OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

Skulle väldigt gärna vilja få chansen att äga en 64gb 1+1!

Permalänk
Medlem

Hittar ingen laddkabel? Var finns den ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hiraeth:

Hittar ingen laddkabel? Var finns den ?

Under kartongen där telefon ligger

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Under kartongen där telefon ligger

Ahahah, måste ha varit allt för ivrig att bara dra ut mobilen x)

Permalänk
Medlem

Måste det special beställas eller var kan man hitta det?

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Måste det special beställas eller var kan man hitta det?

Köpte från Diztronic på eBay.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
SpelClockers

Japp köpte Diztronic också. Perfekt passform med täckta knappar så att det inte syns lika mycket att det är skydd. Dock är powerknappen ganska mycket trögare att trycka pga det, volymknapparna är dock inga problem. Och en liten uppstickande kant runt skärmen så att det skyddar skärmen.
Beställt Tempered glass skydd också som dock inte har kommit än, får se hur det är men enligt folk så ska det inte ens märkas att glaset är där (syns om man kollar efter urskärningen runt högtalare)

Visa signatur
Permalänk

Jag vill gärna ha en invite, till 64 GB-versionen av OnePlus One! Jag har skrivit upp mig på listan i dokumentet också.

Visa signatur

Speldator: i7 4790K, 16 GB RAM@2133MHz, EVGA GTX 980 SC, SSD 1200 GB FD Define R6, Win 10 Pro
HTPC/NAS: AMD A10 6700@2,4 GHz (1.0 volt), 8 GB RAM, 60 GB SSD, 4 TB lagring, Blu-Ray-brännare, Chieftec HM-03B-OP, Win 10 Pro
Bärbart: Lenovo Yoga 3 Pro, Lenovoplatta x3, Xiaomi Mi Note 10 Pro

Permalänk
Medlem

http://t.co/iIeEbMTj9b

Ny tävling för en chans att vinna 1 telefon eller en av 100 invites.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna besitta möjligheten att äga denna skönhet med 64 gb minne!

Mycket tacksam för denna listan!

Permalänk
Inaktiv

Jag tar gärna en invite till 16GB versionen! Kommer att ge bort alla mina invites här på Sweclockers!

Permalänk
Medlem

Skriver gärna upp mig på listan för 64gb-versionen, skulle dock inte säga nej till 16gb heller

Stort tack för initiativet till tråden.

Edit: Skrev upp mig på listan nu också

Permalänk

Skriver upp mig för en 64 gb men om det tar slut så nöjer jag mig också med en 16gb haha

Tack för denna tråd

PS: Skrev själv upp mig på lista

Permalänk
Medlem

Hej! Min 64Gb kom för en vecka sedan. ni kan ta bort mig från listan. Underbar lur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snörök:

Hej! Min 64Gb kom för en vecka sedan. ni kan ta bort mig från listan. Underbar lur!

Grattis!

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Zlatto:

Jag tar gärna en invite till 16GB versionen! Kommer att ge bort alla mina invites här på Sweclockers!

Det enda som tillverkas nu är 64GB varianten i svart och det har inte heller pratats något om 16gb varianten från dom på väldigt länge så om/när den blir aktuell vet ingen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej!

Signade också upp för en invite i dokumentet. 64gb versionen. Är så nyfiken på denna telefon

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Jag har precis beställt telefonen. Fick invite via OPO's officiella forum. Ett tips är att titta in i den svenska tråden där ibland. Rätt som det är sitter folk med invites som de knappt blir av med eftersom folk inte svarar på PM där. Hoppade över ett par hundra köplatser tack vare andras nonchalans.

Nåväl, när jag får mina invites kommer jag ändå dela minst en här och jag måste såklart ge en till användarna på OPO's forum också. Allt annat vore dassigt.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö till en 64-variant!

Permalänk
Medlem

https://forums.oneplus.net/threads/welcome-to-the-flagship-ba...

Ny tävling. Vinster är 1 telefon eller en av 100 invites.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den kom idag. Förinställd på koreanska(?) men i övrigt inga problem. 3 dagars leverans med express. Delar med mig av invites här trots att ja fick den på annat håll.

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk

Är väldigt sugen på en 64 GB modell, då note 2an börjar lämna in så beställer jag direkt

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en invite till en 64gb, kommer ge bort minst två av mina invites här en polare vart osäker om han ska ha en.

Visa signatur

| Intel i9 9900K | 1080 TI x 2 SLI | Valve Index |

Permalänk
Medlem

Jag vill vara med på listan för en 16 eller 64gb.

Permalänk

Hoppar av

Köpte en G Flex istället så det är bara att stryka mig
Jag ligger på 112:e plats om det hjälper.

Permalänk

Slängde in lite conditional formatting så att färgerna ändras av sig själv istället. Slipper vi lapptäckeseffekten.

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en 64 gb variant!

Permalänk
Medlem

Ni som har fått era Oneplus är det någon som har problem med så kallat "Yellow band"?

Läste lite på olika forum och verkar vara ett problem som företaget försöker tysta ner.

exempel på yellow band

http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/07/...

Permalänk
Medlem
Skrivet av korpN:

Ni som har fått era Oneplus är det någon som har problem med så kallat "Yellow band"?

Läste lite på olika forum och verkar vara ett problem som företaget försöker tysta ner.

exempel på yellow band

http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/07/...

Min telefon har iaf inga uppenbara färgproblem. Kan inte uttala mig om andras telefoner och jag vet inte hur "vanligt" förekommandet yellow band egentligen är.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av korpN:

Ni som har fått era Oneplus är det någon som har problem med så kallat "Yellow band"?

Läste lite på olika forum och verkar vara ett problem som företaget försöker tysta ner.

exempel på yellow band

http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/07/...

Fick min i måndags. Gul linje i botten. Frekvent användande har det blivit och idag syns det nästan inte längre.

Räknar kallt med att det är borta helt om en vecka.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller