Permalänk
Skrivet av Simcon:

Va fan, nu blev det fel från min sida... inte Launchern, menade när jag startar och laddar spelet (tickar upp till 100%, nu tar det rätt lång tid kring 90%+), tar avsevärt mycket längre tid att ladda spelet nu, än det gjorde innan. Sitter även jag med SSD.

Skumt går snabbt för mig iaf.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Går sjukt snabbt för mig också, och jag kör inte PS på ssd eftersom den råkade vara full.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Ska nog ta och radera spelet då och tanka hem det på nytt och se om det gör någon skillnad...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Va fan, nu blev det fel från min sida... inte Launchern, menade när jag startar och laddar spelet (tickar upp till 100%, nu tar det rätt lång tid kring 90%+), tar avsevärt mycket längre tid att ladda spelet nu, än det gjorde innan. Sitter även jag med SSD.

har fått nåt skumt med mitt PS2 oxå. Loggar in väljer gubbe trycker på Play... sen står de bara logging in... i all evigtid. stänger av loggar in.. väljer ny gubbe (annan server) samma sak. Jag kan inte göra flera gubbar heller.. Finish rutan går ej att trycka på... =( får ej igång spelet i dag med andra ord =/

Trycka på EXIT funkar inte heller märkte jag nu.. skit skumt...

Visa signatur

"ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI" "Intel Core i9 13900K 3.0 GHz 68MB" "Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 FURY Be" "ASUS ROG Strix LC II 360 A-RGB" "ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming OC" "ASUS ROG Strix 1000W" "ASUS TUF Gaming GT501 Svart"
"Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 1TB + 2x2TB" "Windows 11"

Permalänk
Medlem

Verkar som att servrarna blir ddosed just nu, därför man inte kan spela.

Iaf. efter att jag raderat spelet och sedan laddade ner det igen så tog det ca 15 sekunder att starta spelet, så det hjälpte :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av sgt.bastard:

Varför stanna och slåss när man har 20% mer VS/NC emot sig och kommer endast att agera kanonmat?
Vi försöker alltid att hitta slag där vi kommer möta ungefär lika mycket fiender som vi själva är. Roligast för alla. Eller sätta upp ett dugligt försvar vid nästa ställe.

Nu vet jag inte vilken faktion eller vilket outfit du är med i. Men gissar på VS, så du borde ha mött MCY/Mercenaries? Dessa drar sig ur en tungkyss fortare än du hinner säga herpes.

Sen vet jag väl inte om jag håller med om att VS i princip alltid har minst folk.....

Själv är jag jävligt trött på alla dessa jävla "4:th faktioners" som studsar mellan TR/VS/NC fort det är en pågående Alert!

Många gånger går det att hålla undan 20% tills man kan fylla på i sina egna led och slå tillbaka faktiskt. Finns en del outfits som tar redeploy direkt ja och det är typ NC normalt sett. Ja jag är VS och outfit är ISK, VS var rätt självklart dock antar jag Grejen är väl att BRTD är som DIG i den mening att det är mer eller mindre fulla platoons varje kväll eller har jag fel? Vi sitter normalt på 1-2 squads som mest så vi kan inte crasha en bas och direkt ta den etc.

VS på Miller har i princip alltid minst folk... Vi sitter på runt 30% normalt med TR och NC mellan 30-40% beroende på alert kan jag tänka mig. Mycket 4th faction mellan TR och NC i normal fallet. Vid enstaka tillfällen kan det vara så att VS blir störst men i allmänhet alltid minsta faction på Miller i alla fall.

Du är dock inte ensam om att tycka att 4th faction bogus är fruktansvärt irriterande. Det borde finnas en timer eller något som stoppar det kan man tycka. Det blir lite frustrerande faktiskt.

Sen kan jag väl tycka att det blivit för lätt att ta kontinenter faktiskt. Det var bra som det var innan enligt mig iaf Snacka om epic fights när man hade cont-lock och en bas kvar ^^ Laggade säkert servern till multum när det är typ 500-1000 pers i en hex men det var så awesome ^^

Permalänk
Skrivet av E304life:

har fått nåt skumt med mitt PS2 oxå. Loggar in väljer gubbe trycker på Play... sen står de bara logging in... i all evigtid. stänger av loggar in.. väljer ny gubbe (annan server) samma sak. Jag kan inte göra flera gubbar heller.. Finish rutan går ej att trycka på... =( får ej igång spelet i dag med andra ord =/

Trycka på EXIT funkar inte heller märkte jag nu.. skit skumt...

Skrivet av Simcon:

Verkar som att servrarna blir ddosed just nu, därför man inte kan spela.

Iaf. efter att jag raderat spelet och sedan laddade ner det igen så tog det ca 15 sekunder att starta spelet, så det hjälpte :).

PS2 hade lite serverproblem igår för de europeiska servrarna (de skrev om det på deras facebook sidor). För övrigt så är det alltid annars en bra ide med att forwarda era portar=)

Visa signatur

Data:Vit | Tangentbord: Rött | Datamus: Ja

Permalänk
Skrivet av fryguy:

Många gånger går det att hålla undan 20% tills man kan fylla på i sina egna led och slå tillbaka faktiskt. Finns en del outfits som tar redeploy direkt ja och det är typ NC normalt sett. Ja jag är VS och outfit är ISK, VS var rätt självklart dock antar jag Grejen är väl att BRTD är som DIG i den mening att det är mer eller mindre fulla platoons varje kväll eller har jag fel? Vi sitter normalt på 1-2 squads som mest så vi kan inte crasha en bas och direkt ta den etc.

VS på Miller har i princip alltid minst folk... Vi sitter på runt 30% normalt med TR och NC mellan 30-40% beroende på alert kan jag tänka mig. Mycket 4th faction mellan TR och NC i normal fallet. Vid enstaka tillfällen kan det vara så att VS blir störst men i allmänhet alltid minsta faction på Miller i alla fall.

Du är dock inte ensam om att tycka att 4th faction bogus är fruktansvärt irriterande. Det borde finnas en timer eller något som stoppar det kan man tycka. Det blir lite frustrerande faktiskt.

Sen kan jag väl tycka att det blivit för lätt att ta kontinenter faktiskt. Det var bra som det var innan enligt mig iaf Snacka om epic fights när man hade cont-lock och en bas kvar ^^ Laggade säkert servern till multum när det är typ 500-1000 pers i en hex men det var så awesome ^^

Visst går det att hålla undan ~20%, men det funkar inte på alla baser. Biolabs är "imo" lättast, höll igår emot Rashnu-biolabs 2 ggr i underläge emot NC.

Nej, vi har inte en hel pluton online. Var ett tag sedan vi hade det kväll efter kväll. Senast var den där joint-op vi hade med andra TR-outfits strax innan jul. Annars ligger vi på runt 3 squads. Sen tappar vi folk fort efter att ett "alert" slutar. Vi är bara så fruktansvärt samspelta så att det verkar som om vi är mer än en pluton som kommer

De som spelade Planetside 1 har nämnt att då fanns det en timer som gjorde att du inte kunde hoppa emellan faktionerna like lätt som det är idag.

Jo det laggade lika mycket då som när DERP DDosa'de SOE's serverar igår Var nog en av anledningarna till att det nu räcker med 75%

Permalänk
Medlem
Skrivet av sgt.bastard:

Visst går det att hålla undan ~20%, men det funkar inte på alla baser. Biolabs är "imo" lättast, höll igår emot Rashnu-biolabs 2 ggr i underläge emot NC.

Nej, vi har inte en hel pluton online. Var ett tag sedan vi hade det kväll efter kväll. Senast var den där joint-op vi hade med andra TR-outfits strax innan jul. Annars ligger vi på runt 3 squads. Sen tappar vi folk fort efter att ett "alert" slutar. Vi är bara så fruktansvärt samspelta så att det verkar som om vi är mer än en pluton som kommer

De som spelade Planetside 1 har nämnt att då fanns det en timer som gjorde att du inte kunde hoppa emellan faktionerna like lätt som det är idag.

Jo det laggade lika mycket då som när DERP DDosa'de SOE's serverar igår Var nog en av anledningarna till att det nu räcker med 75%

MMjo slutade med att vi spelade TR på waterson istället still 3 squads är bättre än våra 1-2 men men fler TR overall så inte så konstigt. Biolabs är ju i princip omöjliga att ta om man hinner få dit folk. Inte lika illa som innan det typ var omöjligt att få ner scu-shields men likväl nära på impossible.

Det fanns mycket i ps1 som var annorlunda tydligen. Våra ps1 veteraner talar varmt och länge om alla ps1 saker som inte finns i ps2 så

Bah tror dom ändra det enbart baserat på whine från folk som inte lyckades att låsa upp en kont etc. T.ex. TR på Miller VS höll t.ex. indar i en bra bit över en månad som längst och det var tillslut bara tråkigt för man var fast på indar konstant

Permalänk
Skrivet av fryguy:

Många gånger går det att hålla undan 20% tills man kan fylla på i sina egna led och slå tillbaka faktiskt. Finns en del outfits som tar redeploy direkt ja och det är typ NC normalt sett. Ja jag är VS och outfit är ISK, VS var rätt självklart dock antar jag Grejen är väl att BRTD är som DIG i den mening att det är mer eller mindre fulla platoons varje kväll eller har jag fel? Vi sitter normalt på 1-2 squads som mest så vi kan inte crasha en bas och direkt ta den etc.

VS på Miller har i princip alltid minst folk... Vi sitter på runt 30% normalt med TR och NC mellan 30-40% beroende på alert kan jag tänka mig. Mycket 4th faction mellan TR och NC i normal fallet. Vid enstaka tillfällen kan det vara så att VS blir störst men i allmänhet alltid minsta faction på Miller i alla fall.

Du är dock inte ensam om att tycka att 4th faction bogus är fruktansvärt irriterande. Det borde finnas en timer eller något som stoppar det kan man tycka. Det blir lite frustrerande faktiskt.

Sen kan jag väl tycka att det blivit för lätt att ta kontinenter faktiskt. Det var bra som det var innan enligt mig iaf Snacka om epic fights när man hade cont-lock och en bas kvar ^^ Laggade säkert servern till multum när det är typ 500-1000 pers i en hex men det var så awesome ^^

Joina oss vs på cobalt då, vi är också alltid minst men vinner rätt ofta. Dock senaste tiden har nc fått så sjuk pop så blivit svårare.
Vi får alltid ihop en, två (ibland 3) platoons med våran outfitt trident.

Jag spelade lite på miller och överlag så notera jag att alla spelare var ganska mycket bättre på cobalt också, det är rätt skumt eftersom alla gamla ps1 spelare spelar på miller? Flög runt med en stock mossy inga certs drog en 50 killstreak, på cobalt kan vara glad om man får en tre killstreak med full certed esf. Såg inte en bra pilot heller, på cobalt ser man pilots som gör helt sjuka saker.

Trident 1 år

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Joina oss vs på cobalt då, vi är också alltid minst men vinner rätt ofta. Dock senaste tiden har nc fått så sjuk pop så blivit svårare.
Vi får alltid ihop en, två (ibland 3) platoons med våran outfitt trident.

Jag spelade lite på miller och överlag så notera jag att alla spelare var ganska mycket bättre på cobalt också, det är rätt skumt eftersom alla gamla ps1 spelare spelar på miller? Flög runt med en stock mossy inga certs drog en 50 killstreak, på cobalt kan vara glad om man får en tre killstreak med full certed esf. Såg inte en bra pilot heller, på cobalt ser man pilots som gör helt sjuka saker.

Trident 1 år http://www.youtube.com/watch?v=ceR9Al4UCkg

Tack men nej tack För att vara helt klar så är 3 platoons = too much för mig. Sitter hellre med 1-2 squads så att man kan lära känna alla i princip och ha lite relationer iaf. I stora platoons är det mer eller mindre omöjligt. Var glad att du lyckades med den bedriften... Jag kommer inte ens iväg mer än 1-2 min ska vara glad om jag får ens en kill... Vi har Daddy för TR och sen diverse NC som du oavsett skill antagligen inte klår i princip.. Nog för att Daddy med största sannolikhet fuskar på ett eller annat sätt dock inget aimbot.

MMjo vad jag vet joinade de flesta ps1 vets Miller och det märks. Vi har några som lirar NC på Cobalt om jag inte miss minner mig och dem säger i princip det du säger. Cobalt är low skill typ Men men bara spelat på waterson själv och det var ju helt horribel skill level.

Permalänk
Skrivet av fryguy:

Tack men nej tack För att vara helt klar så är 3 platoons = too much för mig. Sitter hellre med 1-2 squads så att man kan lära känna alla i princip och ha lite relationer iaf. I stora platoons är det mer eller mindre omöjligt. Var glad att du lyckades med den bedriften... Jag kommer inte ens iväg mer än 1-2 min ska vara glad om jag får ens en kill... Vi har Daddy för TR och sen diverse NC som du oavsett skill antagligen inte klår i princip.. Nog för att Daddy med största sannolikhet fuskar på ett eller annat sätt dock inget aimbot.

MMjo vad jag vet joinade de flesta ps1 vets Miller och det märks. Vi har några som lirar NC på Cobalt om jag inte miss minner mig och dem säger i princip det du säger. Cobalt är low skill typ Men men bara spelat på waterson själv och det var ju helt horribel skill level.

Nja coblat är nog den bästa eu servern atm.

Men har spela lite på us servers och är riktigt dåliga på amerikanska servers, springer omkring som hjärndöda zombies lol

http://www.twitch.tv/itzmurda_tv kolla lite på hanns kanal igår och så gjorde jag en gubbe på Mattherson, har account bounded ns 15m (stock inte ens scope eller något) och gick 300-8 bara genom å döda melee zergs, det är kul men, inte mycket motstånd. När man bli spawn campad kan man stå i spawn room å bara kötta sönder folk springer omkring som yra höns lol

kolla när wrel springer omkring å slappar folk i en max http://www.youtube.com/watch?v=Msj6Vk4wrDc så jäkla dåliga dom är lol

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Spelat lite nc på miller och vs är ju helt värdelösa där, förlorar varje alert stort, inte ens i närheten av hur bra vs är på cobalt. Har en kill ratio på typ 20-1 mot vs miller.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Cinematisk (vet inte vad man ska kalla den annars) trailer för PS2, rätt okej sådan.

Permalänk
Skrivet av Simcon:

Cinematisk (vet inte vad man ska kalla den annars) trailer för PS2, rätt okej sådan.
https://www.youtube.com/watch?v=kkcf_HLEEZU

Fan visste inte att miljoner spela p2. Hoppas hossin kommer snart, verkar riktigt coolt.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Fan visste inte att miljoner spela p2. Hoppas hossin kommer snart, verkar riktigt coolt.

Vet inte alls var de siffrorna kommer ifrån, skulle nog ta det med en nypa salt...

Permalänk
Skrivet av Simcon:

Vet inte alls var de siffrorna kommer ifrån, skulle nog ta det med en nypa salt...

Står i den officiella videon 6+ millioner spelare. Som han länkade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Står i den officiella videon 6+ millioner spelare. Som han länkade.

Om du syftar på videon jag länkade så är den inte uppladdad av Planeside 2 youtube konto utan av "Robert Stoneman", jag är medveten om att siffran nämns i videon, men jag ifrågasätter siffran och hur de kommit fram till den... Inte var den stod, det var mindre intressant även om jag var medveten om det som länkade till videon i fråga. Att bara acceptera en något orimlig siffra tycker jag låter konstigt. Antagligen är det 6 miljoner registrerade konton sedan spelet gick ut ur betan, men vet inte om jag då skulle formulera mig som att det är 6+ miljoner spelare...

Permalänk
Medlem

Steam visar ca: 4-5 tusen spelare som spelar samtidigt.

Permalänk
Skrivet av Silcan:

Steam visar ca: 4-5 tusen spelare som spelar samtidigt.

Jag kör inte mitt PS2 via Steam.

Permalänk
Skrivet av Simcon:

Om du syftar på videon jag länkade så är den inte uppladdad av Planeside 2 youtube konto utan av "Robert Stoneman", jag är medveten om att siffran nämns i videon, men jag ifrågasätter siffran och hur de kommit fram till den... Inte var den stod, det var mindre intressant även om jag var medveten om det som länkade till videon i fråga. Att bara acceptera en något orimlig siffra tycker jag låter konstigt. Antagligen är det 6 miljoner registrerade konton sedan spelet gick ut ur betan, men vet inte om jag då skulle formulera mig som att det är 6+ miljoner spelare...

Robert Stoneman, som av en händelse är medlem i BRTD är inhyrd av SOE/PS2 för att göra reklam filmer, krigs rapporter som han gjorde tidigare. Så siffrorna har nog inte hittat på själv utan fått direkt av SOE. Vad jah har hört är Robert en duktig "kamera-skötare" och har varit med t.ex. i produktionen av Harry Potter, var några filmer till men kommer tyvärr inte ihåg

Permalänk

Det är konstigt att inte fler spelar detta i Sverige, alla jag känner sitter å nöter bf4...
Men tycker nog planetside 2 är bättre.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Det är konstigt att inte fler spelar detta i Sverige, alla jag känner sitter å nöter bf4...
Men tycker nog planetside 2 är bättre.

Tidigare varit dåligt optimerat och inte alls marknadsfört lika hårt som BF4 gör nog sitt för att det inte spelas så mycket, men nog finns det Svenskar som spelar.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Simcon:

Tidigare varit dåligt optimerat och inte alls marknadsfört lika hårt som BF4 gör nog sitt för att det inte spelas så mycket, men nog finns det Svenskar som spelar.

Jag tror att en stor tabbe var just marknadsföringen. Det verkar gälla generellt globalt. De verkade hoppas på att diverse YouTubepersoner skulle sköta mycket av deras marknadsföring vilket inte gick så bra som de hoppats. Var väl mest TotalBiscuit och AngryJoe som drog massa folk vilket betydde att TR på Waterson var totalt överbefolkat i nästan nio månader innan det började stabilisera sig igen. Fast nu har ju iof LevelCap själv sagt att Planetside 2 är bra och att han verkar föredra det mer än BF4. Med lite tur drar PS4 in mer folk även till PC. För det är ju ett sjukt bra spel som förtjänar mer uppmärksamhet än det fått. Om inte annat så försöker de göra något som ingen annan försökt. Ett MMOFPS är ju rätt unikt.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Jag tror att en stor tabbe var just marknadsföringen. Det verkar gälla generellt globalt. De verkade hoppas på att diverse YouTubepersoner skulle sköta mycket av deras marknadsföring vilket inte gick så bra som de hoppats. Var väl mest TotalBiscuit och AngryJoe som drog massa folk vilket betydde att TR på Waterson var totalt överbefolkat i nästan nio månader innan det började stabilisera sig igen. Fast nu har ju iof LevelCap själv sagt att Planetside 2 är bra och att han verkar föredra det mer än BF4. Med lite tur drar PS4 in mer folk även till PC. För det är ju ett sjukt bra spel som förtjänar mer uppmärksamhet än det fått. Om inte annat så försöker de göra något som ingen annan försökt. Ett MMOFPS är ju rätt unikt.

Frågan är hur det kommer bli, det känns som att väldigt mycket hänger på hur deras lansering blir till PS4, skulle det inte fungera tror jag faktiskt att spelet har en bra mycket tuffare framtid fram för sig... Men där kanske det kommer bli marknadsföring, pompa och ståt. Kanske. Kanske inte. Vem vet.

Permalänk
Medlem

Började köra Close-combat infiltrator idag. Fruktansvärt kul!

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Skrivet av Fractalstar:

Skamligt att det inte varit någon Sweclockers tråd dedikerad till Planetside 2 ännu :). Hur som haver, spelade Alphan + Betan sen ett par månader efter full release, sen slutade jag spela tvärt av någon anledning.

Nu nästan ett år senare så är man "mellan spel", går och väntar på ESO och hade inte mycket att spela, installerade då åter PS2 och är mycket överraskad över den progress SOE har gjort med spelet, tycker nu att spelet är MYCKET underhållande och den servern jag spelar på EU - Miller har en mycket god population av spelare.

För er som en gång spelade Planetside 2 och slutade, ge spelet en chans till, speciellt om ni är som mig och går och väntar på kommande MMOs.

Länkar in en PS2 video/recension som sammanfattar lite de förändringar som har skett under året bättre än vad jag skulle kunna göra :

http://www.youtube.com/watch?v=91N2tN2qgTM

Ett annat tips är att köra spelet i Ultra läge, som inte går att välja via Settings menyn, det får spelet att se jävligt snyggt ut, dock måste man redigera en .ini fil som heter UserOptions.ini som ligger i följande sökväg :

C:\Users\Public\Sony Online Entertainment\Installed Games\PlanetSide 2\UserOptions.ini

Hitta och ersätt följande parametrar i ini filen med dessa nedan :

Och voila, så kör ni spelet i Ultra läge vilket är otroligt snyggt.

Finns det några tipps för att hålla 60FPS+ med detta? (I STORA fighter)
Min setup är
GPU: 7970cf @1012 core ; 1575 minne
Cpu: i5 2500k 4.5Ghz (tror jag(mins ej exakt))
12Gb Ram, Spelet ligger även på SSD.

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Skrivet av haapppoooo:

Finns det några tipps för att hålla 60FPS+ med detta? (I STORA fighter)
Min setup är
GPU: 7970cf @1012 core ; 1575 minne
Cpu: i5 2500k 4.5Ghz (tror jag(mins ej exakt))
12Gb Ram, Spelet ligger även på SSD.

Vad har du nu då? I stora slag.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av blue eyed devil:

Vad har du nu då? I stora slag.

Droppar ner till 30-40 och genomsnitt skulle jag tro är ca 55fps
(min gpu use är ca 70% på båda korten)
(lägre fps med bara ett)

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Entusiast
Skrivet av haapppoooo:

Droppar ner till 30-40 och genomsnitt skulle jag tro är ca 55fps
(min gpu use är ca 70% på båda korten)
(lägre fps med bara ett)

Skuggor äter väldigt mycket kraft så stäng av dem och se vad som händer. Se till att texturer står på ultra också. Verkar som om det fortfarande generellt är bättre då man slipper dra CPU-kraft på att skala om dem.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24