida att folk börjar se 7999:- som prislapp på den?
Själv beställde jag mig en sekundär SSD. Intel 320 120GB (OS) + Samsung 850PRO 256GB, får hoppas att den levererar.

Yes, fixat nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Entusiast
Skrivet av persson78:

Yes, fixat nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Hoppsan, 5999:- blev det.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av guos89:

Helt suveränt erbjudande. Förutom att inet redan är billigast på denna produkt så är ju 150:- i rabatt helt suveränt.

Det du skulle kunna göra i ditt inlägg är att länka till fri frakt produkten samt förtydliga att det dessutom medföljer en trådlös mottagare till den trådlösa handkontrollen så folk förstår om de inte redan gör det.

bara mottagaren är ju grym den då man kan ansluta upp till 4 trådlösa 360 kontroller så är man flera som ska spela kan man alltid ta med sig någons 360 handkontroll

Var hittar du denna med fri frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TGO:

Var hittar du denna med fri frakt?

Hej. Här är länken för fri frakt på inet.

Fungerar på i stort sett alla deras produkter, med få undantag!

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TGO:

Var hittar du denna med fri frakt?

Lägg denna i kundvagnen:

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Lenovo Y50-70 la nyss en beställning men på inet verkar det vara en i7 men prisjakt i5 ìsf ? Är det 2 kärnor är ju inte priset så bra längre

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompa_kumla:

Lenovo Y50-70 la nyss en beställning men på inet verkar det vara en i7 men prisjakt i5 ìsf ? Är det 2 kärnor är ju inte priset så bra längre

Det finns två versioner, en med i5-4200M och en med i7a. Så det är nog en i7a i den du får. Annars är det ju bara att skicka tillbaka!

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |