[Arma2/DayZ] Nexus [AI's, Nya animationer, Eget Anti-Cheat, HD Ljud, m.m]

Permalänk

[Arma2/DayZ] Nexus [AI's, Nya animationer, Eget Anti-Cheat, HD Ljud, m.m]

Nexus håller just nu på att utvecklas och kommer inom kort öppnas för allmänheten.
Om du skulle vara intresserad av att hjälpa oss med att test-spela på servern så är det bara att dra iväg ett meddelande.

Uppdatering (7-2-2013)
Nya animationer: https://www.youtube.com/watch?featur...&v=XYNONEdsYPw

Om du har några förslag på vad du vill se på servern skriv ett inlägg, tack!

Permalänk
Medlem

Ska bli spännande att se vad ni hittar på

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Riktigt bra jobb med de där animationerna, ger mycket mer kontrol från cover, i like!

Permalänk

gött med att servern e tebax dock gillar jag inte vad ni gjort med zombisarna fan 1 makarov skott i cherno och du har lätt 50+ zombies på dig -_^

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 5 5600X@ 4.85GHz ][GPU: ASUS GTX1070TI Strix][MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming]
[RAM: G.Skill Aegis 32GB 3000MHz][DAC/Amp: Asus Xonar Essence One]
[Dator Lurar: Sennheiser HD650 & Beyerdynamic DT880 Pro 250Ω]

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av nothingtoxic:

gött med att servern e tebax dock gillar jag inte vad ni gjort med zombisarna fan 1 makarov skott i cherno och du har lätt 50+ zombies på dig -_^

Tror dock det kommer från senaste DayZ patchen.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Sir Hitman:

Tror dock det kommer från senaste DayZ patchen.

aha -.- tragiskt att det är då 100% critical till att skaffa ljudlösa vapen då.... märkte att 1 makarov aggrar lika mycket som en enfield gjorde innan om inte mer var lite väll löjligt

Visa signatur

[CPU: AMD Ryzen 5 5600X@ 4.85GHz ][GPU: ASUS GTX1070TI Strix][MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming]
[RAM: G.Skill Aegis 32GB 3000MHz][DAC/Amp: Asus Xonar Essence One]
[Dator Lurar: Sennheiser HD650 & Beyerdynamic DT880 Pro 250Ω]

Permalänk
Skrivet av Slajm:

Riktigt bra jobb med de där animationerna, ger mycket mer kontrol från cover, i like!

Tack för feedbacken!

Den här tråden kommer att uppdateras markant så fort vi känner att servern är redo för Sweclockers användarna!

Permalänk
Medlem

Tempo;) Saknar denna server.// Frasse

Permalänk
Medlem

hur kommer man in på denna server vill gärna testa lite på den ifall den är bra för mig och mina vänner vi är en grupp på 1-7 spelare som brukar va inne samtidigt