OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av korpN:

Ni som har fått era Oneplus är det någon som har problem med så kallat "Yellow band"?

Läste lite på olika forum och verkar vara ett problem som företaget försöker tysta ner.

exempel på yellow band

http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/07/...

Jag har det också, syns endast om det är en helt vit bakgrund.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av korpN:

Ni som har fått era Oneplus är det någon som har problem med så kallat "Yellow band"?

Läste lite på olika forum och verkar vara ett problem som företaget försöker tysta ner.

exempel på yellow band

http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/07/...

Tänk på att du kan skicka tillbaka mobilen och får pengarna tillbaka från paypal om du inte är nöjd. Det funkar vare sig Oneplus tystar ner problemet eller ej.

BTW, är det fortfarande svårt att få invites? Känns som att det delas ut överallt och priserna på invites på tex tradera ligger väldigt lågt nuförtiden.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 16 GB, skulle va superglad ifall någon gav mig en inbjudan

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Sir_Poisonblade:

Tänk på att du kan skicka tillbaka mobilen och får pengarna tillbaka från paypal om du inte är nöjd. Det funkar vare sig Oneplus tystar ner problemet eller ej.

BTW, är det fortfarande svårt att få invites? Känns som att det delas ut överallt och priserna på invites på tex tradera ligger väldigt lågt nuförtiden.

Dom nämnde att alla som beställt innan Augusti skulle få sin 3 delbara invites nu under September så det bör hända saker snart.

Visa signatur
Permalänk

Är intresserad av en invite för 64gig.

Väldigt intressant telefon som verkar ha stor potential

Permalänk

Tar gladeligen emot en inbjudan till att köpa en opo 16 eller 64GB.

Visa signatur

you sincerely

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en invite till 64 GB-varianten.

Permalänk
Inaktiv

Jag är intresserad av en invite. Till 16GB eller 64GB!

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Fick min i måndags. Gul linje i botten. Frekvent användande har det blivit och idag syns det nästan inte längre.

Räknar kallt med att det är borta helt om en vecka.

Det känns ju bra att det inte är något större problem! Bara dags att vänta på invite dåå ... ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Poisonblade:

Tänk på att du kan skicka tillbaka mobilen och får pengarna tillbaka från paypal om du inte är nöjd. Det funkar vare sig Oneplus tystar ner problemet eller ej.

BTW, är det fortfarande svårt att få invites? Känns som att det delas ut överallt och priserna på invites på tex tradera ligger väldigt lågt nuförtiden.

Ja man ska kunna få pengarna tillbaka MEN man behöver själv betala frakten till fabriken, inte det billigaste tyvärr..

Permalänk
Medlem

Jag hoppar av. Fick invite på annat håll.

Visa signatur

Sekvencia: "Va e papst? "
XFX 7900XTX

Permalänk
Medlem

Skulle vilja stryka mig från listan då intresset svikit lite

Permalänk
Medlem

Då min nexus 5 är vattenskadad så skriver jag upp mitt intresse för en 64GB version.

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på invite, om någon känner sig manad så tar jag gärna emot en.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en invite för en 64GB-version. Har tröttnat på det (fortfarande) skrala apputbudet hos Windows Phone och vill dessutom prova på Android

Permalänk
Medlem

Intresserad av en invite för 64GB-varianten.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Medlem

Hoppar också av, noterat detta i listan. Fick invite på OPOs forum.
Kan jag det på två dagar så kan ni! bara att ge sig f*n på det!
Lycka till

Permalänk
Medlem

Om någon har en invite över är jag också intresserad

Permalänk

Jag är mycket intesserad av en 64/16gb, spelar ingen roll vilken av dem

Permalänk
Medlem

En 64 GB verision vore trevligt, tack!

Permalänk

En 64Gb version är jag väldigt intresserad av. Tack så mycket för tråden!

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av båda!

Permalänk
Medlem

Är väldigt intresserad av en 64GB modell.Så om någon har en invite över skicka ett PM till mig.

Permalänk
Medlem

Himlans intresserad utav en invite, spelar ingen roll om storleken på lagringsminnet!

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Plus || AMD Ryzen 7 5800X || ASUS ROG STRIX RTX3070 OC White Edition || ASUS ROG STRIX LCII 360 White Edition || be quiet! Dark Base 700 White Limited Edition || Fractal Design Ion+ 2 Platinum 860W || Logitech G513 Carbon Lightsync Tactile || ZOWIE EC1 Gaming Mouse || Corsair Vengeance 4x8GB CL16

Permalänk

Edit - har fått invite utanför denna tråd

Permalänk
Medlem

Tjoo, jag är intresserad av en 64 GB variant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Poisonblade:

Tänk på att du kan skicka tillbaka mobilen och får pengarna tillbaka från paypal om du inte är nöjd. Det funkar vare sig Oneplus tystar ner problemet eller ej.

BTW, är det fortfarande svårt att få invites? Känns som att det delas ut överallt och priserna på invites på tex tradera ligger väldigt lågt nuförtiden.

Nej, det är inte så svårt, betalade precis min andra 64 GB version

Permalänk
Medlem

Tjena anmäler mig för en 64 GB variant.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite till 16GB/64GB. (spelar ingen roll vilken)

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk

jag tar gärna en invite till 64gb

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT