Officiella spela CS* med mig!

Permalänk
Medlem

Någon som vill dra några games?
Rank; DMG
Ålder; 16
Skicka PM!

Permalänk
Medlem

Tjena har precis köpt CSGO och har börjat spela några MM games, men inte så kul att försöka carrya själv när man oftast hamnar med ryssar så undrar om någon vill spela?

Är inte rankad ännu men skulle gissa att jag ligger på MG/MGE/DMG skill.

Tack och adjö skriv i pm eller här!

Permalänk
Medlem

cippen nickar zqL är silver 4, inte spelat så länge :PP

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

Gammal räv söker inte helt pantade spelare attt spela med cs go med^^ pallar inte med dessa yr höns
38 vårar spelat alla cs inte spelat cs go så länge dock.
adda harmlös

Visa signatur

cre8tor

Permalänk
Medlem

Ålder : 25
Rank : DMG
Nick : Posti

Söker främst spelare 20+ och vid min rank, så vi kan lira lite MM.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197966028177/

Permalänk
Medlem

Spelar gärna med folk, är 21 år gammal och spelar oftast på DMG-rank, just nu är jag dubbel-ak-ranken efter att ha spelat lite väl oseriöst med några polare dock. Skicka PM bara.

Permalänk
Medlem

nån som vet om nån trevlig public som det fanns på 1.6 som Gubbz, Fader 1och 2, 3Dgamers ??? där man som hänger å tjötar med varann på vent/ts

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul med lite folk att lira med
Rank: Runt silver elite
Spelar: Dagligen på kvällarna
Steam: ciscodisco, bild på doge med stekarbrillor
17 år och bor i gbg

http://steamcommunity.com/id/dotse

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk
Medlem

Finns det någon örn eller strax ovanför som är sugen på lite lir ikväll, så blir vi förmodligen ett par som lirar!

Permalänk

24 år så spelar gärna med några 20+ ... rör mig mellan guldnova och master guardian.
steam: vallentiin ( bild på en hipster kalles kaviar kille )

Visa signatur

dator: Intel Core i5 3570K | Noctua NH-D14 | MSI Z77A-GD65 ATX | Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | Corsair Carbide 500R | Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB | Samsung SSD 840 Series 250GB | 2st. 2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s | DVD±RW Samsung 24X DL
Kringutrustning: ASUS MX279H 27" | Microsoft sidewinder x4 | Func MS-3 v2

Permalänk
Medlem

17+, va mellan Dubbel-AK -> DMG

http://steamcommunity.com/id/kurrewow/

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

23år
Distinguised master guardian
http://steamcommunity.com/profiles/76561197972459824

Bara adda

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

-

Permalänk
Avstängd

Någon som vill lira? Var 18+, MINST örn ranken och go PM

Permalänk
Medlem

14 år
Masterguardian 2
add J0ELIZE på steam om ni vill spela
hatar ryssarna

Permalänk

Är 25år, rankar beroende på skill jag spelar med.

Söker spelare i åldern 20+ som vill öva taktiker typ en gång i veckan och kan spela lite sporadiskt på kvällarna. Det blir enkla straight forward smokes och flashar, inget extremt. Skriv i priv, kommer kolla en vecka framöver.

Permalänk
Medlem

- 22år
- En vettig spelare som inte gnäller på lagmedlemmar när det inte går som det ska.
- ca 600 timmar sammanlagt i CS:GO
- DMG för tillfället. Högsta rank: LEM.

Söker spelare minst DMG, 18+ som siktar på The Global Elite för MM lir..

Sjukt less på rank pendlingen med randoms som inte vet vad de gör -.-'

Steam: Jonkenlol

Permalänk
Medlem

Söker duktig, erfaren lagspelare som vågar ha kul tillsammans.

Din ålder ska vara 20+ och ha bra rank, gärna ha spelat spelat cs en längre tid.

Vi är tre stycken som tagit tag i CS igen, vår rank svajar mellan dubbel-AK och Distinguised master guardian och har varit uppe på guldfågel men hänger väldigt mycket på vad för teammates man får i laget.

Söker därför två till eller fler så man har en stabil lineup när man gibbar. Desto högre rank vi lyckas bli desto bättre men det viktigaste är att ha kul på vägen.

Skicka PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av makerspace:

Är 25år, rankar beroende på skill jag spelar med.

Söker spelare i åldern 20+ som vill öva taktiker typ en gång i veckan och kan spela lite sporadiskt på kvällarna. Det blir enkla straight forward smokes och flashar, inget extremt. Skriv i priv, kommer kolla en vecka framöver.

Skrivet av jontanS:

- 22år
- En vettig spelare som inte gnäller på lagmedlemmar när det inte går som det ska.
- ca 600 timmar sammanlagt i CS:GO
- DMG för tillfället. Högsta rank: LEM.

Söker spelare minst DMG, 18+ som siktar på The Global Elite för MM lir..

Sjukt less på rank pendlingen med randoms som inte vet vad de gör -.-'

Steam: Jonkenlol

Skrivet av stn1337:

Söker duktig, erfaren lagspelare som vågar ha kul tillsammans.

Din ålder ska vara 20+ och ha bra rank, gärna ha spelat spelat cs en längre tid.

Vi är tre stycken som tagit tag i CS igen, vår rank svajar mellan dubbel-AK och Distinguised master guardian och har varit uppe på guldfågel men hänger väldigt mycket på vad för teammates man får i laget.

Söker därför två till eller fler så man har en stabil lineup när man gibbar. Desto högre rank vi lyckas bli desto bättre men det viktigaste är att ha kul på vägen.

Skicka PM

Tja, jag började spela för 7-8 matcher sedan Spelade en del CS 1.5 så jag kan banorna och så.. har ingen koll på några taktiker etc. Skickar några inbjudningar via Steam! Söker även andra som vill spela ihop lite mer casual..

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk

Kan väl lägga till mig i listan.

25 år
Alltid trevligt o köra MM med vettigt folk som inte blir för galet upprörda över misstag etc

Svajar mellan gold nova 3 och 4 i ranking för tillfället.
http://steamcommunity.com/id/evil_bosse

Permalänk
Medlem

Spelar lite då och då, ingen yngling och har skype

http://steamcommunity.com/profiles/76561198014770723/

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem
Skrivet av alatan:

Spelar lite då och då, ingen yngling och har skype

http://steamcommunity.com/profiles/76561198014770723/

Nice att det första man noterar är en tidigare VAC-ban.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Nice att det första man noterar är en tidigare VAC-ban.

Japp! Tröttnade på mw3 så jag körde på tills jag blev bannad Kanske inte var så smart efteråt då man fick upp lusten igen, men vad gör man.
Dock fuskar jag inte annars. Som du ser, 667 dagar sedan.

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk

Här är en till som ni kan adda om ni vill. Spelar dagligen. 23år gammal. DMG

CGremby

Permalänk
Medlem

Steam : k3b4b_
23 år spelar varje kväll
ligger runt Master guardian elite - Distinguished master guardian

bara adda

Permalänk
Medlem

Tja!

Steam: Roothen

Ja vill gärna lira lite "GO" är relativt ny men har spelat både 1.6 och css mycket så känner att ja har bra koll på dom flesta de mappsen, villket ja finner mest spänning i att spela, jobbar på mitt aim men känner att ja aimar bra mycke bättre än ranken ja har.

Är rankad nova 3 med ca 60-70 spelade matcher å då är dom flesta solo!

när ja spelar med folk så har ja spelat med master guardian elite och runt om den ranken å presterar därefter också!

tycker inte riktigt om folk som är internet gangsters, skämta kan man men de finns en gränns

Permalänk
Medlem

Tjena. Jag söker folk som gärna spelar lite för att vinna, utan att vara så seriösa. Det är viktigt att du inte tar det för seriöst om laget inte presterar, orkar inte folk som grinar och surar. Jag spelar ett antal kvällar i veckan, inte varje dag eller så.
Har för tillfället Silver Elite som rank, men jag känner att den inte riktigt representerar min skill då jag inte har folk att spela med så jag kör en del solo med randoms. Hamnar ofta 1:a eller 2:a i laget på scoreboarden (säger inget egentligen, jag vet).
Spelar gärna med folk som har liknande ambitioner som mig.

Ålder: 21
Timmar: ~180h
Egenskaper: Lättsam, mogen, lagspel, är ingen sur try-hard.
Steam-namn: KanskeJonasIdag

Min bild är ett svartvitt foto på en rysk krypskytt som tittar ut mot horisonten.

Permalänk

25 år
LE
Söker folk på samma nivå, har själv spelat sen starten av cs.

http://steamcommunity.com/id/theillestjohan

Visa signatur

Strix 1080 ti
Intel i7 7700k
DDR4 16GB 3200mhz

Permalänk

adda mig på steam fiskare325 (lirar nästan varje dag)

Visa signatur

AMD FX 6300|M5A97 R2.0|8gb ram|ASUS Radeon R9 280X 3GB GDDR5|samsung syncmaster SA300|500gb och 1000gb hdd|corsair TX650w|Aerocool X-Warrior Black Edition|NZXT Sentry|Razer Abyssus|

Permalänk
Medlem

Steam: http://steamcommunity.com/id/mekrah/
Rank: Legendary Eagle
Är 21 år och spelar varje dag, söker fler för random lir i samma rank, adda mig bara på steam!