Dragon's Teeth kommer den 15:e Juli för premium

Permalänk
Medlem

Var faktiskt rätt kul att lira i Pyongyang. Kan dock misstänka att KCNA inte är glada över det.

Chainlink var rätt kul de ronder man spelade. För mig var detta ett av de bättre DLC släppen för BF4. Stadsbanan med alla gränder och tak(minns inte namnet) misstänker jag att många kommer få en love-hate relation till på samma sätt som metro och locker. Vapnen har jag inte lekt jättemycket med ännu men Unica 6 revolvern är rätt nice.

Permalänk
Medlem

Är det någon mer än jag som har problem att spela nya BF4 med mantle?
Jag har fps-drops utan dess like och verkar lagga fram som en tok och vapnet skjuter av sig själv..
Har nya 14.4 på datorn och kör på 1080p på high med ett 7970GHz och en 2500k@4,4GHz.

Byter jag till DirectX så rullar det på igen.. Nått jag missat nu?

Permalänk

Jag fick då precis nästan 50gb mer ledigt utrymme på hårddisken.
Skulle spela med kompisar, drog ner och installerade expansionen men så fort jag ska gå in på en server står det att jag inte har expansionen, provade en fix där man skulle lägga in en ny mapp i registret men funkade inte ändå.
Less på det här med BF nu.

Permalänk
Medlem

Tycker det är lätt bästa dlcs som har kommit till bf4, Sunken Harbor är riktigt nice på 64p conquest, och Pearl Market är typ Floodzone utan flood, vilket jag hatar med floodzone. Chainlink är nog det bästa gamemodet de har lagt till,. (förutom conquest o rush). Alla vapen är också trevliga. Skulle dock va trevligt och hitta en gäng att spela med då alla jag känner spelar CS:GO och inget annat just nu

Visa signatur

Lur: IPhone 6+. Lur 2: IPhone 7 Platta: IPad Air Skärm: BenQ 24" 3D LED XL2411T
Speldator: Chassi: CM Storm Stryker, Grafikkort: Gigabyte GTX 680, RAM: 16GB, SSD: Intel 520 120GB,
Hårddisk: WD Caviar Black 1TB, Nätagg: Corsair GS800W, Processor: Intel i7 6700k 4 Ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallebull:

Denna tråd känns mest aktuell för detta:

Nån fler än mig som har fått strul med spelet på senare tid? Osäker om det är Dragon Tooth patchen eller någon tidigare.
Då jag startar spelet kommer jag till laddningskärmen och får 1 frame per 10 sec, "_" märket som blinkar gör det knappt.
Windows lika rappt som vanligt även fast Bf4 låst sig i laddningen eller vad som nu händer. Inga andra spel beter sig på detta vis.

Hade exakt samma problem. Det löser sig direkt om jag stänger av MSI Afterburner. Har hört att det även kan krångla med andra trejdepartsprogram som har någon form av in-game overlay, typ Fraps osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Hade exakt samma problem. Det löser sig direkt om jag stänger av MSI Afterburner. Har hört att det även kan krångla med andra trejdepartsprogram som har någon form av in-game overlay, typ Fraps osv.

Just ja. Senaste betan utav msi verkar inte gilla när man har overlay på. Stänger man ner allt sånt så funkar det i alla fall för mig i bf4.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Entusiast

Dessa kartor kommer jag precis som med Metro och Locker välja bort... inte ett satans fordon (näst intill) så långt ögat kan nå.

Permalänk
Medlem

Efter att ha lirat lite mer så har jag börjat gilla några av banorna iaf. Banan Propaganda är min favorit, tycker den halvöppna bandesignen gör att det blir en hel del roliga/intressanta strider. Man kan smyga med en grupp mellan husen och murarna och ta flaggor, det känns som man kan köra lite taktiskt än vissa andra banor som blir mer som COD bara rusa och panga.

Det blev lite komiskt en gång när jag jag och motståndaren jagade upp varandra med stridsvagnar på spåret och både blev påkörda av tåget samtidigt haha.

Permalänk
Medlem

Har haft fullt upp med o lira sönder Naval Strike banorna. Svinroliga verkligen. Drog ner DT o fasen va intensiva banor det är. På ett bra sätt, Pearl Market sinnessjukt mörsande i tighta korridorer. Snart dags för en spelsession tror jag hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har spelat de nya kartorna i typ tio minuter, mina ögon är nu nu röda, de kartor jag testade var bara en grå soppa för mig, en helt värdelös expansion eftersom jag inte kan fucking spela skiten.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Semjonov:

Har spelat de nya kartorna i typ tio minuter, mina ögon är nu nu röda, de kartor jag testade var bara en grå soppa för mig, en helt värdelös expansion eftersom jag inte kan fucking spela skiten.

Bara för att du inte kan spela så betyder det inte att spelet är skit för det;) Eller menar du att du faktiskt inte kan spela alls?
Jag är totalt värdelös trots att jag spelat FPS och liknande i många år.. Inte blir man bättre heller.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av siefer:

Har haft fullt upp med o lira sönder Naval Strike banorna. Svinroliga verkligen. Drog ner DT o fasen va intensiva banor det är. På ett bra sätt, Pearl Market sinnessjukt mörsande i tighta korridorer. Snart dags för en spelsession tror jag hehe

Skickades från m.sweclockers.com

En karta jag är värdelös på tyvär, jag gillar den. Hur blir man bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

En karta jag är värdelös på tyvär, jag gillar den. Hur blir man bra?

Man dör ju rätt ofta i kaoset med 64players. Tips är ju att lägga sig i nån korridor med understöds bössa och mörsa när de spawnar o kommer för o cappa. Brukar bli rätt roliga fighter så