Permalänk

Doom 3 :2004

Japp, doom 3 kommer inte släppas förrens 2004,enligt detta.

http://pc.ign.com/articles/383/383594p1.html

Permalänk
Avstängd

lol vem bryr sig.. snart kommer unreal2 som kommer bli mycket bättre.

Visa signatur

Pentium III @ 1,2 Ghz | 384MB | Geforce4 4200 | Win2k

Permalänk

Lol...unreal 2 kanske blir bättre, men inte grafiskt sett iaf

Visa signatur

p4 2.6c [malay] | Abit IS7-G | 2*512mb twinmos pc3200@1 gb | 2st Maxtor diamondplus9 120gb@240gb | Powercolor Radeon 9800pro + fet arctic cooling [128mb] | Lian li [pc65] | Antec Truepower [430 watt]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

...release in the 2004 fiscal year, which means April 2003 to March 2004.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem

Jag kan bara inte förså mig på alla Mark Rein kopior(Eye-candy=Gameplay) och UT2k3 mer eller mindre bevisar att han har fel. Känsla är allt i ett spel, du lägger inte ner 100-300h på ett spel för det är snyggt.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Hedersmedlem

Nä, det stämmer, men bra grafik skadar inte heller.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Donan Fear
Nä, det stämmer, men bra grafik skadar inte heller.

bror på, jag spelar hellre ett spel som har stora tweakmöjligheter, d.v.s. man kan bestämma det mesta själv. Gillar inte när det skär i ögonen av alla polys, textures and andra effekter.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Kan inte vara sant, jag vill ju spela Doom 3 snart! Carmack sa att spelet inte skulle visas upp på E3 2 gånger i rad, så /me tror inte på det där.

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sunray
Kan inte vara sant, jag vill ju spela Doom 3 snart! Carmack sa att spelet inte skulle visas upp på E3 2 gånger i rad, så /me tror inte på det där.

Jag tror att en av reglerna i E3 är att samma spel får inte visas upp två år i rad, eller nåt sånt...

Permalänk
Medlem

Doom 3 lär ju äga sönder hoppas jag =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
Jag kan bara inte förså mig på alla Mark Rein kopior(Eye-candy=Gameplay) och UT2k3 mer eller mindre bevisar att han har fel. Känsla är allt i ett spel, du lägger inte ner 100-300h på ett spel för det är snyggt.

Exact! NWN är ett bra exempel,inte för det är fult då,men det kombinerar en mycket bra story med en vacker -men inte alltför överdriven- grafik.

Permalänk

fan vad dåligt...hur kan dom skjuta upp doom3 för att fixa några sketna starwars spel..!!....om jag fatta det där rätt....finns så mycke starwars ute nu i alla fall ju....lär ju floppa allihop som typ alla andra så.....

Och doom3 lär kicka unreal 2 tusen mil!!....det är bara AIn som jag oroar mig över i doom3....har härt att den inte kommer vara så bra....hoppas dom fixar det nu om dom nu ska skjuta upp releasen....annars tycker jag det är jävligt onödigt att släppa ett sånt snyggt spel med AI som suger!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Du har nog uppfattat det helt fel, Id gör Doom 3 och motorn, Raven gör Quake IV och några andra ska göra starwars-spelet. Activision tillverkar skivorna och säljer bara grejerna, de gör inte själva spelen.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem

Va inte Doom3 plannerat att släppas nu i julas?
Vad kom de på? OJ! vi glömmde att vi ville ha det 50% större!!

jesus...

Permalänk
Medlem

Doom3 såg ut att kunna bli nåe...men när det släpps 2004 kommer det "kanske" vara en i mängden...tråkigt.

Permalänk
Medlem

Är det ingen som läser varken tråden eller sidan?

"...release in the 2004 fiscal year, which means April 2003 to March 2004."

Permalänk
Medlem

En rolig grej är att Carmack sade att man skulle ha ett Geforce4 Ti för att köra Doom3 för det skulle sega på ett MX-kort. Nu på den senaste Doom3-filmen sade han att ATI 9700 uppfyller kraven som Doom3 har.

Enligt nVidia-snubbar på Comdex skulle ett GF4 4600 var segt på Doom3 så frågan är om ett Radeon 9700 ens kommer att räcka till.

Hoppas jag hinner få mitt vattenkylda GeforceFX2 Ultra 512 tills spelet släpps

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Fattar inte hur de kan börja yra om systemkrav när de inte ens har en blekaste aning om spelet kommer 2003 eller 2004.

Permalänk
Medlem

Var det inte så att dom visade Döm 3 på en gf3a o mac förstagången?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Var det inte så att dom visade Döm 3 på en gf3a o mac förstagången?

jo, jag tror det

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
Jag kan bara inte förså mig på alla Mark Rein kopior(Eye-candy=Gameplay) och UT2k3 mer eller mindre bevisar att han har fel. Känsla är allt i ett spel, du lägger inte ner 100-300h på ett spel för det är snyggt.

Snygga spel brukar ändå få en härlig spelkänsla.
Om man t ex köttar i någon fiende med en hagelbössa så lär känslan vara mycket bättre om spelet är skitsnyggt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NidoKing
En rolig grej är att Carmack sade att man skulle ha ett Geforce4 Ti för att köra Doom3 för det skulle sega på ett MX-kort. Nu på den senaste Doom3-filmen sade han att ATI 9700 uppfyller kraven som Doom3 har.

Enligt nVidia-snubbar på Comdex skulle ett GF4 4600 var segt på Doom3 så frågan är om ett Radeon 9700 ens kommer att räcka till.

Hoppas jag hinner få mitt vattenkylda GeforceFX2 Ultra 512 tills spelet släpps

Doom 3 showcasades på E3 mässan med ett radone 9700 pro. Det flöt på riktigt bra, det kommer flyta ännu bättre när hela spelet är ute, det här är precis som innan ut2k3 kom, alla trodde det skulle hacka getpung när det i verkliga fallet flöt på jävligt bra, tom på mitt gamla sug gf4 ti 4400.

Permalänk
Medlem

Man vet ju hur det hade blivit. De hade siktat på julen 2003. Men så blir det alltid försenat till våren eller längre. 2004 låter rimligt och är inte ett dugg förvånande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coord

Snygga spel brukar ändå få en härlig spelkänsla.
Om man t ex köttar i någon fiende med en hagelbössa så lär känslan vara mycket bättre om spelet är skitsnyggt.

pff, du vet inte vad du snackar om. Hatar folk som försöker bevisa eye-candy=gameplay, jag kan sätta pengar på att du inte är en die-hard gamer...

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cosmo

Jag tror att en av reglerna i E3 är att samma spel får inte visas upp två år i rad, eller nåt sånt...

Men Warcraft 3 och diablo 2 då?
de visades ju upp flera ggr på E3. kolla på blizzards hemsida för trailers på deras spel och där finns 1998 D2 trailer
och 1999 W3 trailer från E3
om jag minns rätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL

pff, du vet inte vad du snackar om. Hatar folk som försöker bevisa eye-candy=gameplay, jag kan sätta pengar på att du inte är en die-hard gamer...

lol, fy fan vilket pretentiöst skitsnack

Visa signatur

"I intend to live forever. So far so good."

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
Är det ingen som läser varken tråden eller sidan?

"...release in the 2004 fiscal year, which means April 2003 to March 2004."

Folk tycker om att ignorera mig...

Jag gissar fortfarande på 10:e december 2003.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaKKa

lol, fy fan vilket pretentiöst skitsnack

Det sämsta med hela saken är att det "pretentiösa skitsnacket" stämmer också...

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL

Det sämsta med hela saken är att det "pretentiösa skitsnacket" stämmer också...

nja..är spelet grymt snyggt blir ju spelet roligare än om samma spel skulle vara fult

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo

nja..är spelet grymt snyggt blir ju spelet roligare än om samma spel skulle vara fult

kanske är bara jag då men... nej?

Visa signatur

qw q b